Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Flashget #76356 üzenetére

    a vége meg az szokott lenni, hogy utóbbit meg majd egy olyan nyomja fel, aki mindent korrekt módon intéz és emiatt az árak tekintetében hátrányban van a trükközőkkel szemben - nem is konkrétan ezzel kapcsolatban, csak úgy általánosságban.
    ami nem javítható, az attól függetlenül sem javítható, hogy a jótállási intervallumok melyik szakaszában tart épp.
    jogilag nem olyan vészes ez; amely készüléket a samsung electronics magyar zrt. hozott forgalomba és adott hozzá az 1 év kötelező jótállás felett +12, +24...stb. hónap kiterjesztett jótállás, úgy a kapott jótállási jegyen is ott figyel az említett forgalmazó neve, elérhetősége, a feltételek...stb., így ha az üzlet meg is szűnne, ahol korábban vásárolva lett a készülék, a vásárló a forgalmazónál is tudja a jótállási jegy alapján a jogait érvényesíteni az 1 éven túl kiterjesztett intervallumban is, így nem csak a javítás, hanem a kicserélés sem lesz probléma.
    aki olyan üzletben vásárol, ahol kintről hozzák be a készüléket és emiatt a vásárló a kötelező 1 év után csak bolt által adott többlet jótállást tudná érvényesíteni és csak és kizárólag a boltban, de az közben (jogutód nélkül) megszűnt, úgy bukta a dolog...

    gyeniko; autókban nem vagyok otthon, de biztos erre gondolsz; link]
    ekkora, ilyen, neves gyártók azért korreket módon megoldják általában a problémákat, akár még a szomszédos országok szervizhálózatának a megmozgatásával is, és nem hagyják magára az ügyfeleiket.

Új hozzászólás Aktív témák