Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BBéci

    legenda

    válasz dethroner #82758 üzenetére

    Az ilyenek és hasonlók miatt beszélek le mindenkit az olyan boltokból történő vásárlásról, amelyik nem a Samsung Electronics Zrt. szerződött partnere és viszonteladója.
    Még vasalót, konyhai robotgépet sem veszek olyan helyről, amelyik nem gyártói jótállási jegyet ad a készülékek mellé. Azért ezeket említem, mert konkrét esetekről van szó.

    [ Szerkesztve ]

    Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

  • deicide

    veterán

    válasz dethroner #82758 üzenetére

    Ezt én jogosnak tartom a Samsung részéről. Hardver kereskedelemben dolgozom és rengeteget szívunk az áfacsaló cégek alacsony árai miatt. Ezért ahol lehet, kapacitáljuk a gyártókat, hogy az összes olyan garanciális igényt utasítsák el, ami nem a magyarországi disztribútorokon keresztül lett értékesítve. Pont azzal a céllal, hogy az emberek elgondolkodjanak egy ilyen eset után, hogy inkább a drágább, de hivatalos, magyarországi forrásból származó bármilyen készüléket vegyenek.

    Azaz jó ideje pl ha végfelhasználó Gigabyte VGA-t hozna vissza, elküldjük, hogy a vásárlás helyén érvényesítse a garanciát. Ha megszűnt a bolt időközben, ez van. A te esetedben viszont a vásárlás helyén kellene tudnod érvényesíteni a garanciát, mert a Samsungnak nem kötelessége, csak jófejségből megteheti.

    Live fast - On high - Repentless - Let it ride

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz dethroner #82758 üzenetére

    Marad (nálam) az, ami idáig is volt.
    Ha lejár a garancia, akkor megy a 3.14csába a tv meg az összes többi műszaki cikk. Ezek többet nem bírnak manapság.

    Én, gyűjtő is vagyok. Vintage erősítők halomba állnak, a szintetizátorokat meg sem említem, amiknek az ára néha már horror kategória volt. De, ha ezeket bekapcsolom, akkor működnek. És meg sem fordul a fejemben, hogy elromolhatnak 20-30-40 év után sem!

    Az a kicseszett H6400, amit már nagyon bánok, hogy megvettem, akkora faszságokat csinál néha, hogy kínomban röhögök, pedig az nem tv hiba, hanem szoftver.

    Egy példa:

    DTS 2.5-re állítva optikán megy a hang (kb 1 hónapja vásárolt) PIO SC-LX78-S szörnybe. Eddig a hang ok. Aztán, ha bármilyen infót, legyen az menü, tools, vagy éppen csatornalista előhívok, a hang átmegy "szokolba" recseg a 8 hangszoró összevissza szól és természetesen halkan, ami azt eredményezi, hogy a PIO rendszere is úgy befagy, hogy csak az újraindítás segít. Ha a képről eltűnik a fent leírt infók közül valamelyik, tehát csak a "tiszta" adás megy, akkor a hang tisztán visszajön már ha persze megcsináltam a ki-be kapcsot a pioneer-ren. Nyilván ez szoftverhiba, vagy az a qrva erős 4 magos proci hülyül meg, de nem bírja. A többi hangsáv rendben van.

    Jelezzem a Samsung.nak? Áhhh, kisebb gondom is nagyobb annál, hogy pl hasonló ilyen leveleket kapjak, mint amit te is.

    Szerencsére a tv képminősége tényleg jó, ezért elnézem ezt és inkább rádobtam egy 2.1-es rendszert.
    A UPC mediacard-os gondolkodási időt és a többi "apró" nyilvánvalóan szoftveres balf...ságot már meg sem említem.

  • galaxys80

    veterán

    válasz dethroner #82758 üzenetére

    Vagy el kell felejteni az általad is preferált sufni boltokat.
    Ha hivatalos magyarországi garanciával vetted volna nem lenne ilyen gondod.
    Fordulj a bolthoz ahol vetted. Cseréljék szépen ki ők.
    Ugye addig nagyon jó ötletnek tűnik ezeknél a cégeknél vásárolni amíg be nem üt a krach.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák