-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4627 üzenetére
Ez ugyanaz az exe telepítős verzió csak torrent kliensel kell letölteni. Amúgy próbáld meg azt amit írtam néhány hsz-el ezelőtt Carasc0-nak, lehet rajtad is segít
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #4666 üzenetére
Újratelepítés szükséges:
1) SGM 2.1 Full EXE vagy SGM 2.1 Full EXE Torrent
2) SGM_COP_v2.1_FIX_22.rar
3) Patch 2
4) Gun patch fix (javít pár fegyver által okozott crash bugot)
5) AtmosFear 3
6) AF3 merge patch and dynamic news
7) Angol fordítás
8) SGM 2.1 AF3 Dynamic news merge patch fixRemélem így megy. Ha nem akkor feladom
Akinek nincs jó gépe az hagyja ki az 5), 6) és 8) lépéseket.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #4680 üzenetére
Mivel van benne két új terület: Agroprom és Military Warehouses így biztos van benne új tartalom valamennyi, de azzal is szenvednek ahogy nézem GSC fórumot. Questek meg úgy bugosak ahogy olvastam hogy szimplán nem működnek. Fagyás nem tudom hogy van-e, én személy szerint csak addig raktam fel a 2.0 Geonosis-t hogy megnézzem hogy fut, mentem 1-2 kört benne aztán delete... Asszem az AF3 sem ment vele, azóta nem tudom megcsinálták-e hogy menjen, de nekem az AF3 must have mod, anélkül már nem szívesen játszom
-
PeL
addikt
Egyelőre most nem akarok semmit elkiabálni de ha jól látom GSC-n azon ügyködnek hogy SGM-be akarják hegeszteni az MSO mod magját. Az MSO egy elég durva mod önmagában is, teljesen átszabja a szűz alap COP AI-ját, spawnjait, ekonómiáját meg minden egyéb ilyen apróságot, amitől eléggé nehézkes lesz az élet a zónában.
Ha ez sikerül az SGM brutálisan nehéz lesz az szinte biztos
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4746 üzenetére
Aludnod kell. Illetve még nem muszáj de ha bepirosodik akkor a karaktered egy idő után elájul bárhol is vagy. Azt nem tudom ha ez pont ellenség közelében történik meg akkor meghalsz-e. Ha nem tudsz aludni akkor asszem energiaital csökkenti az álmosságot
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4748 üzenetére
Elvileg sima elem vagy aksi kell hozzá amit az új tradertől lehet venni, de nálam valamiért nem működött, nem játszotta le a zenéket miután kiválasztottam
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4750 üzenetére
Kell bele egy két fejes de meg lehet ölni
-
PeL
addikt
Kísérletező kedvű STALKER fanoknak (GSC fórumról):
SGM 2.1 - MSO, Af3 Compilation Patch
This Intergration patch includes current fixes, Artefact add-on, Translation, Af3 merge Dynamic news, and MSO AI.
Read the read me for details
Telepítési sorrend (ez jóval egyszerűbb):
1) SGM 2.1 vagy SGM 2.1.torrent
2) AtmosFear 3
3) SGM 2.1 - MSO, Af3 Compilation Patch -
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4770 üzenetére
Elbrutnak semmi köze az Alpha Squadhoz, Azok csak úgy vannak bónusz nehezítésként a modnak, minimális háttérsztorival amit a PDA-jukból kiolvashatsz, vagyis azért jöttek a Zónába hogy téged megöljenek.
Chapaevhez úgy tudsz asszem bejutni hogy a kapuban álló őrhöz odamész mikor még semlegesek és valamit fizetni kell hogy bemehess. Ha nem akkor rosszul emlékszem.
RP-74 -et elvétve hordanak STALKER-ek Zatonban (nagyon nagyon ritka), Jupiteren pedig a Freedom vagy Duty portyázók között szokott lenni elvétve 1-2 ilyen fegyverrel szaladgáló egyén
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4772 üzenetére
Hát az nem bugos hogy össze vissza lövöldöznek, az lenne bug hogy ha nem jönnének a mutáns hullámok Ha nem jön sokáig semmi akkor save&load majd várj újra picit, ha nem jönnek megint akkor újra save&load. Annál a résznél arra figyelj oda hogy ha banditák közel portyáznak a hülyék sajnos kijönnek a helyükről és elindulnak az irányukba... És ha pont akkor jön egy mutáns hullám az bizony szívás... Lehetőleg ne engedd a mutánsokat hátra a hajótest réséhez mert ha bejutnak a többiek közé elég gyorsan lecincálják őket...
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4775 üzenetére
Én is a dobtáras shotgunnal operáltam azon a részen, viszont az újratöltése kínszenvedés mire bepakolja a 15 patront... addig nyúlcipő
-
PeL
addikt
válasz dodopek #4777 üzenetére
nem is 15 hanem 17-es volt az enyém mert van egy olyan nagyon drága fejlesztés minden fegyver és páncél esetén hogy az összes tulajdonságát feljavítja még pluszban (valami 25-30K fixen itemenként) és így 17-es lett a dobtáras eliminatorom amúgy én is mindig újratöltök ha van egy lélegzetvételnyi időm, minden fegyverrel megcsinálom ezt ha csak 1-2 golyó hiányzik is belőle mindig nagyobb biztonságérzetet ad a teli tár mint a hiányos ^^ nem egyszer jártam már úgy egyéb játékokban is hogy az az 1-2 golyó volt a híja hogy ne öljenek meg
-
PeL
addikt
válasz Carasc0 #4781 üzenetére
Elvileg Military Exo is beszerezhető valahol, az 1.7-es fordítás közben voltak Military Exo-ra vonatkozó párbeszédek Amúgy én az exomat a Monolith-től szereztem, nekem az tetszett a legjobban mert 5 artifakt rekeszessé lehetett fejleszteni plusz alapból magasabb volt a súlycipelési limitje mint a sima exonak és asszem ebben a Monolithos exo a legjobb.
Pripyatban max a Monolith frakció traderétől fogsz tudni cuccokat vásárolni, meg asszem a bázison is volt egy trader de az ugyanolyan standard cuccokat adott el mint a többi helyen lévő új traderek (aknakereső, mp3 lejátszó ilyenek)
MSO addonnál én nem figyeltem meg ilyesmiket szóval nem tudom Viszont totál átvariálja a zóna felépítését terület fennhatóság szempontjából az biztos. Asszem még Monolith-osokat is spawnol Zatonba meg Jupiterre. Szóval van benne kraft Kérdés hogy ebben az SGM addonként szereplő verzióban is benne van-e ez az új spawn system...
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4793 üzenetére
melyik ládából? mert kettő van, a nagyobb a személyes láda a kisebb a "szeméttároló" amibe ha bepakolsz cuccokat és elhagyod a hajót majd visszatérsz akkor "kiürítik" azt a tárolót és pénzt hagynak benne neked. Ha a másik ládából tűnnek el a cuccaid akkor lehet hogy be van kapcsolva az actor_robbery a mod_params.ltx fájlban.
Ha egyik sem akkor javaslom vedd fel a kapcsolatot Mulderrel és Scully-val mert akkor ez X-akta lesz...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4819 üzenetére
van pár, nem számoltam... addig jönnek amíg egy controller meg nem jelenik a daruk mellett lévő konténereknél meg egy a Shevchenko-nál, aztán végül noé bárkája mögött egy Burer társaságában... A controllerek között van 4 vagy 5 hullám kb, nekem beletelt 2-3 órába az a küldi de sokszor elakadt a script úgyhogy vissza kellett párszor töltögetnem, meg akkor is ha elhaláloztak az emberek, Ha David meghal akkor is bukod a küldit. Szóval próbáld úgy csinálni hogy minél tovább tartsd életben a csapatot Nehéz az biztos de kitartással meg lehet vele birkózni
-
PeL
addikt
válasz dodopek #4820 üzenetére
Szerintem számítanak hogy hányan élik túl mert minél többen vannak annál jobb a tűzerő, azok a szerencsétlenek is lepuffogtattak nekem pár mutánst amíg én a hajó elejénél kínlódtam
Medve: Ja és legjobb ha már előre várod őket, három oldalról szoktak támadni, a Shevchenko felől, jobbról a híd felől és balról a domb felől. Ha látod hogy közelednek már előre dobáld meg őket gránáttal vagy RPG-vel lődözd meg őket, egyrészt már kapásból kivégezhetsz párat mire odaérnek, meg le is sebzed őket és a többiek könnyebben le is lövik őket, de vigyázz hogy túl közel a hajóhoz ne robbanjon semmi mert a hajótesten keresztül is sebződnek a társak és volt hogy Davidet is sikerüt likvidálnom egy rosszul elhajított gránáttal... Minden sikeres hullám leverése után érdemes menteni ha elfogadhatóak (0 közeli) az ember veszteségek.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4825 üzenetére
nem hátulról szoktak hanem a bal oldali nádas felől Hátulról akkor jönnek mikor a jobb oldalról érkezők felkolbászolnak és megmurdálják a betonfal tetején ácsorgó srácokat
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4845 üzenetére
Még ennél is jobb lesz ha az MSO modot bele tudják végre normálisan integrálni
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4847 üzenetére
Hát az biztos ahogy annak idején a SHOC-al is úgy voltam hogy először végigvittem modok nélkül majd modokkal már el sem tudom képzelni hogy az alap játékkal játszak ugyanígy vagyok már a COP-al is. Először végigvittem vanillában, aztán jött az SGM... Ég és föld, főleg AtmosFear 3-al... Teljesen más hangulatot ad a játéknak, változatosabbá teszi, tényleg el nem tudom már képzelni mod nélkül
MSO... a rövidítés jelentése: Massive Simulation Overhaul. Leírni a featurejeit hosszadalmas lenne, ITT utánaolvashatsz
-
PeL
addikt
válasz Misi 007 #4856 üzenetére
egy bugos/instabil modért 5 forintot nem adnék nem hogy 200-at... Másrészt mint utánad is írták meg ahogy én is írtam modért senkinek nincs joga pénzt kérni semmilyen körülmények között mivel ha jól tudom az összes játék végfelhasználói szerződésben is benne van hogy a játék részeit (a mod már a játék részének minősül) tilos áruba bocsájtani, pénzt kérni érte, illeglális tevékenységnek minősül...
-
PeL
addikt
válasz dodopek #4872 üzenetére
az SMRTER 0.41 semmilyen új térképet nem tartalmaz, az majd a 0.45 lesz ha kijön majd egyszer végre. Én azt a modot úgy várom mint a messiást, állítólag azért nem adta ki eddig aki csinálta mert nem akar fél munkát kiadni a kezéből, minden térkép be lesz népesítve és lesznek küldik rajta Nagyon kíváncsi leszek mit hoz ki belőle
-
PeL
addikt
válasz dodopek #4895 üzenetére
Nana, azért ne becsüld alá őket, kellemetlen volt mikor a felszállás után vissza kellett loholnom a bázisra a cuccaimért egész Pripyaton át, keresztül a zombi hordákon, mert hülye fejemmel oda pakoltam le és nem tudtam hogy ez lesz a felszállás után XD Bementem egy épületbe és olyan szinten körülvették az épületet meg be is jöttek értem hogy nem bírtam velük, más útvonalat kellett keresnem
[ Szerkesztve ]
-
-
PeL
addikt
válasz Medvelászló #4984 üzenetére
Olyan szerintem nem lesz
-
PeL
addikt
válasz dodopek #5093 üzenetére
Eddig még nem álltam neki Egyedül több napos meló, nem kevés, az 1.7 is majdnem egy hétig tartott ebben meg még több szöveg van. Amúgy nem bonyolult, a \gamedata\config\text\rus\ mappában találhatóak a játék szövegei XML fájlokban. Ezeket egy sima szövegszerkesztővel (Total Commander "F4"-e) tökéletesen lehet szerkeszteni, és igen csak át kell írni az angol szöveget magyarra, csak a szövegeken kívül ha véletlenül mást is átírsz akár kitörölsz egy "<" jelet a mondat végéről vagy elejéről ami a stringet jelzi akkor crashelni fog a játék indításnál. Miután lefordítottam az 1.7-et utána majdnem 1 órát azzal szívtam hogy kerestem a hibát hogy miért nem indul, hát azért mert egy > jelet töröltem véletlen az átírások közben az egyik fájlban a sok közül...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ukrajnai háború
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen