-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rise17
tag
Sziasztok! Megjött ma az q80t 310 ezres qled tv-m 1 ilyen szép hibával : [link] [link] [link]
Lehet ezzel kezdeni valamit,van valami modszer rá, vagy csak a Gari? a tv kb az első oráktól ilyen.Illetve olyan kérdésem lenne hogy ilyenkor a telekom cseréli,vagy küldi gariba és várhatok rá honapokat? ma jött meg... Köszönöm a segítséget. -
Rise17
tag
Sziasztok! Adott 1 q80t Qled 3 honapos Tv.Ilyen a háttérvilágítása ez normális? olyan mintha a közepén sokkal gyengébb lenne a fény. [link] Ha nem cserélik garanciában? telekom részletre van.
-
Rise17
tag
Focinál a legzavarobb,filmezésnél nem jön át..
-
Rise17
tag
szóval ha jol értem jobb lesz ha megbarátkozok vele
Illetve olyan kérdésem lenne még ha már itt vagyok,hogy RGB vs Ycbcr 444 vs Ycbcr 422 ben érdemes használni a telekomos boxot? 1080p 50hz modban megy most.[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
Sziasztok! Adott 1 q80t,és erre a problémára lettem figyelmes,hogy ilyen csikok vannak a kepernyoben..Fehér háttérnél és zöld háttérnél nagyon zavaro(foci) többinél nem igazan latni.Ez igy normális,vagy esetleg garancia javítja? üdv
-
Rise17
tag
válasz marinea2 #149681 üzenetére
Na elmentem az ügyfélszolgálat chatre,elmondtam a problémámat,Beküldtem ezt a képet,1x az volt hogy ez a Led Techologia miatti felhősődés és ha teszt képen nem látszik akkor nem a tv hibája.
Mondom a felhösödés nem ilyen szabályos csikokat eredményez,kicsit felkurtam az agyam,elmondtam hogy tobb szituacio van 1 tv-nél ,illetve a videon is latszik a probléma,legyenek szivesek ne az a teszt kép alapjan megitélni.Most ha minden igaz elküldik a Technikusnak és visszaírnak emailban.Reménykedem.Illetve ha neadjisten eljutok addig hogy javitják garanciában,kijönnek érte,vagy hogy megy a javitás?
[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
válasz marinea2 #149684 üzenetére
Az faja,akkor én se fogom ennyibe hagyni,azért mégse csak 1 110 ezer forintos tv-ről van szó(már megbántam hogy nem OLED-et vettem...)
Elég szomoru hogy ilyen árkategoriában nem veszik ezt komolyan...
Illetve ezt a videot küldtem el nekik,szerintem eléggé látni hogy mi a hiba: [link] -
-
Rise17
tag
-
Rise17
tag
Na megjött a válasz : Tisztelt Bence! Köszönjük a türelmét. Engedje meg, hogy tájékoztassuk egyeztettünk technikusainkkal az esetre vonatkozóan, és kivizsgáltuk az esetet. A beküldött videók alapján megállapításra került, hogy az Ön által tapasztalt jelenség a LED technológia velejárója, amely bármely más LED tévékészüléknél is előfordulhat, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás. Mivel a beépített képteszten 150-200 cm távolságból az Ön által leírt jelenség nem tapasztalható, ez nem minősül hibának. Tájékoztatjuk továbbá, hogy alternatív lehetőségként megoldást jelenthet a sötét háttér esetén ha csökkenti a fényerőt, a háttérvilágítást. Mindemellett javasolt bekapcsolni az Eco-érzékelő funkciót, amely automatikusan beállítja a tévékészülék fényerejét a környezeti fényerő alapján. Valamint a Fényerő mozgáshoz opciót is lehetősége van bekapcsolni. Az említett két funkció a következő útvonalon érhető el: Beállítások – Rendszer - Eco-megoldás-itt kérjük, hogy a környezeti fény észlelését kapcsolja be. Bízunk benne, hogy hosszú ideig rendeltetésszerűen fog működni a készülék. Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében javasoljuk, hogy hivatkozzon a 2912547362 nyilvántartási számra. Üdvözlettel, Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálat
-
Rise17
tag
válasz marinea2 #149718 üzenetére
Tisztelt Samsung Magyarország! Sajnálattal látom hogy nem kivánnak foglalkozni a problémával,hanem le akarnak rázni és megprobálnak nekem megmagyarázni 1 laikus által is teljesen jól látható problémát,nem hogy 1 technikusnak.Nem haszálok ECO Üzemodot,Nincs felvéve maxra a fényerő és mégis látszodik a probléma .Több Samsung Qled tv van birtokunkban és azok nem csinálják ezt a jelenséget ,tökéletes képünk van,ezért volt bizalmam továbbra is samsung Qled tv-t venni.Mutattam több képet,Video-t a problémával kapcsolatban, de ujra felveszem és elküldöm maguknak hogy vizsgálják meg,biztosan vagyok benne hogy 1 hozzáértő látni fogja a problémát és tisztában lesz azzal hogy ez nem 1 normális led technologia által okozott jelenség,hanem a panel hibás.Maguk beépített teszt képe alkalmatlan az olyan megállapításra ami előhozná a jelenséget ami aTV-m hibája ,másrészt se azért vettem 350 ezer forintért a tv-t hogy ezt az 1 képet bámuljam rajta.A sport események nézését teljesen lehetettlenné teszi ez a hiba,amire vásároltam a Qled tv-met .Illetve a Tv vásárlásakor többször is le lett tesztelve,nem volt semmi problémája,teljesen hibátlanul müködött ez a jelenség nélkül,a napokban vettem észre ezt a problémát.Nem szeretném hogy hogy kidobjak az ablakon 350 ezer forintot,mert ez esetben mindenképp a fogyasztóvédelemhez kell fordulnom,mert ugy érzem a TV amit vettem sok pénzért,teljesen használhatatlan és a Garanciát amit kaptam egyszerűen nem érvényesítik!
Kérem garanciális problémám mielőbbi felülvizsgálását! Köszönöm!ezt írtam válasznak
-
Rise17
tag
válasz Rise17 #149720 üzenetére
Ezt kaptam erre! Segítsetek kérlek,mert nincs ötletem. Tisztelt Bence!
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, előző levelünket adminisztrációs hiba miatt tévesen küldtük ki az Ön részére. Szeretnénk tájékoztatni, egyeztettünk technikusainkkal az esetre vonatkozóan, és kivizsgáltuk az esetet. A beküldött képek alapján megállapításra került, hogy az Ön által tapasztalt jelenség a LED technológia velejárója, amely bármely más LED tévékészüléknél is előfordulhat, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás. Mivel a képteszten 150-200 cm távolságból az Ön által leírt jelenség nem tapasztalható, ez nem minősül hibának. Tájékoztatjuk továbbá, hogy alternatív lehetőségként megoldást jelenthet a sötét háttér esetén ha csökkenti a fényerőt, a háttérvilágítást. Mindemellett javasolt bekapcsolni az Eco-érzékelő funkciót, amely automatikusan beállítja a tévékészülék fényerejét a környezeti fényerő alapján. Valamint a Fényerő mozgáshoz opciót is lehetősége van bekapcsolni. Az említett két funkció a következő útvonalon érhető el: Beállítások – Rendszer - Eco-megoldás-itt kérjük, hogy a környezeti fény észlelését kapcsolja be. Bízunk benne, hogy hosszú ideig rendeltetésszerűen fog működni a készülék. Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében javasoljuk, hogy hivatkozzon a 2912547362 nyilvántartási számra. Üdvözlettel, Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálat -
Rise17
tag
Tisztelt Samsung Magyarország! Mélységesen fel vagyok háborodva, sajnálattal veszem tudomásul hogy ki akarnak bújni a Garanciális kötelezettség alol,teljesen hülyének nézve engem és abszurd indokokkal nem teljesíteni a garanciát.Maguk nem kérték hogy 200cm-ről fotózzam le a hibát,hanem 1 teszt képet kértek és néhány képet a hibárol.Milyen kifogás ez? Szó nem volt arrol hogy 200cm-ről kell lefotoznom a készüléket és csak ott látszóthat a hiba . A Hiba látható 150-200 cm-en is,Függőleges csíkok,illetve foltok vannak a kijelzőn , olyan szinten zavaró a szemnek hogy lehetetlen rajta bármit is nézni.Hiába állítom a fényerőt és az ECO modot,akkor is marad a hiba,nézhetetlen lesz tőle a 350 ezer forintos tv . Ezért csináltam további képeket és remélem hogy a Technikusuknak van annyi műszaki hozzáértése( ha már én laikus és több ismerős is látja a hibát )és végre észre veszi a hibát,mert nevetséges hogy ez 1 ezzel foglalkozó ember nem fogja fel hogy mi a probléma !!! HIBA NEM VOLT JELEN A TV VÁSÁRLÁSAKOR ,NE PROBÁLJÁK NEKEM MEGMAGYARÁZNI A NYILVÁNVALÓ HIBÁT AZZAL,HOGY EZ A LED TECHNOLOGIA VELEJÁRÓJA, MERT AZ 5 DARAB QLED TV AMI A BIRTOKUNKBAN VAN AZON NEM JELENTKEZIK A PROBLÉMA ÉS EZEN SE JELENTKEZETT CSAK 1 ÉV UTÁN . HALADÉKTALANUL KÉREM AZ GARANCIÁLIS PROBLÉMÁM FELÜLVIZSGÁLÁSÁT,MERT KÜLÖNBEN MÉG A HÉTEN A FOGYASZTÓVÉDELEMHEZ FORDULOK AZ ÜGGYEL,MERT NEM FOGOM ANNYIBAN HAGYNI HOGY A HÜLYÉNEK NÉZZENEK ÉS NE TUDJAM A GARANCIÁT ÉRVÉNYESÍTENI! VÁROM VÁLASZUKAT!
Ezt írtam vissza,nagyon felídegesítettem magam.
-
Rise17
tag
Okés mégvárom még erre mit válaszolnak,ha nem sikerül hívom a szervízt! köszönöm a segítséget!
-
Rise17
tag
szégyen ekkora gyártótol.
-
Rise17
tag
Tehát akkor ha telekomtol vettem és a számla van üres garanciajeggyel akkor ugrott a gari? mert nekem is 2 évre van a q80t és nincs kitöltve a garilevél. Huawei mate 20 pronál se volt kitöltve a garilevél,elfogadták a számlát.
[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
akkor nem szabad hagyni magad,felhivni a központi ügyfélszolgálatot,bepanaszolni ezt ,és megoldást találni . Olyan nincs hogy az ő hibájuk miatt beszopja az ember.Lehet az ottani boltos volt tudatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
én most untam meg :
-
Rise17
tag
válasz Kiskutya #150054 üzenetére
Na srácok! Van fejlemény,a samsung elkérte a garancia papírokat,amit eddig nem tett,remélem ez jó jel! Mivel nekem nincs kitöltve,én ráírtam a telekom ügyfélszolgálatra,hogy nincs meg a papír,legyenek szivesek kitöltve elküldeni emailben,azt írták megoldható és 3-5 nap között küldik! Volt itt valaki aki azt írta hogy a telekom boltban nem töltötte ki neki a pultos,esetleg ő is igy probálkozzon!
-
Rise17
tag
válasz Sonja #150189 üzenetére
Ennyi pénzért 55col-t érdemes venni,esetleg nézz szét a tavalyi q80t hátha van még valahol,az is 300 körül van,vagy esetleg kicsit többet rászánni az LG Oled-re.Nekem az nem szimpi ezekben a tv-kben hogy visszafejlődés a tavalyi szériához képest(szerintem) mert ezek nem VA panelesek(kisebb kontraszt,ami a filmeknél előjön)De ez egyéni vélemény.Arra számolj hogy nagyon sok panelhibás van a samsungnál,sajnos énis már kb lassan 3 hete probálom legaranciáztatni a q80t-t és minden mondvacsinált kifogással probálnak elhajtani! Ezt számold bele a vásárlásba mert nem kevés pénz 300 ezer FT.
[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
válasz wallace 234 #150192 üzenetére
nem nem! ezt ugy kellett kikönyörögni a Telekomtol 1 üres garancialevelet kaptam vásárláskor! Érdemes kikérni másnak is,mert ha ez nincs,vagy nincs kitölve a garancia levél szóba se állnak veled!
[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
válasz kissdani #150223 üzenetére
Köszönöm! Én még ezt nem merem leírni,csak reménykedem.VIszont szemmel látható probléma,ugyhogy remélem hogy normális lesz a szervizes.A pesti Oktogon szervizből jönnek. Viszont ami itt 3 hete ment az nevetséges,következő tv-m biztos hogy 1 lg oled lesz.Soha többet samsung tv.
[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
Sziasztok! Kedden jönnek bevizságlni a tv-t az Oktogon Kft-től! Várhatom hogy elviszik,vagy a szerelő megnézi és ha látja a hibát berendeli a panel-t? vagy több napig nélkülöznöm kell a tv-t és majd hozza vissza . Nem esne jól ha 120km-t utazna és össze vissza verve kapnám vissza.Illetve ha valaki volt már ilyen vizsgálaton,mire figyeljek hogy biztosan észrevegyék a hibát? mikor megjön egyből rakjam olyan képre ahol láthato?
-
Rise17
tag
válasz wallace 234 #150319 üzenetére
Köszönöm szépen
-
Rise17
tag
válasz viperabácsi #150389 üzenetére
Szerintem a tavalyi q80t jobb az árban,ennek a kontrasztja gyengébb az ips panel miatt.A tavalyiban va panel van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- EAFC 24
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- OLED TV topic
- iPad topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...