-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #6608 üzenetére
Mondjuk nem értem ezeket az oroszokat sem nagyon, tudják hogy mekkora rajongótábora van a S.T.A.L.K.E.R. játékoknak világszerte, így világszerte érdekeltek a modok az emberek számára meg azt is hogy az angol a legnagyobb világnyelv, legalább angolra fordítanák le a modjaikat normálisan...
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #6634 üzenetére
Csak patchelni kell, ott vannak a linkek az egyik hszben
-
PeL
addikt
válasz muddy_waters #6636 üzenetére
A Yantart én is tudtam hogy az Amber erre utal mert egy SHoC modban is Amberként volt emlegetve Yantar. Én befejezem amivel most haladok és megvárom még LeoDeluxot ő is egy fájlon dolgozik aztán valószínű kiadom a magyarítást, utólag meg majd bele lesz pótolva ami hiányzik még (végül is nem lesz sok minden, pár mondat csak Zatonban)
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Na szóval én végeztem, amit tudtam lefordítottam a zatoni új questekből, már csak LeoDeluxra várok hogy befejezze a quest objectívek fordítását és kész a cucc. Maradni fog a zatoni küldikből 1-2 ami angol maradt de úgy 95%-ban teljesen magyar lesz a modolt játék.
-
PeL
addikt
Dobpergés...
SGM 2.2 magyarítás v0.95:
[link]Vegyétek a fáradtságot és a readme-t olvassátok el pl0x, nincs kedvem leírni mindent mégegyszer ide is Köszi, jó játékot mindenkinek.
LeoDelux -nak külön köszönet a segítségéért
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
használjátok egészséggel (abban a jó kis radioaktív Zónában )
-
PeL
addikt
válasz morbias2 #6684 üzenetére
Úgy értem hogy mikor telepíted az AF3-at akkor a telepítőjében ne a High Textúrákat telepítsd hanem hagyd normálon, asszem alapból azok vannak kiválasztva.
Továbbá Egy jótanács az AF3-al játszóknak:
Az AtmosFear menüjében kapcsoljátok ki az "Esemény beállítások" menüben mindhárom fajta eseménynél hogy ne adjon feladatot ha bekövetkezik, mert hibásan jelenik meg a quest logban és ha vége az eseménynek nem tűnik el onnan hanem ott marad egy "DESCR_NO_EXIST" vagy hasonló quest és nehogy bekavarjon. Így nem fogtok kiírást kapni igaz, de mivel amúgy sem lenne olvasható így kicsit izgalmasabb is lesz mert nektek kell észrevenni ha kitörés vagy akármi jön, bár a sziréna úgyis megszólal
A játékban a beállításoknál az a legjobb ha full dynamic lightningal játszol (akár DX9 - Enhanced DX10 - Enhanced DX11) mert úgy biztos nem lesznek grafikai bugok
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
A kotróhajónál az egyik konténer tetjén találtam egy flash drivet, valaki tudja mire jó? (ha nem lehet elolvasni jobb klikk a képen --> kép megjelenítése) Ha rányomok akkor azt írja hogy "A belépőkártya nem használható ezen a területen"
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz morbias2 #6689 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom... gondolom a Stalker-COP.exe-vel indítod a játékot igaz? Szerintem mégegyszer a 0-ról telepítsd fel, nézd meg hogy az alap játék elindul e modok nélkül. aztán ha megy utána az fsgame.ltx-ben írd át amit kell és kezd el felrakni az SGM modot. Ha a magyarítás szerinti telepítési sorrendben eljutottál a 6. pontig ott nézd meg még elindul-e a játék. Ha megy még ott is akkor tedd fel a textúra packot, próba. Utána AF3 + ami kell hozzá majd újra próba.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #6691 üzenetére
van egy sor benne:
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\
eredetileg az egyik true az false de mindkettőt true-ra kell írni ahogy itt írva van. Amúgy lehet hogy úgy is megy ha nincs átírva de azt írják mindig hogy modnál át kell írni
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz morbias2 #6694 üzenetére
Az Absolute Nature 3-nak és az AtmosFearnek telepítője van, azzal nem kell másolgatni semmit csak kibontod őket a tömörítésből és elindítod a telepítőjüket, elvileg maguktól meg is találják hová kell feltelepülniük. A magyarítás Olvass_el fájljában le van írva a sorrend hogy hogy tedd fel.
-
PeL
addikt
Ez igen... Máris találtam egy szervoruhát az egyik rejtekhelyen...
-
PeL
addikt
ÚJ MAGYARÍTÁS VERZIÓ! v0.95.1
Changelog:
v0.95.1: Tremor (Reszketeg) quest line hiányzó szövegeinek javítása, korrigálása.http://www.gamefront.com/files/21950869/SGM2.2_magyar%C3%ADt%C3%A1s_v0.95.1.zip
Na ez pont a fordítás közbeni, meglévő magyarítás copy-paste módban való másolása miatt volt, az új quest headerek eltűntek miatta illetve felülíródtak Valószínű lesz még 1-2 ilyen, de folyamatosan javítom a talált hibákat, szóval tuti lesz frissítés folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Ezek közül az a baj hogy egyik se tesz hozzá sokmindent a játékmenethez sajnos, csak a meglévőket finomítja - variálja. Az SGM 2.2-ben MINIMUM van annyi újdonság mint az általad felsorolt modokban összesen . Nem beszélve a tonnányi új küldetésről, frakciókhoz való csatlakozás lehetőségéről, ebben még a főküldetés is teljesen más, az SGM 2.2 már máshol is kezdődik mint az alap CoP. Egy szó mint száz, még mindig ez az SGM szerintem a legjobb mod CoP-hoz. És ez legalább az SMRTER 0.45 megjelenéséig így is fog maradni szvsz.
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #6736 üzenetére
A magyarításban találsz egy Olvass_el fájlt, abban minden benne van sorrendben, linkekkel ami kell.
-
PeL
addikt
SPOILER!
A holttestet Sidrovich bunkerében találod bezárva. A kinyitásához kell egy robbanótöltet amit az egyik ház pincéjében találsz meg (ha jössz vissza a bunker felől akkor baloldalon lesz az a ház aminek a padlására is fel lehet menni a létráról, menj be és ott lesz egy ágy, mögötte egy létra le az alagsorba.), de az ajtót nyisd meg előtte mert addig nem lesz ott a bomba (hülye script miatt) a pincében. Utána fogod a bombát odaviszed az ajtóhoz, lerakod (use-val) és tisztes távolságból felrobbantod, majd bemész és kilootolod a hullát. Ha elakadsz csak írj ide...
Szerk.: Letöltési linkeket találsz a magyarítás Olvass_el fájljában is sorrendben hogy mit kell feltenni.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
nh90? nem P90? Attól akkor fagy ki ha megállsz úgy pihenni ha P90 van a kezedben. Hiányzik az az animációja amikor unatkozik vele az embered. Nálam már az is javítva van elvileg, 3 sort kellett beírni egy config fájlba. Majd a következő magyarításba javításba beleteszem azt is.
-
PeL
addikt
válasz morbias2 #6757 üzenetére
Erről beszéltem két-három hsz-el ezelőtt. A P90 "boring" animációja hiányzik a fegyver config fájljából, tehát ha megállsz szotyolázni mikor ez a fegyó van a kezedben ki fog dobni. Már megkaptam rá a megoldást amit elvileg ki is javítottam de még nem teszteltem le mert nem volt eszemben.
a megoldásához elvileg azt kell tenni hogy megnyitod a következő fájlt szerkesztővel:
\gamedata\configs\weapons\weapons\w_p90.ltx
és letekersz a legaljára majd az itt látható képről beírod a bekeretezett sorokat abba a fájlba úgy ahogy a képen van. Ettől elvileg utána nem fog kidobni legalábbis azt mondták GSC fórumon.
(ha nem látszik a képen a dolog akkor jobb klikk a képen --> kép megjelenítése)
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #6756 üzenetére
virtuális memóriát a windows kezeli vagy fix beállítása van? Van elég hely a C meghajtón?
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #6764 üzenetére
64 bites windows kötelező ha csak nem szeretnéd hogy a memóriád fele kihasználatlanul unakotzzon a gépedben, szerintem azzal a problémád meg is fog oldódni...
-
PeL
addikt
Magyarítás frissítés!
v1.0:
- A maradék szövegek fordítása megtörtént (by LeoDelux), amennyire lehetett őket fordítani. Így már (elvileg) 100%-ban magyar szöveggel játszható a mod.
- Bagoly (Owl) által árult rejtekhelyek helyszínszövegeinek pótlása.
- Fő küldetésszál: Dr. Makovetsky párbeszédének korrigálása.
- Néhány egyéb apró javítás.Egyéb, nem a magyarítással kapcsolatos javítások:
- a P90 és M249 egyik hiányzó animációja által okozott CTD-k javítása.Letöltés: SGM 2.2 magyarítás v1.0
Még mindig lehetnek később frissítések, szóval figyeljétek a fórumot néha addig is. A hibákat ha találtok továbbra is várom ide vagy az email címemre. Köszi, jó játékot mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
-
PeL
addikt
Újabb frissítés!!!
v1.01:
- Néhány még hiányzó task feladat mondat pótlása magyarra (by LeoDelux)
- String hiba az egyik párbeszédben (Cordon - főparancsnok), nem magyarításból fakadó hiba hanem a mod fejlesztői hibáztak a "\gamedata\configs\gameplay\dialogs_escape.xml" -ben. Javítva lett.Letöltés: SGM2.2 magyarítás v1.01
Elnézést mindenkitől
Az előző verziókat mindig törlöm ilyenkor a tárhelyről szóval a régebbi verziók linkjei nem élnek ha megjelenik egy új verzió.
-
PeL
addikt
Áááá mekkora poén dolgot láttam Jupiteren a tudós bunkernél... Abbahagytam a játékot picit, most mikor visszajövök és betöltöm a mentésemet rögtön jött egy kitörés. A stalkerek akik kint ácsorogtak egyből beszaladtak a bunkerbe, de van ott egy tudóscsapat is akik küldetést adnak hogy menjünk el velük a hűtőkomplexumhoz. Na ők kemény csávók, azt csinálták hogy elfeküdtek magzatpózba a földre és ott várták meg a kitörést, mikor elment a két hullám gyorsan kimentem megnézni mi lett velük, de ahogy bemondták hogy vége a kitörésnek szépen felkeltek azt integettek ugyanúgy ahogy előtte
-
PeL
addikt
válasz SetCHOO. #6800 üzenetére
Már túl vagyok rajta, mondjuk itt az is segített hogy nem akadt el állandóan a script mint a 2.0-ban és mutatja a térkép hogy honnan érkeznek a mutánsok, így mindig eléjük tudtam dobni a "szeretetcsomagot" volt hogy lekapott egy egész rajt egy gránát Meg mintha a bárkánál lévő társak is sokkal jobban bírnák a strapát itt...
-
PeL
addikt
válasz rétisün #6817 üzenetére
Ez picit amúgy szívfájdalmam hogy ilyen egyszerű meggazdagodni a játékban, és ez köszönhető az új fegyvereknek amit a weapons addon pack tesz bele. Már nekem is van több mint 800.000 rubelem és nincs mire költeni mert lőszert - kötszert találok lootban, javításra meg nem megy el annyi sosem. Így elég könnyű az élet a Zónában
-
PeL
addikt
Nem beszélve arról hogy az új fegyverek szerintem túl táposak. Emlékszem a 2.0-ban az AEK-971 -re. spawn távolságra lévő ellenfelet (400m körül) le tudtam vele kapni 1 max 2 golyóval. Nem tudom hogy tényleg ennyire jó e az a fegyver de nem igazán kellett tartanom semmitől sem. Lehet hogy a következő játékban nem fogok weapons addont használni, mert sztem eléggé felborítja a mod egyensúlyát mind pénzszerzési forrásként, mind fegyver erősségileg Sajnos azt úgysem tudnám megállni hogy ne használjam ki az eladásukat ha bent hagynám őket, nagy lenne a kísértés
-
PeL
addikt
MÁS: ha valaki magyarítással eljut Noé mutáns inváziós küldijéig a mentéseiről küldjön már egy screenshotot pls, mert az egyik mentés nevét a stringgel írja ki és ki kellene javítani, sajnos sikerült törölnöm a mentést így nem tudok már visszamenni addig...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Torrent meghívó kunyeráló
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Rendszergazda topic
- Projektor topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- E-roller topik
- Milyen egeret válasszak?
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest