-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Azurooandrew
tag
válasz dethroner #68556 üzenetére
láttam a korábbi hozzászólást is, thx; hát igen, a hiteles tesztek közül egy 48-as került eddig sorra [link]
Nálam is az 55H6500 az első kiszemelt, még akkor is ha lehet, hogy ebben a mértében már nem directled-es.
Fura, hogy itt senkinek nincs pont ilyen, a legtöbben szerintem 6200/6400-et vettek a jobb ár miatt. -
Azurooandrew
tag
válasz dethroner #68562 üzenetére
Digitalko esetében is 3 év gari jár a H6500-hoz? Én úgy tudtam, hogy ők csak LG kapcsán hiv. viszont eladók, de nagyon örülnék ha igazad lenne
Ami az árszinteket illeti 13-17 ezresek az ugrások a 6200/6400 és a 6500 között, ekkora összegnél ez valóban elhanyagolható, de kicsit sajnálom, hogy nem ment már ez is le 300 alá
Esztétikai értelemben amúgy a H6400 lenne a legszebb ha nem kapta volna meg azt az oktrojált műanyag keretet ami teljesen feleslegesen vastagítja a minimal kávát.
Ha lesz időd és kedved írsz majd pár sort az 55-ös jövevényről?
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
BBéci
titán
válasz dethroner #68644 üzenetére
Nincs semmi különbség a 6-os sorozatú tévék beépített lejátszói között. Mindegyik ugyanannyira szerény képességű, tehát "szódával elmegy". Sőt a 7-es és 8-as széria lejátszói ugyanazt tudják.
Tehát jogos az általánosítás.Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #68640 üzenetére
A H6500 legnagyobb változása az F6500-hoz képest, hogy két magos proci helyett már ebbe is 4 magos van mint az F7000/8000 esetében. Ennek gyakorlati haszna a webböngésző és különböző smart appok használata esetén van jelentősége a két magoshoz képest.
Minden másban ugyanolyan jó mint az F6500 emiatt ne aggódj.És miből tartana ha a gyártók jó lejátszót építenének be a tévékbe? Megdobná az árat, plusz hardvert kéne beépíteni, vagy a külön lejátszó eszközöknek nem akarnak konkurenciát csinálni?
Tudnának ha akarnának, de nem akarnak és magad válaszoltad meg. Igen akkor ki venne Samsung, LG, Sony asztali lejátszókat, ha a tévék tudnák ugyanazt a funkciót?
Amikor a nyár elején az F6500-at akartam ennyiért venni, a H széria épp akkor jött be és kb 360 körül nyitott. MM, Euronics most is kb annyiért adja, szóval ez nekem már árcsökkenés, főleg ha azt nézed digitalkonál az F6500 most drágább mint a H6500
Nem tudom mekkora méretű tévét írsz, de nekem június elején a 40H6500-as 230.000Ft lett volna az Edigitalnál vagy az MM-ben. Ezért inkább vettem a 40F6640-t 180.000Ft-ért. +50K-t nem ért meg nekem a négy magos proci, inkább vettem +14K-ért biztosítást és + garit 5 éven át az MM-ben.
Az edigitalnál most a 40"H6500 180K és az MM-nél is 180K[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #68751 üzenetére
Én inkább csak jelzem mire figyelj átvételkor.
Ha normális a futár akkor megkér rá nézd meg a csomagolást, hogy nem sérült. Amennyiben nem utána bonsd ki! Amennyiben sérült a csomagolás jegyzőkönyv mert bárhol rakodáskor kaphatott olyan ütést vagy nyomást amitől akár a kijelző is eltörhetett!
Ha nincs ilyen kicsomagolod és megint csak szemügyre veszed ne legyen sérült a készülék se elöl se a hátulja, mert utána ha a futár elmegy senki nem hisz neked! Ha minden oké akkor átveheted, bekapcsolod és ha működik kifizeted.
Miután behangoltad a csatornákat fogsz egy pent és rámásolsz tesztábrákat (egyszínű kék, sárga, zöld, piros, fehér és fekete)vagy Laptopra/PC-re letöltöd az eizo progit és ha van HDMI kábeled összekötöd vele és elindítod a progit. Ez pixel kapcsán elvégez egy bővebb tesztet.
Este pedig megtudod nézni mennyire felhős a készülék, de szerintem zavaróan nem lesz az.Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #68763 üzenetére
amennyiben eredeti samsung gari papírod van (viszonteladóknál vett tévékre ilyet adnak) kicserélik ha pixel hibás, de inkább felhősek vagy dirty screen effect már csak ezek a tévék ami szintén csere. De már elég régen írtak ide ilyen hibáról.
Realme GT Master Edition
-
ada19
senior tag
válasz dethroner #68768 üzenetére
Én Vogel's választottam, és maximálisan meg vagyok vele elégedve: brutális minőség, nagyon igényes és letisztult az egész.
Nekem ilyen van, 32-55"-ig használható (max. 40x40cm-s VESA): http://www.edigital.hu/Fali_konzol_tarto/Vogels_W52070_fali_konzol-p372482.html
A honlapjukon ha beütöd hogy milyen TV-d van, ajánl is hozzá: http://www.vogels.com/professional/advice-and-support/flatscreenfitter-proav.htm
Nem olcsó, de megéri. Nálunk a családban már 3 ilyen van, és mindenki szereti.
Szerk.: létezik/létezett ennek egy nagyobb modellje is, ami talán 65"-ig tud: W52080
[ Szerkesztve ]
Mégsenem
-
#94529552
törölt tag
válasz dethroner #68795 üzenetére
SL, azt is jelölheti, hogy ez Szlovákiában készül. Nálunk nem gyártják valószínű.
Digitalko elég furcsa, időnként 2+1 év garanciát ad, máskor meg 1 évet. Ha utóbbival kapod, akár vissza is küldheted, felbontás nélkül.
Minden esetben javasolt írásban megkérni a garanciális feltételeket, így nem érhet meglepetés. Bármelyik üzlet változtathat a honlapon írt feltételeken. -
Flashget
félisten
válasz dethroner #68812 üzenetére
Mutatom, hogy lásd.
viszonteladóknál így van írva: Garancia: 1 év (A termék regisztrációja esetén: +2 év)
a digitalko ha csak 1 év garit adja amit a törvény ír elő és nem ilyen garit ad, biztos lehetsz benne, hogy a rendszer visszadobja majd.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
-
ada19
senior tag
válasz dethroner #68867 üzenetére
Csak egy jótanács, ne spórolj a garancián, főleg ne ekkora értékű készüléknél. 3 év bolti garancia meg tudod milyen, majd jól megállapítják, hogy nem rendeltetésszerűen használtad, stb. Mint ahogy már rentegeteg jártak így. A Samsung kiemelkedően korrekt cég javítást tekintve - a javaslatom hogy várj, az edigitalnal elűg sűrűn vannak hatalmas akciók.
Mégsenem
-
ada19
senior tag
válasz dethroner #68876 üzenetére
Ebbe ne menjünk bele nagyon mert mindkét oldal tudna ideológiát gyártani a tényeg köré. Azt viszont ne felejtsd el, hogy számtalan cég alkalmazza ezt a gyakorlatot, sőt, hirtelen egyről tudok, aki nem de ott meg is fizeted ezt bőven (Apple).
Hirtelen példa: Asus Nexus 7 Google referencia tablet - Magyarországon a hivatalos boltokban vásárolt készülékekre 2 év, szürkeimport vagy külföldön vásároltra 1 év, EU-n kívülre 0! Hogy miért? Fogalmam sincs, biztos megvan az okuk, akár aljas, akár nem - el kell fogadni. Just my 2 cents.
Mégsenem
-
kali
legenda
válasz dethroner #68876 üzenetére
jogi ügyet?
próbálkoztak már azzal, de amíg magyarországon 1 év a kötelező jótállás, illetve a kapcsolódó külföldi jogszabályok nem érvényesek itt, illetve fordítva, addig minden hiába, a gyártó - hazai képviselete - csak azoknál tér el a jogi szabályozástól a vásárló számára kedvező irányba, akiknél akar, ha csak a direktben náluk vásárlóknál, akkor azoknál.
nem mellesleg, más gyártóknál, és nem csak tévék, hanem sok más termék esetén is adott a jelenség, persze nem véletlenül...
amely forgalmazó külföldön megvette, és azzal extra anyagi haszonra tett szert, az kompromisszum gyanánt intézze külföldön a javíttatást a gyártói szervizben a vásárlójának a jótállási különbözeti időintervallum alatt, amit az itteni kötelező 1 év felett kapott ott - van is ilyen üzlet, nem is egy.
nem lenne korrekt, ha a gyártónak vagy a gyártó egy adott országban illetékes képviseletének (szerviz) kellene benyelni azt a mínuszt, amit a köztes bolt/üzlet - akinek direktben köze nincs a gyártóhoz vagy annak adott országban illetékes képviseletéhez - extra profit képében könyvel azzal, hogy nem a hazai forrásból vásárol, hanem külföldről. -
stafff71
tag
válasz dethroner #68932 üzenetére
Köszönöm a választ,
Valószínűleg én is hasonló megoldást fogok választani, csak még hezitálok a hogy 55H6500 vagy 55H6400 legyen. A 6500-ban kető tuner van, ami jó lenne mert könnyebb lenne ha az asszony ugyanakkor akarna valami mást nézni. Viszont nem vagyok képben milyen tunerből van kettő DBVT/C/S vagy esetleg mindegyikből kettő van? Sajnos hiába nézem a samsung honlapján, nem egyértelmű, a webshopokban leírt adatok meg egyik ilyen másik olyan ugyanarról a készülékről.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #68934 üzenetére
Nem védem őket megvédik magukat. És igen bármilyen fura viszonteladóknak kell titulálni a hivatalos Samsung vagy LG vagy más márka forgalmazóit.
Egyébként a köszönöm helyett, tőled csak basztatást kapok azóta, mióta leírtam mi a különbség garancia kapcsán, köztük meg a szürke importos webshopok között. Hidd el már bánom, mert jobban örülnék most már annak, hogy megszívjad az okoskodásod miatt.
Részemről lezárva az ügy.Realme GT Master Edition
-
Tegla80
addikt
válasz dethroner #68950 üzenetére
Udv a "Valo vilag"-ban....... lazadni szabad,csak ertelme jelen helyzetben nem sok van.
Vagy hozzacsapod azt az X ezer ft-ot ,vagy bevallalod a kevesbe jo garit......
(idonkent vannak amugy "jo" akciok a hivatalos kereskedoknel is,figyelni kell az arakat ,ennyi)[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
-
BBéci
titán
válasz dethroner #68950 üzenetére
Elárulom, a magyarországi Samsung teljes vezetősége echte koreai, mindenben csakis ők döntenek. Már abba is beleszólnak, mennyi ideig lehet nálam egy tesztkészülék. Korábban 2-3 hónapig maradhatott, ha akartam, most 1, maximum 2 hét.
Az árakat szintén meghatározzák és megtiltották a viszonteladóknak az árengedményeket. Egységesen, mindenhol ugyanannyiért kell adni egy bizonyos terméket.Általános iskolás korom óta kedvenc focicsapatom a Bayern München, kedvenc söröm a Paulaner.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #68950 üzenetére
Akkor milyen jogon mondja azt a samsung hogy erre 1 év a gari, arra meg 3?
A Magyar törvényi rendelkezések! Persze lehet a samsungot is basztatni ezért, de ők csak azt tartják be mi van törvényileg szabályozva van. Ha azt írná elő, hogy kötelező min. 2 évet vállalnia akkor annyi lenne.
Idén áprilisban változott a jogszabály, de ezt a pontját nem érinti. Én is tudom, hogy olcsóbb a webshop, de ha átgondolod azokat amiket írtam és ne adj isten be is következik, akkor biza nem éri meg ott vanni. Ők arra hivatkoznak, hogy európai garit adnak csak, hogy azzal kitörölheted a hátsódat itthon.
Ha pedig külföldre költözöl abszolút nem éri meg itthon venni, mert kint olcsóbban juthatsz tévéhez (mindenki onnan akar haza hozni, mikor hazaköltözik) ráadásul az ottani szolgáltatásokhoz van belőve a tévé smart része is.Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #69023 üzenetére
Nem tervezem hogy külföldre költözök, azt meg pláne nem hogy innen viszek oda tévét.
Akkor meg miért ezzel példálóztál? És még mindig ezt a fonalat viszed tovább?Becájgolsz a kocsiba ami fér, tv is megy mert hová tennéd, működik jól és eladni szarérhugyért nem akarod. És odakint elromlik, pl a 4. évben, amikor még bőven van rá gari, de ott nem foglalkoznak veled, hazahozni drágább lenne mint venni egy másikat.
Voltam/éltem külföldön több hónapig is svédországban ajol nem a samsung volt a menő hanem a a B&O amire nem volt pénzem, de philips hifire (a mai napig működik és kurva szépen szól a CD benne) és semmit nem vittem magammal, viszont annál többet hoztam.
Eszembe nem jutna kivinni a tévét, mert a mai világban nem tudni 1 hét múlva return vagy évekig haza sem jönnék, akkor meg kint vennék sokkal jobb áron mint itthon.
A másik dolog akik kimennek hosszabb időre dolgozni mennek, így örülnek 1 nap után ha luk van a seggükön. ha meg dolgoznak akkor úgyis hamar vesznek tévét, ha nincs ahol éppen élnek.És még most sem értem miért könnyebb a fórum tagjainak azt javasolni hogy vegyenek drága boltban és regisztráljanak a + garanciáért, mint inkább azt javasolni hogy csináljunk valamit, legyünk dühösek és érjük el hogy a websopban vett tévé is olyan legyen a samsung gari szempontjából, min a Media Markt-ban vett?
Senkinek nem tartottam pisztolyt a fejéhez hol vegye meg a tévét, csak próbáltam eligazítani mi a különbség a kétféle gari között és milyen lehet a legrosszabb forgatókönyv és a szívás mértéke. Én a saját bőrömön tapasztaltam meg pár hónappal ezelőtt, ha webshopban vettem volna a tévét akkor jól megszívtam volna és nincs csereutalvány.
De Te rávilágítottál, hogy többé ne tegyek ilyet, ergo magasról leszarom ki hol veszi a tévéjét vagy kér itt segítséget, használom az egér görgőjét.
Részemről ez a téma lezárva.Realme GT Master Edition
-
#94529552
törölt tag
válasz dethroner #69023 üzenetére
Hagyd a francba, én se tudtam őket meggyőzni egy össznépi email, live-chat, telefonos, stb.reklamálásra, hátha legalább átgondolja a samus vezetőség ezt a vevőket sújtó dolgot. Én benne lennék most is, de két reklamáló kevés oda. Akinek meg több év garanciája van vissza, azt nem érdekli ez a dolog. Láthattad.
-
kali
legenda
válasz dethroner #69027 üzenetére
így igaz, főként a hazai képviseletnél futnak össze a szálak, de ha - szerződés alapján - ő biztosítja a szervizes, támogatási...stb hátteret, akkor megteheti, hogy csak azokra a készülékekre adjon a vonatkozó törvényben előírtakon felüli extrát, amiknek a forgalmazása során keletkezett extra bevétel az ő kasszáját gazdagítja, a jelenlegi jogi szabályozás mellett más kötelezettsége nincs, mint az 1 év kötelező jótállás.
a gyártó nem is foglalkozik ezzel országokra lebontva, hiszen minden országban más és más a vonatkozó jogszabály és kötelezettség, ezért vannak a hazai képviseletek, akik az alapján működnek.
te és egy ismerősöd leszerződtök egy gyártóval - de egymással nem álltok üzleti kapcsolatban -, mind a ketten más és más országban működtök mint cég, mind a ketten eltérő, adott országra vonatkozó jogi szabályozás alapján, te a haszonkulcsod ellenében adsz x, ő pedig szintúgy azért y extra szolgáltatást, melyikőtök fog jogi kötelezettség hiányában díjmentesen elvégezni olyan munkát, amivel kapcsolatban nem a saját, hanem a másik cég zsebelte be a hasznot?
amit bekarikáztál, az gondolom sablonos szöveg, és nem változik, ha nem regisztrálható a készülék.
nem csak a samsungnál van ilyen, sorra futják a köröket más gyártók termékeivel kapcsolatban is.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #69220 üzenetére
Két éve vettem egy Samsung Smart tévét (Dream TV Kft, mindegy, nem léteznek már; 11. kerben volt az egyik boltjuk)
eddig olvastam...regisztráláshoz meg a tv hátulján lévő szám és betűsort kell megadni, mert a dobozról biztonsági okok miatt szándékosan lehagyja a samsung.
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
BBéci
titán
válasz dethroner #69233 üzenetére
Amit flashget írt, az teljes egészében helytálló.
Más kérdés, hogy a Samsungnak már korábban, a hosszabbítás igénylésekor jeleznie kellett volna, hogy arra a tévére az nem jár.
Magára vessen, akinek nincs annyi ismerete, hogy a TV-n (vagy bármilyen egyéb terméken) lévő barkód a teljes, nem a csomagoláson lévő. Az meg bicskanyitogató, ha valaki emiatt másokat hibáztat. Tipikus homár stílus.Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
BBéci
titán
válasz dethroner #69236 üzenetére
A "magára vessen" az elítélés?
Amit a csomagolás külső felére ragasztanak, az is barkód. De abszolút logikus és egyértelmű, hogy nem lehet rajta a teljes számsor, mert visszaélésre adna lehetőséget.
Semmi közöm a Samsunghoz, de amennyiben elintézed, hogy kapjak tőlük fizetést, örömmel elfogadom és még valamennyit neked is leadok belőle.
Szerinted, aki elmúlt 50 éves, az ostoba és tájékozatlan? Szerintem nem.
Aki azt a betűhalmazt a homárra hányta, az hány éves? 50+?
Azért kényszerülnek a márkaképviseletek ilyen és ehhez hasonló intézkedésekre, mert a sufniboltok szürkeimportból származó termékeire nem hajlandóak hatalmas összegbe kerülő jótállást vállalni. A helyükben Te is ezt tennéd.
Abba hatalmasat tévedsz, hogy rápecsételnek 3 évet és az nem annyi. Abban az esetben simán lehetne a boltnál reklamálni, vagy akár beperelni őket.
Egy nyugdíjas, vidéki házaspár is pontosan tisztában van azzal, mennyi jótállás érvényes a termékre, amit megvásárolnak. Cseppet sem életszerű, ami dühödben leírtál.[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
BBéci
titán
válasz dethroner #69238 üzenetére
Hidd el, képes vagyok értelmezni a normálisan megfogalmazott és leírt szöveget.
A szürkeimport definícióját valaki nemrég bemásolta, bizonyára elkerülte a figyelmedet. Ha érdekel, keresgélj, nekem nincs ilyesmire időm és kedvem.
Tanultál valaha közgazdaságtant?
A Samsung Magyarországon gyárakat épített, azokat üzemelteti, bennük magyar emberek százainak, ezreinek ad munkát és biztosít megélhetést. Amiket azokban készítenek, azokat szerződött partnerein keresztül értékesíti és ad rájuk jótállást, gyakran a törvényben kötelezően előírtnál hosszabbat.
Aztán valaki gondol egyet és nyit egy webshopot. Nincs szinte semmiféle raktárkészlete, 1-2 ember végzi a munkát, ami a kínálatában szerepel, külföldről szerzi be, költsége minimális. És ami a lényeg, jótállási időt csak napra annyit vállal, ami kötelező. Ezért tud a gyártói képviselet árai alá menni.
Szerinted az onnan származó - jelen esetben - tévéket a Samsung szerződött szervizeiben, a Samsung költségére kellene javíttatni? A szervizköltséget az eladott tévéken képződött nyereségből fizetik.
A Samsung helyett bármelyik céget említhetjük.
Fordítva ülsz a lovon.Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Flashget
félisten
válasz dethroner #69233 üzenetére
Tévedsz, mert nem jól regisztrált (ebben a topicban többször is felmerült problémaként, hogy nem fogadta el a regisztrálásnál a kódot pedig viszonteladónál vették, mire kiderült nem a tv hátulján lévő számsort írták be) és én pontosan leírtam, hogy kell.
Az, hogy a samsung mit bénázott az meg egy másik dolog és, hogy miért nem tüntetik fel a regisztrációs oldalon, hogy hol kell keresni a kódot tőlük kell megkérdezni.Realme GT Master Edition
-
odipapa
senior tag
válasz dethroner #69280 üzenetére
...Akkor miért ne kaphatna minden tévé ugyanannyi garanciát?...
Megmondom én neked: Azért mert olcsóbb!
Kicsit unalmas már hogy ezen rágódtok.
El kellene fogadni, hogy ami több az drágább. Ami kevesebb meg olcsóbb.
X tv 1 év garanciával kevesebb értéket képvisel mint,
X tv 3 év garanciával.
Hívhatjuk ezt mateknak, logikának vagy józan paraszti gondolkodásnak is.
Gondolkozzatok, és ne higgyétek el hogy bármit is ingyen kaptok akár a boltban akár az élet bármely területén.[ Szerkesztve ]
-
nismoka
addikt
válasz dethroner #69280 üzenetére
Aham, csakhogy a magyar elmegy az áruházba simogatja a tv-t kikérdezi az eladót, utánna hazamegy és megrendeli egy websopból ahol olcsóbb, ezért egy idő után nem lesz hol taperolni a tv-t mert nézelődőkből nem él meg.. A plusz garanciával talán viszont meg lehet fogni a vevőt.
[ Szerkesztve ]
-
Knapp
csendes tag
válasz dethroner #69415 üzenetére
Csak a youtube miatt nem biztos, hogy érdemes billentyűzetet venni, elég, ha van egy okostelefonod vagy egy tableted, amin tudsz "rendesen" gépelni, de még sima PC-ről, laptopról is működik. (legalábbis a számkeresés és a lejátszási listához adás)
A tv-n a youtube alkalmazás felajánlja, hogy párosíthatod egy androidos készülékkel, de mint írtam, akár egy asztali PC is elég hozzá.
A tv-n kiírt kódot meg kell adni a youtube.com/pair oldalon, ezután már a párosított eszközzel kereshetsz videókat, elindíthatod illetve hozzáadhatod a "tévés várólistához", miközben zavartalanul megy a már futó videó a tévén. -
kali
legenda
válasz dethroner #69688 üzenetére
inkább csak kockáztatnak, aztán ha lesz valami probléma, akkor intézik, ahogy tudják/akarják...
igaz, nem tv, de mobiltelefon...stb kapcsán találsz problémás ügyintézést tartalmazó hozzászólásokat adott üzlet kapcsán ezen fórumon is, nem egy ember írta le, hogy onnan nem kér többet semmit.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dethroner #69692 üzenetére
nem is akarok bölcs lenni, de azt rengetegszer megtapasztaltam már sok termék kapcsán, hogy a boltok jellemzően nem a legjobb, hanem az olcsóbb szervizekkel szerződnek, aminek ára van, sokkal kompromisszumosabb, akár a cserealkatrészek minőségét - nyilván azon alkatrészekre értendő, ahol sok alternatíva van, mert csak bizonyos paramétereket kell figyelembe venni -, akár a elvégzett javítások technikai kivitelezését tekintve.
sokszor a hozzáállás sem mindegy, amit a gyártói szerviz benyel jótállás vagy méltányossági díjmentes javítás keretében, azt a bolti garanciában lehetőség szerint lepasszolják, de legalábbis erősen megpróbálják.
sok jótállási/szavatossági ügyet megfuttatok magánszemélyek és cégek megbízásából, és nem csak tv, hanem minden más termék, illetve minden gyártó esetén azt mondom, hogy a bolti garancia kerülendő, de legalábbis erősen csak saját felelősségre.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Macska topik
- Sorozatok
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...