-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
válasz Dhampir #7960 üzenetére
De jó, hogy mondod! Erről van valami hír? Félő, hogy GSC logó van az oldaluk alján és ott meg valami geb@sz van, ha jól tudom, ők mentek csődbe Persze ez a sorozat jóval közelebb áll a játék világához a látottak alapján mint a Tarkovsky Stalker. A játék szerintem abból, a Roadside Picnic-ből és magából a Chernobyl katasztrófából merít, de nem lehet egy az egyben megfeleltetni.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #8131 üzenetére
Közben dolgozgattam más feladatokon és utána már kaptam küldit tőlük.Hát,hogy ez a monolit milyen egy spicli beköpte a könyvesboltos bulit és most jóvá kellett tennem.Sikerült is de megint nem ad semmit.Ez a Cyborg úgy néz ki mint valami amerikai tengerész na meg a szöveg amit nyom,hát attól kikészültem.Nem csoda,hogy fanatikusoknak nevezik őket.
Аарпок
-
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #8416 üzenetére
Ha van elég memóriád (legalább 4GB) és VRAM-od (512MB legalább, de inkább 1GB) felteheted HIGH-al. Bár ahogy láttam túl sok különbség nincs az ég textúráinak minőségében normal és high között. a beállításokat a játékban érdemes alapon hagyni, az pont jó balance a látvány és teljesítmény között, feljebb venni nem nagyon érdemes mert nem lesz nagyon szebb akkor sem. Esetleg a textúra minőséget felveheted fullra mert az számít a legtöbbet látványban. Látótávot nem piszkáltam sosem mert alapból is pont jó (asszem a felénél volt mindig a csúszka). A többi beállítást lehet variálni de mondom nincs értelme, csak csökken az FPS-ed de a látvány nem nagyon fog javulni legalábbis én úgy vettem észre.
Még annyi hogy én enhanced DX9 (magyarításban: javított teljes dinamikus megvilágítás) módban játszottam DX10 helyett mert ott sincs látványban különbség csak annyit vettem észre hogy esőnél nem látszik a víz folyása a felületeken, ellenben nem tölt 2 percig a játék első betöltéseknél
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dhampir #8514 üzenetére
Feltettem ismét csak az alapjátékot és maximum grafikával, DX11 teljes dinamikus világítással, 1366x768 felbontásban gyönyörűen fut.
A gép olyan csendes, mint amikor csak egy böngésző vagy szövegszerkesztő fut.
Nemhiába, a teljesen AMD-s környezet egységesebb, mint egy Intel+Radeon kombináció.Lehet, hogy majd nekiugrok még egyszer a Sigerous Modnak.
Nem volt teljesítménycentrikusra áttéve a laptop energiagazdálkodása, hanem csak opcionálissal ment.Egyébként a Sigerous Mod új küldetéseket ad Zatonban és a többi régi helyszínen is?
Unalmas lenne ismételten végigvinni az alapjáték küldetéseit.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #8549 üzenetére
igen, mindenhol vannak új küldik, eleve már nem is ott kezded a játékot, ahol az alapjátékban, az csak a 3. lesz a helyszínek között, ahová mész a sztori szerint.
olyan, mintha egy teljesen új CoP játékot játszanál. persze benne vannak az alapjáték küldetései is, de rendesen ki van bővítve, helyszínekkel, küldikkel.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #8554 üzenetére
mondjuk nekem az eleje elég kapkodósnak tűnt (menj oda, segíts a stalkereknek, még oda se értél, már szaladj át amoda segíteni) meg egyébként is a 3 rész közül valahogy a clear sky tetszett a legkevésbé.
szerencsére az sgm modban nem egy az egyben veszik át ezeket, szóval itt már rendben van a mocsaras rész is. (főleg hogy egy darabot kihagytam már így 3. újrakezdésre, és talán a játékmenetet sem fogja nagyon befolyásolni. eddig legalábbis úgy néz ki)(#8556) Antonius1978: ha felteszed az sgm mod mellé gun-addont is, sose lesz pénzproblémád, abban az új fegyverek mellett olyan árak is vannak (egy alpha csapat fegyver akár 100-200 ezer rubel) illetve már az elején hozzájuthatsz talán túl jó fegyverekhez is.
az alap sgm modban (pontosabban gun addon nélkül) nem ennyire kiegyensúlyozatlan, itt már jobban kell kuporgatni pl. egy exora, mert az alpha fegyvrekért sem adnak több 100 ezreket. de ez talán így egy kicsit reálisabb.az sgm mod enot verzióban pedig még olyan is van hogy amikor a lepukkant fegyvreket, ruhákat nem javítja a szerelő, mert túl rossz álapotban vannak. az árak ebben sem annyira eltúlzottak (persze ha felrakod mellé a gun-addont, akkor megint csak milliomos lehetsz, mire átérsz zatonba)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #8574 üzenetére
utólag sztem sehogy emiatt kezdtem újra egyszer.....
letörlöd a gamedata mappát, és amiket feltettél a sgm-hez, azokat mégegyszer felteszed, más tippem nincs.
nekem legalábbis nem volt kedvem bogarászni, melyik fájlt tette fel a gun-addonnal, melyikre kellene cserélni az alap sgm-ben, hamarabb megvan egy új sgm felrakásával.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #8577 üzenetére
nem emlékszem, ha van telepítője, akkor azzal, de ha törlöd (vagy csak átnevezed) a gamedata mappát (ami amúgy is a modok miatt van. alapból nincsen) visszaáll az alapjáték.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #8579 üzenetére
nincs mit...
kiirtottam a vérszopófészket, nem gázoztam, lelövöldöztem őket ráadásul kalibráló szerszámkészlet meg gps konduktor is van az antennakomplexumnál.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #8583 üzenetére
bedobtam egy gránátot, aztán felugrottam a folyosón az egyik szekrényre, onnan kényelmesen le lehet szedegetni őket.
az a küldetés, hogy ki kell őket irtani, mindegy hogyan. jött is utána az üzenet, hogy mondjam meg szakállnak, ki van pucolva a fészkük.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #8589 üzenetére
semmit, még ott van a teherautón. de így lehet, hogy már csak a többi kacatot tudom onnan összeszedni, bár sokra nem megyek velük, legfeljebb bagoly ad pár rubelt a papirokért.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #8613 üzenetére
Az eredeti fejlesztők sajnos már semmit nem fognak csinálni a STALKER-el mert feloszlott úgy tudom, és a jogokat a Bethesda akarja megvenni. Az eredeti STALKER készítői új csapatot alkottak akik megmaradtak belőle de ők már más néven készítik a STALKER MMO-t (Igen, MMO lesz...): Survarium néven.
Amúgy az első két küldetést csináltad meg kb ezek szerint, az alapján nem ítélném a játékot Lesznek mutánsok, pl. a falu felszabadítása után az lesz a feladat hogy a mutánsoktól meg kell védeni a falut. Nem lesz sok, 6-8 muti fog támadni de könnyen le lehet szedni őket mert az NPC-k is jobban harcolnak mint az alap játékban. Én nem adnám fel rögtön az elején...
-
Aarpok
őstag
-
Blizzardking
őstag
válasz Dhampir #8613 üzenetére
Az a kérdés, hogy ha belekezdesz egy alapjátékba azután hogy az SGM-et toltad, nem fog-e üresnek, unalmasnak tűnni. Az alap stalker hatalmas játék, a legjobb amivel valaha játszottam, de az SGM-ben annyi lehetőség, küldetés, képződmény, helyszín és összességében élmény van, hogy tartok tőle, az alap gém kicsit élettelennek tűnne mostmár.
Nekem is fájt hogy egyszál zokniban rohangálok és sehol egy szerelő, de utána bőségesen kárpótoltak a későbbi részek. Zatontól meg gyönyörűség játszani vele."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #8641 üzenetére
Nem hinném, nálam sem a sima SGM 2.2-ben sem az Enot-ban nem volt ilyen gond szóval ez is valami script futási gond lesz ami a STALKER játékoknál is alap gond lehet... Mondjuk az Enot fixek changelogjában valamit láttam ezzel kapcsolatban:
31.Fixed disappearance of the bodies of the military in Pripyat - now the body does not disappear, and the explosives in place, the author makdm.*Only a new game.
Ezek szerint az Enot még stabilabb is mint a sima
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #8676 üzenetére
Ezen mosolyogtam Remekül összefoglaltad és hát tényleg ez jutott neki,de nem fogom sajnálni egy percig sem.
dbilas: kellene valami log fájlból a pontos hiba,mert így nem nagyon lehet mondani semmit
A játék mappain belül keress egy logs nevű mappát abban lesz egy log fájl amit sima jegyzettömbbel megtudsz nyitni.A Fatal Error utáni sorok kellenének.[ Szerkesztve ]
Аарпок
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs