-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
borovi
aktív tag
válasz Aarpok #34782 üzenetére
Na, ezt nem is tudtam, és a honlapot se ismertem! Itt mindig tanulhat az ember valamit.
A szerszámkészlet nekem nem volt továbbra sem Vaserdőnél. Visszakerestem, és már 2015 márciusában is ezzel szoptam, és kértem segítséget az itteniektől. Akkor Smaragdon, egy bokorban találtam meg a cuccot, lehet, hogy most is így lesz. -
borovi
aktív tag
válasz Aarpok #34799 üzenetére
Hát ez az! Én is pont a Solyankára gondoltam! Annál nagyobb szopást és bughegyeket még nem láttam. Persze ezt az évekkel ezelőtti emlékeim alapján mondom, lehet, azóta már más a helyzet. Abban meg igazad van, hogy ha nem okoz örömet, akkor ne erőltessük. Én is csuklóból törlöm, ha az első 2-3 óra nem azt hozza, amit várok. De Sensut más. Ő akkor is végig küzdi magát a játékon, amikor már mindenki más feladta.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #34885 üzenetére
"remélem egyszer még lesz kedve folytatni a fordítást."
azt hiszem, nem a kedvvel, inkább az idővel van baj, a könyvek fordítása mellett (amit ezúton is nagyon köszönök/köszönünk ) erre már nem igazán lehet ideje.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Erdő
tag
válasz Aarpok #34988 üzenetére
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha pont a Hajnalnál lenne olyan, hogy ad pár munkát, majd nem ad, de később megint lesz valami. De, ezek szerint, érdemes kilépni, ha nincs munka, és legfeljebb később megint belépni és megkukkantani, hogy van-e.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Csicska32
csendes tag
-
borovi
aktív tag
válasz Aarpok #35013 üzenetére
Sajnos ez már nem az első alkalom, hogy ezzel a feladattal szopok. Amikor a mod megjelent, már akkor is gondom volt vele, csak akkor még nem jártam ide tanácsot kérni, hanem hagytam a küldit a fenébe. Hát, most is az lesz. Viszem tovább a játékot, esetleg később ismét megpróbálom ezt a feladatot.
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #35050 üzenetére
alpha csapat: úgy emlékszem, működik, annak idején én próbálgattam. valaki (talán SaGa?) írt róla elgég részletesen:
"Vegyük Zatont például (minden mapon külön kellesz ezeket beállítgatni a kívánt értékekre!!!)
Zatonban az alfa csapatok 7 helyre spanolhatnak le és mindegyik helyen max 2 csapat lehet (egy csapat 6 tagból áll) így az jön ki, hogy Zatonban egy időben 84 alfa harcos lehet (ez elég durva).
A következő fájlokat kellesz módosítani: gamedata\configs\scripts\az adott map (esetünkben Zaton)\smart\ Itt találunk 7 fájlt aminek szám van a végén. A számok a spawnolási helyeket mutatják. Megnyitjuk rögtön az elsőt zat_sim_9.ltx
Ezeket látjuk rögtön az elején:
[smart_terrain];zat_sim_9
...
max_population = 2
...
max_population = 2 - ez azt jelenti, hogy egy spawnolási pontra 2 alfa csapat spawnolhat egyszerre. Érdemes átírni 1-re.Tovább nézzük ezeket a sorokat:
[zat_alfa_force_novice]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0[zat_alfa_force_regular]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_regular
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(100:200)} 0, 0[zat_alfa_force_experienced]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_experienced
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(200:350)} 1, 0[zat_alfa_force_veteran]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_veteran
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(350:600)} 1, 0[zat_alfa_force_master]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_master
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(600)} 1, 0Most jön a fontos része! A fentebb leírt sorok mutatják, hogy hogyan spawnolnak az alfa csapatok a játékos rangjá-hoz mérten! A harmadik sorok végén az 1, 0 azt jelenti, hogy 100%, hogy lespanol az alfa csapat. Értelem szerüen a 0, 0 esetében egyáltalán nem spanol le az adott pontra. Szóval ugyanígy át kell írni a többi fájlban is zat_sim_ zat_sim_10 zat_sim_14 zat_sim_15 zat_sim_16 zat_sim_21 zat_sim_24a kivánt értékekre rangonként, aztán Jupiter és Pripyat területein is ugyanígy át kell írni minden spawnolási ponton az általad kívánt értékre. Kicsit hosszadalmas, de hát ez van. Arra figyeljünk, hogy a ranghoz mérten írjuk át mindig az értékeket, nehogy aztán amikor már jobb cuccaink vannak túl könnyű legyen az alfavadászat Ha valami nem érthető kérdezz nyugodtan Vagy ha más valamit szeretnél megváltoztatni a scriptekben/config fájlokban, valószínű az is megoldható."
igen, a doksiknál nálam is előfordult, hogy 4-5 alkalommal is újra kellett kezdeni a keresést, mert nem spawnolta be mindhármat. volt egy poszt régen, amiben benne voltak a lehetséges spawn helyek.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #35078 üzenetére
jól emlékszel, csak úgy működnek 'rendesen' a régi mentések, ha a ezt a mappát is elmentjük, ebben tárol a játék olyan dolgokat, mint pl. mennyi pénzed van, melyik rejtekhelyeket találtad már meg, talán még a végrhajtott fejlesztéseket is, meg még ki tudja miket.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
sklopp
őstag
válasz Aarpok #35132 üzenetére
Én úgy szoktam, amint megérkezem a Szkadovszkra, leccucolok a ládámba, elsőnek körbekérdezek mindenkit, nyilván Kardánt is, először megyek Bárkást keresni, plusz a barlangban körülnézni mert több arti is van, meg szokott lenni egy zsebteleporter is. Utána megyek a cimboráját megkeresni. Így még sohasem fordult elő hogy eltűntek volna. Szerintem ott van az oka a gyors eltűnésnek, ugye a hullák többsége bizonyos idő után eltűnik, de néhány megmarad, akinek szerepe van a történetben később is. Úgy néz ki, Bárkás véletlenül az eltűnők csoportjába került, programhiba lehet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Aarpok #35177 üzenetére
Nyilván, hogy van, ezzel valamennyire tisztában is vagyok, csak most felfedeztem olyan részleteket, amikre korábban nem terjedt ki a figyelmem.
Ha játék, ha nem, számomra etikusabb a szemtől-szemben való megütközés, mint a hátulról való lelövés, de ez itt egyéni probléma lehet.
Most valahogy kicsit műanyagízűnek éreztem a játék elejét, a sztalker hangulat kevéssé jött át. Lehet, hogy például a Clear Sky mégis hangulatosabb?
-
Papa Joe
tag
válasz Aarpok #35267 üzenetére
Aarpok, Rétisün! Nagyon köszönöm a segítséget! Azt feltételeztem, hogy az eredeti játéknak megfelelően a kivonás után, feladatokat már nem igazán lehet felvenni, csak bolyongani. Mondjuk aki kitalálta, hogy a helik indulása után elveszi a tuningolt spéci szervómat, fegyvereimet, és ott hagy egy Sevában, egy MP5-el a zombik, és a Monolith között, annak egyszerre legyen hasmenése, és tüsszögési rohama egyszerre egy tömött plázában... Újra kellett kezdenem, és a mosodában a ládámba kellett hagynom mindent, amit meg akartam tartani. Mindenesetre már pusztítom a mutáns hullámot, szóval még egyszer respect a segítségért!
-
Sensut
őstag
válasz Aarpok #35273 üzenetére
Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy a kivonulás előtt a Prométeusz szobornál levő rejteken hagyok egy jó fegyvert sok lőszerrel, páncélt meg mindent, amire szükség lesz egy kiadós bunyóhoz, és csak azután vonulunk ki. Amint kiraboltak, ezt a cuccok ott helyben felveszem és mehet tovább a menet. Az SGM-ben itt rengeteg zombit ki kell majd nyírni és nem csak ezen a pályán, hanem az összesen. Vagy úgy 400-at, ha jól emlékszem.
-
Csokishurka
őstag
válasz Aarpok #35453 üzenetére
Hát keresek de nem találok hozzá térképet ahol meg lennének jelölve a spawn helyek, valakinek nincs esetleg?
Eddig csak egy artifactot sikerült találnom ami valami küldi kellett hozzá. Azt most újra meg lehet találni, van respawn timeja az artifactoknak? Vagy ha egyszer megtaláltam akkor cső van."Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
FeketePok
tag
válasz Aarpok #35622 üzenetére
OK koszi az informaciot,csak azert akartam kiprobalni mert lassan semmi olyan mod nincs amit erdemes jatszani es ne probaltam volna ki.Most legutobb ujra elovettem az SGM 2.2 Sniper verziot de a franc tudja miert a Cyborgos kuldetesnel nem tudom felszedni az elet vizet ugyhogy lehet hagyom a francba vagy kiirtom a monolithos bandat azt meglatjuk tovabb bugzik-e.Talan a szovetseg ideje 3-at kellene kiprobalnom de ahoz nincs angol vagy magyar forditas oroszul meg nincs ertelme jatszanom semmit nem ertek meg belole.
egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen