-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz shield #22158 üzenetére
Nem a hozzáértés hiánya itt a gond. Képzeld magad a helyükbe. Nagy izgalommal és odaadással készítették nekünk, erre egy f*szkalap fogja és közzéteszi a félkész munkát. Ezzel oda a meglepetés ereje, oda a várakozás, oda a lelkesedés és a készítéshez fűződő minden elkötelezettség. Gyakorlatilag a csávó tönkretette a projectet ezzel. Legalábbis ami a fizettséget illeti, mert a GSC emiatt elállt a kiadatás tervétől és dezo-ék mögül is, tehát nem fognak több támogatást nyújtani nekik. És mindezt egy "ártatlan áprilisi tréfa" miatt, mint kiderült. Emiatt a fizetős játékká válás gondolatát el is felejthetik. (Mondjuk a GSC-t sem értem igazán hogy emiatt miért döntöttek így, a Half-Life 2 is kiszivárgott anno, mégis világsiker lett, minden idők egyik legnagyobb bestsellere, a Valve sem ment tönkre, sőt elég keményen virágzik...)
Én komolyan megkeresném azt aki ezt csinálta és vagy péppé verném vagy lecsukatnám minimum.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Önkénteseket keresek!
3-4 plusz ember jelentkezését várom akinek lenne kedve valamint ideje és részt szeretne venni a Lost Alpha fordításában. Hagyományos közvetlen XML szerkesztéssel történne a fordítás mert Dezodor szerint a szövegszerkesztőjük nem boldogul az ékezetes karakterekkel, szóval modokban nem árt a jártasság, főleg az említett fájltípus szerkezetének ismerete. Ja és persze némi angol tudás sem jelentene hátrányt
Aki megfelelőnek érzi magát a feladatra az majd jelentkezzen nálam PÜ-ben
-
PeL
addikt
Van ám külön topicja a Lost Alphának is, ne offoljunk itt vele ha lehet
http://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_lost_alpha/hsz_1-50.html
-
-
PeL
addikt
Köszönöm a jókívánságokat mindenkinek
-
PeL
addikt
Jónak tűnik ez az SGM 2.0 Geo addon, de elég vicces hogy az elején mikor kísér a csávó a Skadovsk-ra nem lehet megmenteni 4-5 disznótól mert 2 AK tár a fejükbe sem állítja meg őket...
-
PeL
addikt
SGM 2.0 Geo-val játszóknak nem tűnt fel hogy a nap az ellentétes oldalon kel és nyugszik mint kellene? Engem rohadtul zavart, érdekes fényviszonyok adódnak reggelente. Látszik hogy eredetileg keleten kelne a nap mert arra világos az ég erre a másik oldalon bukkan fel Szerencsére sikerült megoldani, csak le kellett cserélni a render .DLL fájlokat az AtmosFear 3 modban lévőkkel.
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #22767 üzenetére
Üdv, dehogynem. Csináltam egy külön patchet mert a nap sem korrekt a modban, plusz Sokolov-ot nem lehetett berakni a Pripyat underground teambe. Ezeket mind javítja elvileg, ha ezt felrakod. Egyébként nem tudom miért de az AK-74 szerintem mocskosul le van butítva ebben a modban. Alig megy el a lövedéke vagy 100 métert, aztán egyszerűen lepottyan. Viszont ha átírom a valós adatokra akkor meg olyan durva lesz hogy 300 méterről is alig kell feljebb célozni hogy fejest lőjek, nem tudom mennyire reális.
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #22769 üzenetére
Az AF3 sky textúráit én is kicseréltem a nagy felbontásúakra mert bizonyos időszakokban szemmel láthatóan pixelesek voltak. Az Absolute textúrák szerintem korrektek, a képeket az alappal készítettem és szerintem így is elég szép, ha felteszem azt is high-ra csak megnő az esélye a random out of memory crasheknek. Így meg beton stabil eddig a mod, egyszer sem fagyott még ki. SGM beállításoknál meg ments egyet ha végeztél a beállításokkal, utána már meg fogja jegyezni mert a mentésekben tárolja a beállításokat.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #22786 üzenetére
A pisztoly golyónál oké hogy 100 méter után lepottyan, a legtöbb pisztoly 50 méterig pontos. De az hogy egy AK-74 aminek 1000 méter a lőtávolsága és 960m/s a csőtorkolati sebessége, a játékban meg 100 métert alig megy el a lövedéke az enyhén szólva nevetséges. Kipróbáltam szénné upgradelve is, még akkor sem hozza közel sem a valós tulajdonságait, 100 méter helyett kb 200 méterig lehet vele ellőni, de ugyanúgy leesik a golyó, olyan mintha elvesztené az erejét és leesne. A config fájljában 200-ra volt asszem állítva alapból a csőtorkolati sebesség, azért is volt ilyen gagyi. Feltoltam a duplájára hogy picit jobb legyen. Kipróbáltam valós, 960-as értéken de akkor meg Zaton háromnegyedén átrepül a golyó, úgy már túl feltápoltnak tűnik.
Egyébként a gamedata\configs\weapons\weapons\ mappában vannak a fegyverekhez tartozó konfigurációs fájlok, azokban kell állítgatni a bullet speed és fire distance értékeket. Utóbbi ha nem elég nagy ahhoz hogy kirepülje a teljes röppályáját a golyó akkor szimplán eltűnik elérve az értékként megadott távolságot.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Egyébként Nimble-el nem kicsit szerencsém volt, 110.000 RU-ért hozott nekem Exoskeletont, nagy mázlimra pont a "Dawn"-ost
-
PeL
addikt
válasz Aarpok #22819 üzenetére
Nekem sem okoz problémát, nem is igazán használom az új fegyvereket. De pl. az egyik kedvencem, a Groza-t is jól elcseszték... Új modellt kapott, ami egyrészt igénytelen és ronda, továbbá nincs rajta integrált gránátvető és még az iron sight is rossz rajta. Szerintem teljesen jó volt az alap. De azt nem értem hogy ha nem csinálják meg normálisan minek kellett egyáltalán hozzányúlni... Eléggé hangulatromboló dolgok ezek.
-
PeL
addikt
Ez az SGM 2.0 Geonezis tényleg baromi jól sikerült stabilitás terén egyébként, már Pripyatban vagyok, mindent felvehető küldetést megcsináltam de még egy fagyás vagy szimpla CTD-m nem volt, buggal sem nagyon találkoztam. Ha a fegyverek is normálisan be lennének állítva megadnám neki a legjobb CoP mod címet. Lehet meg fogok próbálkozni beállítgatni őket, de nem tudom mennyire fogok sikerrel járni.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #22843 üzenetére
Már próbáltam angolosítani, de random elszáll a játék ha átírom angolra a híreket. Ezt nem csak nálam csinálja, más is próbálkozott már vele, hasonló eredménnyel. Nem jöttem rá mi a gondja, így nem is foglalkoztam vele. De igazából annyira nem is lényeges mert a legtöbb amit kiír az ilyen kamu, random generált hír. Én 5-6 nap alatt jutottam el a végére, változó játékidővel. átlag napi 4-5 óra itt is megvolt kb.
-
PeL
addikt
Feltettem az SGM 2.2-t a Monsters M6 moddal, elég fasza lenne, tesz be női stalkereket is, csak úgy laggol hogy alig lehet vele játszani...
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #23079 üzenetére
0.45 nem jött ki és valószínűleg nem is fog már, mert a készítője egyszerűen felszívódott... Én még mikor itt volt akkor sem jósoltam sok jót a projectnek mert a csávó egyedül dolgozott rajta. Úgy látszik ő is belátta hogy ez túl nagy fa lesz a fejszéjének, így egyszerűen lelépett anélkül hogy magyarázkodnia kelljen. Persze ezt én gondolom így, lehet hogy más dolog van a háttérben, mindenesetre már lassan két éve senki nem tud róla semmit. Pedig fasza kis mod lehetett volna a leírtak alapján.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #23084 üzenetére
Oroszból fordítani a leg rosszabb... Oda mindig google translatet használtam (oroszból angolba mert úgy pontosabb valamivel a fordítás), de sok szót hagy meg orosznak (nem cirill, de orosz szó). Angolból többnyire fejből fordítok egyből kerek magyar mondatokra, ha van olyan szó amit nem ismerek vagy nem jut eszembe mit jelent azt kiszótárazom.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz SaGa59 #23091 üzenetére
A saját fordításommal azt csinálsz amit akarsz, én nem foglalkozom ilyesmivel... Sztem az eredeti magyarítás készítői sem csinálnak belőle gondot ha felhasználod, én megemlítettem a nevüket a readme-ben mindenesetre, hogy én csak az SGM mod részek fordításáért felelek, az alapjáték magyarítását pedig az f.i. csoport követte el.
-
PeL
addikt
Ha valaki játszik még az SGM 2.2 Enot verziójával, kijavítottam az AtmosFear merge hibákat. Van minden, kitörés, psi storm, és még a feladatokat is adja a fedezék kereséshez ahogy kell. Akit érdekel innen letöltheti:
http://www72.zippyshare.com/v/40420838/file.html
Telepítési sorrend:
1) CoP
2) SGM 2.2 Enot (Albor)
3) Fix 01.03.13
4) AtmosFear 3 by CrommCruac
5) Merge patch a fenti linkről
6) magyarítások (először a sima SGM2.2 majd az enot magyarítás, mert előbbi tartalmazza csak az AtmosFear 3 magyarítását)Tetszés szerint telepíthetőek a textúra packok
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #23166 üzenetére
Közel sem, viszont itt legalább normálisan meg vannak csinálva a hozzáadott fegyverek is. A GEO-ba hiába raktak bele egy tonna új mordályt, a nagy részüknek teljesen hibás a jobb gombos célzása, ami engem baromira idegesít pl. Ebben ilyennel még nem találkoztam, ami fegyver eddig megfordult a kezemben mind jó volt.
Egyébként szerintem azért is hülyeség annyi fegyvert belerakni a játékba egyrészt az előbb említett ok miatt, másrészt bőség zavarával fogsz küszködni, harmadrészt a fegyverek nagy részét nem is fogod használni. Legyen kevesebb fegyver de azok normálisan meg legyenek csinálva. Az ENOT-ban ezt pont eltalálták. A legjobb SGM verzió sztem, igaz a múltkor dícsértem az SGM 2.0 Geo-t de ott a plusz küldik tetszettek amiket belerakott az SGM-en felül, sztem akkor is jobb az Enot. Így meg már hogy az AF3 is működik vele rendesen pláne.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz shield #23269 üzenetére
Ha nem találod a Vintorezt sehol, és korábban felvetted a küldit sanszos hogy valamelyik arra portyázó NPC megtalálta és elvitte. Sajnos jártam már én is így valamelyik SGM verzióval, már le is tettem róla hogy meglesz a fegyver, aztán a kőfejtő melletti egyik tűzharc után odamentem a hullákhoz és az egyiknél megtaláltam... Figyelni kell hogy ha elvállalsz egy egy ilyen küldit ahol fegyvert kell keresni akkor azonnal célszerű elindulni felkutatni, mert ha lassú vagy előbb-utóbb felveszik előled.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #23292 üzenetére
SGM modban túl sok az ellenség? Én pont azt nem szeretem benne hogy egy idő után kihal az egész, hiányolom azt hogy random belefuthassak ellenfélbe, mutánsba. Egy idő után kiismeri az ember és tudja nagyjából hol fordulnak elő mutánsok, emberi ellenfelekkel meg csak a nagy táboroknál lehet találkozni, emiatt uncsi lesz a sok mászkálás. Tök jó lenne ha pl. random zsoldosok vagy monolithosok mászkálnának a pályákon és lehetne velük balhézni. Ezt az MSO-ban meg is csinálták faszán, de az meg ugye nem jó az SGM modokhoz (kivéve a 2.1-hez amihez integráltak egyet, de az meg nálam kitörésnél állandóan megfagyott így le is töröltem)
-
PeL
addikt
Nem tudom tudtok-e már róla, de visszatért az SMRTER mod készítője, állítólag behalt a gépe és nem tudott újra szert tenni mostanáig, de mostmár tudja folytatni a modot.
http://www.moddb.com/mods/smrter-pripyat/news/back-from-the-dead11
-
PeL
addikt
No embörök visszatértem. VÉGRE...
T-Home soha többé nem lesz bekötve nálunk, ha könyörögnének sem kéne . 2.5 hónap alatt nem tudták áttelepíteni a f*stos 10 megabites netjüket az új lakcímre 5000 forintos havidíjért, legalább megszabadítottak minket +1 év hűségtől, mert úgy felmondjuk őket mint a huzat. Itt meg van 120 megabit havi 3500-ért, ami mostantól 4 hónapig 240 Mbit. Szolgáltató nevet nem írok, úgyis tudja mindenki hogy ki az
Legalább volt időm komolyabban végigvinni a Lost Alpha-t. Meg játszottam volna az Enot SGM 2.2-vel, de nem tudom hogy az AF3 fixem vagy más miatt, de a roncstelepnél 2 percenként kidobált valami section not available hibával, abba is hagytam. Sztem leszedem az SGM 2.2 alap verzióját, mindenféle fegyvera addon nélkül, alap fegyverekkel elleszek. A lost alpha megint megkedveltette velem az alap mordályokat
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen