-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dethroner #82814 üzenetére
A helyi fogyasztóvédelmi törvények.
"Kihez forduljunk, ha a megvásárolt termékkel kapcsolatban minőségi kifogásunk van?
Olvasni, olvasni , olvasni.
"A fogyasztó a kijavítás, illetve a csere iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál, vagy magánál a forgalmazónál közvetlenül érvényesítheti. Szavatosság esetében a termék forgalmazója az, akit igényünkkel felkereshetünk. Igényeink érvényesítéséhez szükséges az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat (számla, blokk), vagy a jótállási jegy.A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003 GKM rendelet alapján (ennek egy példánya a fogyasztót illeti meg). A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a vásárlás adatain túl (fogyasztó neve, címe, termék megnevezése, vásárlás ideje) a hiba bejelentésének időpontját, az érvényesíteni kívánt igény megnevezését, valamint azt, hogy a forgalmazó miként kívánja ezt rendezni (kicseréli, javítja a terméket, vagy esetleg szakértői véleményt kér)."
Ne offoljuk szét a topikot! A legtisztább ha mindennel amid van elmész a fogyasztóvédelemhez, ahol aranyos kedves és általában fiatal lányok vannak, Ők elmondanak mindent, mi több segítenek intézkedni is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen