Új hozzászólás Aktív témák

  • sinick

    senior tag

    Sziasztok!

    Hétfőn faterom rendelt egy Samsung UE50F6650SS LED-et a helyi euronicsból (nem tudom az új nevét). A rendelést úgy vették, hogy 2 hét múlva jön a tévé helybe.

    Viszont tegnap kapott egy e-mail, miszerint a tévéje már csütörtökön itt lesz. Én tartok tőle, hogy valami visszacsomagolt "újat" fog kapni. Javasoltam nekik, hogy menjenek át a boltba és beszéljen az eladóval vagy üzletvezetővel, hogy miről lehet szó és javasoltam, hogy nyomtatékosítsa egy kicsit, hogy visszacsomagolt (azaz visszaküldött) tévét nem fog átvenni. Ha a dobozolás gyanús, akkor még a boltban kibontjuk (de lehet, hogy mindenféleképpen kibontjuk).

    Kérdéseim:
    - A Samsung honlapján miért nem látom ezt a tévét a LED tévék között? (Csak 6640-est látok... gyanús)
    - A bontatlan tévé hogy van csomagolva? (Doboz ragasztás vagy fóliázás, panel és káva fóliázás van-e, tartozékok - szemüveg, távirányító, stb. - csomagolása ragasztott vagy forrasztott, kábelek kötegelése, stb.)
    - Valamilyen pixellhiba garancia van a Samsungnál? Ha igen, akkor hogyan és milyen könnyen és kinél érvényesíthető?
    - 3 éves regisztrációs garancia van még? (Teljeskörű 3? 1+2? 2+1? 7 éves samsung crt-mhez még 2+1 volt)

    Köszönöm: sinick

Új hozzászólás Aktív témák