Új hozzászólás Aktív témák

  • pw12345

    aktív tag

    válasz Celtis #106727 üzenetére

    Ez a fogyvédelmi propaganda szöveg, kérdés, hogy tudod ezt érvényesíteni a valóságban.
    (Egyébként még a csomagolásnak sem kellene a törvény szerint feltétlenül meglennie, de ettől az apró ténytől nagyvonalúan el szoktak tekinteni...)
    Ez most kb. olyan, minthogy a futárnak/átvevőpontnak meg kell(ene) várnia fizetés előtt, hogy kibontsd a terméket és a fuvarlevélen jelezni, ha gond van vele. :D :D :D Vagy, hogy értesítést küld SMS-ben (amikor már az ajtó előtt áll a futár) és e-mailben (órákkal, napokkal, hetekkel a termék átvétele után) hogy hamarosan érkezik a termék :DDD :DDD :DDD

    Nem tudom, hogy az ED, az Euronics, a Mall, vagy az Emag nálad Kukutyin bt-nek számít-e, ehhez képest
    az ED akkor reagál a megkeresésekre (ha sikerül elérni, nekem nem jött össze), amikor épp kedvük van és általában nincs kedvük, vagy elhajtanak a gyártóhoz. De a többiről is hallok cifra történeteket a rokoni, haveri körből. Addig nincs baj, amíg a termékkel nincs gond, de, ha mégis, akkor kezdődik a kálvária.
    Hitetlenkedve olvasom azokat a sztorikat, amikor jött a futár, mosolyogva, vitte vissza a terméket, hozta a pénzt, vagy a csere darabot. Ebből eddig semmit nem tapasztaltam, mindig nekem kellett visszavinni és balhézni, ha el akartam intézni a csere/visszavételi műveletet. Nem is mertem rendelni eddig olyan helyről, amit nem tudok tömegközlekedéssel viszonylag könnyen elérni. Jó, hogy engem terhel a díj: én viszem vissza, mert a fülük botját sem mozgatják.

Új hozzászólás Aktív témák