-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #13294 üzenetére
7770-et sokkal jobban megéri. Az új driverekkel már simán hozza az 5850-6850 szintjét a 7770
-
PeL
addikt
válasz rétisün #13368 üzenetére
Én az első részt vittem végig, a másodikat félbehagytam A harmadik részt pedig nem nagyon lehet hasonlítani mivel az már FPS és a játékmenet is teljesen más Viszont engem tuti lekötött, főleg pár finom moddal
Amúgy van még egy Fallout: Tactics nevű epizód is
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
SMRTER 0.45-el nem tudja valaki mi van? Nem hangzik túl jól hogy hetek óta nem jelentkezett a mod készítője a moddb oldalán... :\
-
PeL
addikt
Kezd hiányozni a zóna... Még mindig nem láttam fúhádéban egyik stalkert sem Lehet a napokban ismét felveszem a kedvenc exomat, magamhoz veszem a kedvenc puskáimat és teszek pár kört a "vadasparkban"
-
PeL
addikt
válasz Aarpok #14398 üzenetére
Rendes érthető alap angol szövegforrás nélkül én valóban nem vállalok semmit sem már. Az SGM-nél a hajamat téptem sokszor a keszekusza google orosz-angol fordítástól... Nem elég hogy fordítsam, de még formáljak kerek mondatokat is a translateből előtte. Olyan az egész mint egy kirakós sokszor, csak sajna az angol nyelvtanhoz 100%-ban hülye vagyok mert sosem foglalkoztam vele meg nem is tanultam. Emiatt az angol kommunikációm sem tökéletes nyilván. Lehet magánórákat kéne tartanom magamnak
-
PeL
addikt
Ennyire szeretnél meghalni? Nekem egy is elég volt sokszor, de volt olyan hogy dupla csapatba futottam bele.
(#14605) pvtneo: God of the Zone (GOTZ) mod. Ez a Complete-be bele van integrálva, viszont SGM-el nem tudom sikerült e már valakinek összeforrasztani.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Nem Stalker meg nem is játék, de ebben is lesz egyfajta Exoskeleton
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #15410 üzenetére
Meg sem dicsértem az új avatarotokat Dhampir kollégával egyetemben Gratula hozzájuk
Látom közben Aarpok kolléga is megérett az egyéni avatarra, hajrá hajrá
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
-
PeL
addikt
válasz Alienhun79 #16603 üzenetére
Az lehet de nem magyarul fog elsődlegesen kijönni hanem angolul és oroszul Ha lesz magyar verzió belőle az csak utólag, Dez már szólt nekem hogy besegíthetek a magyarra átírásban, viszont akkor azt mondta még ő sem tudja mikor lehet nekiállni, azóta én sem tudok semmit.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Lehúzom ezt az SGM 2.0 Geonezis All-in-One packot, kíváncsi vagyok milyen. Amúgy is rég Stalkereztem
Stalker78 amúgy te nem Aarpok vagy véletlen?
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Alienhun79 #16629 üzenetére
Nem szokásom csalni vagy egyéb glitcheket kihasználni játékban, azért köszi a tippet Szeretem az ilyen ellehetetlenítéseket amit a Zóna ad, ezért szeretem az SGM Enot verzióját is
-
PeL
addikt
válasz ViZion #16631 üzenetére
Hát tény hogy az AI csinál néha érdekes dolgokat, most én is várakoztam Skadovsk-nál és néztem ahogy reggel kivonulnak a csapatok a hajóról portyázni, a hajó körül volt 3-4 csapat vak kutya de simán elsétáltak mellettük a stalkerek, nem bántották egymást. Mondjuk távolabb már lövöldözéseket hallottam de nem tudom hogy ott csak a "safe zone" miatt volt-e vagy ez bug volt
-
PeL
addikt
Furcsálltam hogy nem találtam anomáliákat a megszokott helyeken (óvatos közlekedés), aztán konstatálnom kellett hogy egész Zatonban nincs anomália csak a szokásos nagy anomália helyeken. Másnál is így volt?
-
PeL
addikt
válasz Stalker78 #16637 üzenetére
Közben utánanéztem, a mod stabilitása érdekében lettek kikapcsolva mert freeplayben elég sok crasht okoztak az SGM anomáliák. Lehet hogy az SGM 2.2-ben is sokkal kevesebb lenne a crash ha kiveszem őket.
A "\gamedata\configs\mod_parameters\mod_params.ltx"-ben kell átírni a következő sort:
create_anomaly_permition = true ;ezt kell false-ra írni ha tiltani akarjuk az anomáliákat.
plusz azt írták hogy a zöld dobozokkal sem oké valami SGM 2.0-ban így azok is ki vannak kapcsolva ugyanebben a fájlban.
-
PeL
addikt
Most jöttem rá hogy ebben az all in one SGM 2.0 Geonezis packban még GOTZ (God of the Zone) mod is van csak át kell írni angolra mert orosz
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
átírtam nagyjából angolra a GOTZ addont az SGM 2.0 all-in-one repackhoz amit David.m.e. oldaláról lehet lehúzni, ha esetleg érdekelne valakit
http://www.mediafire.com/download/chqpabge4go5pws/gotz_eng_for_sgm20_geonezis-all_in_one.zip
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz xFreex #16670 üzenetére
Az SGM 2.2-ben speciel voltak plusz szövegek a következő alap fájlokban is:
st_quests_zaton.xml
st_quests_jupiter.xml
st_dialogs_zaton.xml
st_dialogs_jupiter.xmlBele kell nézni fájlba majd az alap játék szövegfájljába is, hogy ugyanazok -e a stringek, mert ha nem akkor valószínű lesz ott eltérés.
<string id="jup_a6_azot_quest_mech_end_complete_dialog_36">
<text>Akkor, sok szerencsét!</text>
</string>Pl ez egy string, az első sorban van a header vagy ID, azokat kell összenézni hogy az alap fájlhoz képest van e benne új.
-
PeL
addikt
válasz xFreex #16675 üzenetére
Hát nem öt perces munka az biztos Mi is csak azért végeztünk Leo-val viszonylag gyorsan az SGM 2.2-vel mert az 1.7-ből és a 2.0 nagy részét át tudtuk ültetni, de még így is elég tetemes mennyiségű szöveg maradt google angol. Ha mindent nulláról kellett volna csinálni biztos eltelt volna 2-3 hétig mire végzünk vele még kettőnknek is.
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16688 üzenetére
Na mostmár legalább látjátok ti is mit szenvedtünk mi Leo-val az érthetetlen orosz szavakat is tartalmazó google fordított angollal Amúgy szerintem ha rám hallgattok a fegyverek leírását kihagyjátok egy az egyben, őszintén ki olvassa el ezeket? Vagy ha fontos akkor töltsétek fel Wiki forrásból származó rövid tömör leírásokkal és kész, meg van oldva.
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16691 üzenetére
Enotban nincs ennyi cucc, ez valószínű az SGM Geonezis addon equipment icon mapja, megnéztem azt amin fent van majdnem ugyanez csak az enyémben még ezek alatt is van 1-2 plusz fegyver meg páncél
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16700 üzenetére
Mármint a képet? kell hozzá egy paint.net program pl, vagy bármi ami meg tudja nyitni a .dds fájlokat. Ha van ilyened akkor a gamedata\textures\ui mappában megkeresed az ui_icon_equipment.dds fájlt és megnyitod.
Szerkeszteni is lehet természetesen amire akarod, én is cseréltem már ki pár ikont a játékban anno, pl. a kötszerek ikonjait a Clear Sky-osra mert azok jobban néznek ki szerintem. Csak arra figyelj hogy ne lógjon át a másik ikon területére mert akkor ronda lesz pár ikon.
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16703 üzenetére
igen, de maga fegyver nem fog változni csak az ikonja. Komplett fegyvert kicserélni vagy átszerkeszteni elég bonyolult dolog, én sem mélyedtem bele ennyire a dolgokba.
-
PeL
addikt
Ezt skubizzátok, csajok az SGM 2.2-ben
Itt a mod, hogy mit és hogyan kell feltenni: http://gsc-game.com/main.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr3&thm_page=1&thm_id=5930&sec_id=18#112411
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16719 üzenetére
Ezeket az adatokat a gamedata\configs mappában tartalmazzák a .ltx fájlok, ott van mindennek megadva hogy mikor melyik hangot játsza le vagy milyen kinézetet rendeljen hozzá egy egy tárgyhoz vagy bármihez.
A fegyver ikonokat pl. úgy olvassa be hogy a fegyver ltx fájloknál meg van adva mindegyik fegyvernek külön hogy az ui_icon_equipment.dds (ami pedig fel van osztva virtuálisan ugyanúgy mint az inventory rácsa) fájlban hányadik sor és oszlopban kezdődik az adott tárgy ikonja, illetve hány egységre nyúlik lefelé és jobbra. Ez ugyanúgy működhet más texture mapoknál is ha épp a nagy textúrának csak egy adott szegmensére van szükség.
A fegyver textúráit pedig úgy hogy mondjuk pl. az AK74u-nál (csak példa, az összesnél így van) a \gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_ak74u\ mappában található .ogf fájlokból olvassa ki a fegyver "szerkezetét" vagyis hogy valójában hogy néz ki a fegyver a 3D-ben, és az az .ogf fájl tartalmazza hogy milyen textúrákat húzzon rá.
Ha jól tudom
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz #90933760 #16826 üzenetére
Nem értem miért vannak sokan a Win7 ellen, teljesen stabil, jól összerakott rendszer. A két év alatt kétféle verziót próbáltam ki, egyikkel sem volt soha semmi problémám. Egyetlen kékhalálom volt néhány hete, egy flipper emulátor generálta de azóta sem történt ilyen meg előtte sem. A legnagyobb pozitívuma számomra hogy ha egy játék megáll valami miatt akkor is ki tudom lőni feladatkezelőben, ez XP alatt 10-ből 8x nem sikerült mert semmire nem reagált a rendszer, így maradt a hard reset ami ugye nem teljesen egészséges...
Az XP felett már amúgy is igencsak eljárt az idő, frissítés se nagyon fog már jönni hozzá. Eleinte én is félve váltottam Win7-re de most már semmi pénzért nem mennék vissza XP-re.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #16830 üzenetére
Tényleg az volt Visual Pinball + VPinMAME legújabb verziója (kocsmai flipperasztalokat emulál), játék közben egyszer csak beakadt a hang, kékhalál és indult is újra a gép Egyből ment az uninstall neki. Pedig régen gond nélkül működött (más gépem volt igaz, meg régebbi verzió)
-
PeL
addikt
válasz ViZion #16832 üzenetére
Nincs húzva a gépem, alap órajeleken megy A gépem tuti hibátlan mert gond nélkül üzemel azóta is (ennek már több hete). Sztem sima program bug volt, egy régebbi masinámon jártam ugyanígy egyszer az Agnitum Outpost tűzfalával XP-n. Attól is többször kékhalált dobott a gép mire rájöttem hogy ő a ludas, letöröltem, sem előtte sem soha utána nem csinált ilyet. Azóta is csak a Windows tűzfalat használom
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen