Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz AthlonXP #2280 üzenetére

    Az eredeti sztori szerint a Zóna állandóan változik, az egész hely él. Ezt szerintem a játékban elég visszafogottan oldották meg. Ez a mod egy kissé felpörgeti ezt a tényezőt is.

    Amit tapasztaltál az az ún. blowolás, amikor a Zónának "rohama" van. Ilyenkor fedezékbe kell húzódni, a föld alá, vagy valami. Kivédeni másképp nem lehet. Véletlenszerűen jön elő. Én is meghaltam párszor miatta, de állati élmény átélni, újra és újra. Közben az NPC-k görcsben vannak és vonaglanak, elég vicces. Később nagyobb durvulások lesznek - én például tanúja voltam, ahogy egy RAHEDLI zombi (nem az eredeti játék zombijai a scorcher és az X16 környékén, ezek új zombik) megtámadja a freedom-bázist. Brutális volt. A lényeg, hogy fejlesztették az A-Life-ot, és sokkal kiszámíthatatlanabbá tették a játékot. Ha így nem tetszik, sajna meg kell elégedned az eredeti játékkal. De cserébe több mindent cipelhetsz, bárkivel hatékonyan kereskedhetsz, vannak új fegyverek is (szerintem), és mindent meg lehet vásárolni a BAR-ban. Az EXOSKELETON-t is.

    Más: nekem az eredeti játékban nem fordult elő, hogy egy küldetést úgymond más csinált meg helyettem. Itt igen. Mire megszerezhettem volna egy tárgyat, más már elvitte. Elképesztő köcsög és szemét húzásai vannak, de így sokkal jobban el lehet veszi a játékban. Mert bármikor életveszélybe kerülhetsz :D A Gothicban is ezt imádtam.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák