Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coolrob

    aktív tag

    válasz McKalton #68048 üzenetére

    Ma beszéltem velük élő chaten, a tegnapi telefonbeszélgetés után, de nekem mint olyannak aki a kereskedelemben dolgozik, borzasztónak tűnik a hozzáállásuk.

    Chaten 5 mondatot kérdeztem, és mondatonként 5 perc volt még válaszoltak. (élő chat)
    Végig csak ment a terelés. Kérdeztem mi van pixelhiba vagy felhősödés esetén, közölték pixelhiba dolog megvan határozva a garanciába blabla.

    Kérdeztem a az ellállásról és közölte hiba esetén van rá lehetőség. Kérdeztem hogy akkor náluk nincs lehetőség az indokolatlan 14 napos elállásra? Mire közölte hogy majd rendelésnél kérdezzem meg az eladót...

    Aqua 100x szimpatikusabb volt ilyen téren, szóval szerintem én őket választom, még ha csak 2 év garit is adnak.

    A legátlátszóbb bolhás szövegek: 1. Mennyit engedsz a feléből? 2. Ez boltban is olcsóbb de azért elviszem ha engedsz belőle kicsit.

Új hozzászólás Aktív témák