-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #8337 üzenetére
Hogy ne teljesen off legyen:
Az mindenképp telitalálat a Falloutban hogy a STALKER-el ellentétben itt tényleg úgy oldod meg a küldetéseket ahogy akarod. Olvastam hogy van olyan rész a játékban hogy egy házasságot tönkre kell tenni a játékban egy MI programjában, és ezt 3 féle képpen is el lehet érni:
"Ugrasszuk össze a Rockwell házaspárt: menjünk el azt hiszem a Simpson házba és az emeleten lévő hálóból lopjuk el a női ruhát. A Rockwell háznak menjünk le a pincéjébe és csempésszük be a dolgozóasztalba, majd keressük fel a feleséget és közöljük vele, hogy a férje asztalában találtunk egy női ruhát."
De én ezt speciel úgy oldottam meg hogy simán beszéltem a feleséggel (magas speech skillel) hogy csalja a férje És szegény sírva rohant ki a házból a férj meg ott állt pont és ennyit mondott: "Hogy juthattunk el idáig, nem értem..."
Meg asszem ki is lehet simán nyírni őket és kész
vagy az utána lévő küldinek is ugyanígy 3 féle megoldása van:
"Öljük meg Mable Hendersont: Menjünk el a házába. Lehetőségek: 1. Amikor a konyha felé megy ráejtjük a csillárt ha jól fordítom angolból? 2. A konyhában lévő számítógéppel zárjuk be az ajtókat és indítsuk be a védelmi rendszert ami hatására a robot kinyírja a célszemélyt, meg ha nem vigyázunk akkor minket is) 3. Kivesszük a sütőből a gyújtó lángot, és megkérjük, hogy süssön már nekünk valami finomat. "
Tehát hogy egy küldinek nem csak 1-2 fajta megoldása van hanem akár több is, néha csak a kreativitásunkon és a skilljeinken múlik. Pl. egy olyan küldit ami elsőre mészárlásnak tűnik meg lehet úgy oldani hogy egy lövést nem kell ejteni ha olyan a karaktered...
Tényleg kíváncsi lennék rá ilyen alapokkal mit tudna a Bethesda kihozni a STALKER-ből...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #8416 üzenetére
Ha van elég memóriád (legalább 4GB) és VRAM-od (512MB legalább, de inkább 1GB) felteheted HIGH-al. Bár ahogy láttam túl sok különbség nincs az ég textúráinak minőségében normal és high között. a beállításokat a játékban érdemes alapon hagyni, az pont jó balance a látvány és teljesítmény között, feljebb venni nem nagyon érdemes mert nem lesz nagyon szebb akkor sem. Esetleg a textúra minőséget felveheted fullra mert az számít a legtöbbet látványban. Látótávot nem piszkáltam sosem mert alapból is pont jó (asszem a felénél volt mindig a csúszka). A többi beállítást lehet variálni de mondom nincs értelme, csak csökken az FPS-ed de a látvány nem nagyon fog javulni legalábbis én úgy vettem észre.
Még annyi hogy én enhanced DX9 (magyarításban: javított teljes dinamikus megvilágítás) módban játszottam DX10 helyett mert ott sincs látványban különbség csak annyit vettem észre hogy esőnél nem látszik a víz folyása a felületeken, ellenben nem tölt 2 percig a játék első betöltéseknél
[ Szerkesztve ]
-
-
PeL
addikt
válasz dodopek #8528 üzenetére
Ezzel én is találkoztam de amúgy ezt nem mi rontottuk el hanem a mod készítői, a párbeszéd config fájlokban lettek ezek elszúrva és át kellene nézni majd korrigálni de őszintén szólva már nem volt türelmem hozzá hogy kijavítsam...
A klán neve meg gondolom azért lett így fordítva mert az angolban is így volt (thx for google translate...) és ezt ugye nem nagyon lehet magyarra fordítani így inkább úgy lett hagyva.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Régi ismerősök visszaköszönnek már a Falloutban is
-
PeL
addikt
válasz Blizzardking #8596 üzenetére
Mi pontosan a feladat a vörös erdőben? Mert ott át kell nézni több holttestet is, 2-3-4 holttest van egy egy csomóban amit át kell kutatni és utána frissül a feladat
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #8613 üzenetére
Az eredeti fejlesztők sajnos már semmit nem fognak csinálni a STALKER-el mert feloszlott úgy tudom, és a jogokat a Bethesda akarja megvenni. Az eredeti STALKER készítői új csapatot alkottak akik megmaradtak belőle de ők már más néven készítik a STALKER MMO-t (Igen, MMO lesz...): Survarium néven.
Amúgy az első két küldetést csináltad meg kb ezek szerint, az alapján nem ítélném a játékot Lesznek mutánsok, pl. a falu felszabadítása után az lesz a feladat hogy a mutánsoktól meg kell védeni a falut. Nem lesz sok, 6-8 muti fog támadni de könnyen le lehet szedni őket mert az NPC-k is jobban harcolnak mint az alap játékban. Én nem adnám fel rögtön az elején...
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #8641 üzenetére
Nem hinném, nálam sem a sima SGM 2.2-ben sem az Enot-ban nem volt ilyen gond szóval ez is valami script futási gond lesz ami a STALKER játékoknál is alap gond lehet... Mondjuk az Enot fixek changelogjában valamit láttam ezzel kapcsolatban:
31.Fixed disappearance of the bodies of the military in Pripyat - now the body does not disappear, and the explosives in place, the author makdm.*Only a new game.
Ezek szerint az Enot még stabilabb is mint a sima
-
PeL
addikt
válasz Carline #8667 üzenetére
Ha nem mindenki piros akkor nincs probléma, bent az épületben néha előfordul 3-4 piros monolithos, azok külön vannak magától a "monolith" frakciótól, ők sárgák szóval nyugodtan lelődözheted a pirosakat. Hogy hogy lehet bejutni a főnökükhöz nem tudom, én mindig akkor beszéltem vele mikor kijöttek a Zombik miatt...
-
PeL
addikt
Csináltam egy videót F3-ból, így moddal tényleg nagyon jó lett
Remélem nem haragszotok érte hogy belinkeltem
-
PeL
addikt
válasz HecklerHUN #8706 üzenetére
Nagyon hosszú lenne felsorolni, itt elolvashatod nagy vonalakban mit változtat:
https://sites.google.com/site/fo3wanderersedition/fwe-overview
Ha a részletek is érdekelnek akkor itt nézelődj:
https://sites.google.com/site/fo3wanderersedition/detailed-changes
-
PeL
addikt
S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl mod | Coming Sep 28, 2012Lehet készülni az álmatlan éjszakákra
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #8737 üzenetére
Egy magyar srác vezeti a dev. teamet. Olyannak akarja megcsinálni a STALKER játékot amilyennek eredetileg tervezték 2002-ben. A legdurvább hogy ez egy teljesen FREE, stand-alone játék lesz, tehát a SHOC sem kell hozzá mert egy soha ki nem adott 1.0007-es enginen lesz. Ezt nem tudom hogy hozták össze... De nagyon durva Állítólag páran még a GSC-től is részt vettek a projectben...
The FINAL list of levels for Lost Alpha:
(last upd. 30. March 2012.)Cordon (completed)
Garbage (completed)
Agroprom (completed)
Darkvalley (completed)
Laboratory X-18 (completed)
Bar-Rostok (completed)
Yantar (rework completed)
Military (completed)
Dead City (completed)
Swamp (rework completed)
Radar (rework completed)
Laboratory X-10 (completed)
Pripyat (completed)
Pripyat Undergrounds (completed)
Stancia (completed)
Sarcofag (completed)
Generators (completed)
Laboratory X-14 (completed)
Rostok Factory (completed)
Laboratory X-2 (completed)
Outskirts (completed)
Laboratory X-7 (completed)
Darkscape (completed)
Desolated Factory (remade SoC yantar map) (completed)
Laboratoy X-16(completed)
Countryside (based on old deadmil level) (completed)
Construction Site (based on old darkdolina) (completed)És mindezt teljesen kidolgozva, nézzétek meg a screenshotokat a moddb oldalán
Az erőmű körüli területet állítólag teljesen egybe nyitották, nem lesz Stancia1-Stancia2 hanem teljesen körbe lehet járni az erőművet és nagyon sok változtatás lesz az egész játékban.
Érdemes átfutni: F.A.Q.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz #90933760 #8774 üzenetére
Ha armorra akarsz menni akkor army páncélruha (bár ebben nincs asszem arti slot) vagy valamelyik Exo. Ha inkább egyéb védelemre akkor ott vannak a tudós ruhák, van kétféle belőle, narancssárga és zöld, utóbbinak nagyobb az armor védelme de még úgy is gyengus szvsz. Tudós ruhában nem lehet golyózáporban flangálni, még a SEVA se bírja nagyon. Amúgy mindkettő tudós overáll beszerezhető Jupiteren a tudós bunkerben, az egyiket alapból szokta árulni a másikat rendelésre hozza. Szvsz a narancssárga is bőven jó és annál elég csak a sugárzás és a többi kémiai védelmet kituningolni, armort felesleges mert szinte semmit nem véd golyó ellen. De a legjobb amúgy ha van egy Exo meg egy tudós ruha is nálad és akkor tudod cserélgetni ahogy a körülmények szükségessé teszik.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz dodopek #8783 üzenetére
Mondtam már hogy az SGM és személyes rejtekhelyeket random helyekre spawnolja a játék Én is megtaláltam már egyszer a benzinkút tetején az EXO-t a táskában, de egy következő játéknál meg nem volt ott semmi Ugyanígy a Sevchenko tetején lévő táska is. Egyszer ott volt, utána már nem. Ugyanúgy ahogy a szerszámokat, a táskákat sem mindig ugyanoda rakodja a játék.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz rétisün #8840 üzenetére
Egyszerű szerszámok 1-1 szokott lenni Zatonban és Jupiteren. Zatonban eddig e helyeken találtam:
- Emerald Village-ben (Smaragd?) a bal felső házban szokott lenni szerszám,
- Erdőgazdaságnál ahogy bemész a daruk felőli kapun bal oldalon van egy beugró, befordulsz és jobbra a fal mellett az anomáliáknál,
- Szennyvíztisztító, csővezetékben,
- Vaserdő anomália, ahol van a lejárat a laborba az épület mellett van egy oszlop, az mögé nézz be.
- Fűrésztelep, leomlott ház tetőtereJupiter:
- Lezuhant repülő mellett
- Vasúti kocsi amiben az a mozgó elektromos anomália van
- Jupiter gyár főcsarnok amiben a helikopter is van
- Cementgyár mögött a leszakadt híd egyik oszlopa mellett
- Az Oázis épületében a járatokban
- Volhov rakétatelep
- Meg mintha egyszer találtam volna a raktáraknál is ahonnan Mityájt kell kiszabadítani, de ez nem 100%Pripyat:
Ezt inkább térképen jelölöm.
Szóval én ezeken a helyeken találtam, aztán még amúgy lehet máshol is... Amiket jelöltem nem biztos hogy pontos helyet jelöl, javaslom hogy kutasd át az épületet is ha nem találsz azokon a helyeken
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Lost Alpha:
Moddb-ről:
xxx.xxx.xxx
xxx.xxx.xxx 1hour 10mins ago says: OnlineCGS gameworld is currently reviewing the game, that means they might persuade Dezoder to cut stuff, or replace certain things wich we will never find out about.
I just hope they make it the best stalker there is, close to SoC.
Anyways, this will be better than what CGS did with the last two parts.Szóval WTF?
Állítólag eltolják emiatt a megjelenést +1 hónappal de nem tudom ez mennyire hivatalos info...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Carline #8866 üzenetére
Amúgy pont az SGM-ben működik a legjobban az éjjeli vakság az NPC-k részéről. Legalábbis a bandita tábort Zatonban mindig éjszaka szoktam menni kifüstölni, mert akkor szó szerint az orrukig nem látnak, volt hogy 20 méterrel ott szaladgált előttem én meg ott röhögtem rajta... Nyilván olyan NPC-k látnak akiknél lehet éjjellátó. Valamennyi kihívás amúgy meg kell a játékba (most nem a falon keresztül lövésről beszélek, az nyilvánvalóan MI bug, biztos hogy nem szándékosan így csinálták meg) mert amúgy csak agyaggalamb vadászat lenne az egész, ennyi erővel álló bábukra lődözni is lehetne . Szóval én csak azt akarom mondani hogy szeretem ha van kihívás egy játékban, nagyobb a sikerélmény egy egy nehéz feladat/szituáció után ha értitek mire gondolok. Ezért is jött be nekem az ENOT SGM...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
- AKCIÓ -150e Ft ÚJ Dell Inspiron 3530:i7 1355U(10magos),16GB,512GB,15.6" FHD,Iris Xe,akku 100%,Win 11
- iPhone XS 64 gb silver
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garan
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs