-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szilágyi84
senior tag
-
senior tag
válasz Rise17 #147443 üzenetére
Ezt hívják úgy, hogy Dirty Screen Effect.
Panelenként eltérhet, ugyan azon a modellen belül lehet rosszabb és jobb példány is.
Az én Q90T-men is van, és leginkább akkor veszem észre, ha vízszintes kameramozgás van egy statikus képen. Illetve ebből kifolyólag főleg sportközvetítéseknél, például focinál.Az RTINGS.com Q80T példányán így néz ki:
A tiéd talán egy kicsivel rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Rise17 #147445 üzenetére
Sajnos ez a mai kijelző technológia velejárója, de típusonként és készülékenként is változik a mértéke.
Ha el tudsz tőle vonatkoztatni, és tudod élvezni a meccsnézést, akkor jó. Ha viszont kényszeresen rááll a szemed, akkor gáz. Nekem is volt ilyen TV-m, garanciális csere lett a vége. De a samsungnál ez nem könnyű. -
Sonex79
aktív tag
válasz Rise17 #147447 üzenetére
RGB már semmiképpen. Nálam amúgy cserélve lett panel ilyen függőleges csíkos dse miatt, engem nagyon idegesített foci, síelés, egyéb sport nézés közben. Mikor kijöttek kérdezték hogy biztosan akarom e mert ez szerintük még nagyon határeset és nem biztos hogy jól járok és ők vissza nem rakják újra a régit.. végül bevállaltam, lett belőle egy felső részén kicsit látható dse de ez végre focinál, sportnál nem zavaró. Szóval lehet gariztatni de simán lehet hogy nem lesz jobb a panel, nekem épp jobb lett, de simán lehetett volna tök nagy szívás is..
-
stemplar07
őstag
válasz Rise17 #147443 üzenetére
sajnos a 80T-nél ez elég gyakori, többek közt ezért is vettem 70T-t, a fald hiánya ellenére.. inkább elviselem azt, mint, hogy pl sport nézésnél nézegessem a csíkokat..és ez pl egy MU7002-nél rosszabbodott is.. 2,5 év után kuka , mert ha a szemed,, rááll,, akkor onnantól ezt fogod figyelni...
-
Celtis
veterán
-
marinea2
addikt
válasz Rise17 #149679 üzenetére
Ugy ahogy mpo kollega leirta. Elso 1-2 korben elfognak hajtani a "teszt"kepukre hivatkozva hogy azon nem latja a technikusuk a hibat. de NE! add fel es ird meg nekik hogy laikusuk szamara is lathatoa hiba es azt nem is mondtad nekik egyszer sem hogy a szines kepeknel jon elo szoval ne a tesztkeprol kerjenek kepet mert nem cska arra az egy fotora vasaroltad a Tv-t.
Ha eljutsz a samsung garancialis szervizig, onnantol mar nyert ugy.
Attol ne felj hogy rosszabb lesz, ilyenkor teljes kijelzot cserelnek amin rajta van egesz korben a kava, szoval semennyire sem fog latszodni.
[ Szerkesztve ]
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
marinea2
addikt
válasz Rise17 #149682 üzenetére
Ez a samsungus technikus elsore "nem" fogja latni a hibadat. En az utolso levelemben amire elinditottak a szervizelesi folyamatot ezt irtam:
Tisztelt Samsung Ügyfélszolgálat!
Szomorúan vettem tudomásul hogy nem foglalkoznak érdemben a garanciális problémámmal. Az előző üzenetekhez több képet is csatoltam amiken tisztán és jól látható, észrevehető a TV készülék hibája laikusoknak is, nem hogy egy technikusnak. Önök a beépített "Teszt" képükről kértek képet, ami nyilvánvalóan alkalmatlan olyan hibamegállapításra ami sötétebb képeknél jelentkezik, mint ami az én készülékem hibája is. Továbbá már jeleztem az előző üzeneteben is hogy több HDMI kábel cserével ill. külső eszközzel és külső eszköz nélkül is fennáll a hiba. Kérem garanciális problémám mielőbbi felülvizsgálását! Köszönöm!Volt itt kollega aki ennel durvabbat fogalmazott meg nekik.
-Ha egy 200hsz-t visszatekersz, megtalalod az en ugyemet a samsungal.
-Hazhoz megy vagy mennek a szervizesek. Nekem reggel 9-kor elvittek es 11kor telefonaltak hogy kesz van, mikor hozzak vissza!?
[ Szerkesztve ]
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
marinea2
addikt
válasz Rise17 #149689 üzenetére
1-2 nap
Szoval nagyjabol 2-3 het es kicserelik a kijelzodetA samsung szerviznek mar sietnie kell, ezt a szervizes mondta nekem hogy ilyenkor viszont mar cseszegeti oket a Samsung. 3 napjuk van az ugyre.
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
kissdani
senior tag
válasz Rise17 #149702 üzenetére
Most mit mondjanak.... Bepróbálkoznak hidd el 10-ből 8-nál be is jön, gondold el mennyit spórolnak csak ezzel.
Sorolhatnám mikkel verik a fogukhoz a garast mind ezek mellett, egy több Millás tv ne támogassa a DTS-t számomra eflfogadhatatlan.
A régi mu7000-em támogatja a dts-t "még", oneconnectes és "csak" hetes széria.
Gusztustalan amit csinálnak a tv ágazatukban pár éve.85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_
-
bzoley
veterán
válasz Rise17 #149705 üzenetére
Oled nem opció sajnos. Fő üzemmódja monitor, a fényerő amit tud, nekem nulla. Szeretem a vakító reflektorokat, fegyverlámpákat, etc.
Qleden is akad elég fekete. Szerintem az egyetleny hátrány az oleddel szemben enyhe, de még elviselhető "virágzás".
Áruházban, élőben meg nekem valahogy túl steril, természetellenesnek hatott az oled képe, de minimum furcsa volt.
Korábban az oled topicban láttam többszor, hogy iparszerűen hívták az LG-t panelt cserélgetni, akár többször is.[ Szerkesztve ]
-
marinea2
addikt
válasz Rise17 #149715 üzenetére
Kb ezt a valszat kaptam en is. Johet a valasz email, ezek legyenek benne:
-nem csak a teszt kepere vasaroltad a tv-t
-eddig nem volt ilyen, nem igy vetted!
-szomoru vagy hogy nem foglalkoznak a problemaddal csak leraznak.
-kered a garancialis problema mielobbi felulvizsgalasat![ Szerkesztve ]
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
wallace 234
őstag
válasz Rise17 #149715 üzenetére
Szép! Sablon szöveg! Nem tudom de ez a tesztképről csináljon képet, egy vicc! Mert azon ha már hibát látsz akkor már nagy a baj! Azokat a hibákat, amiket normál használat mellett látni, nah az ezen a teszt képen nem nagyon látni. Úgy tűnik, hogy ez se lesz egyszerű menet! Jöhet a keményebb levél nekik. Meg szerintem ajánlj a technikusnak egy jó optikust!
-
Vhiktor
veterán
válasz Rise17 #149715 üzenetére
Az ilyen válaszokon sajnos annyira tudok röhögni mint amikor az egyik kolléga bevitte a fehér háttéren piros betüs boltba a tvéjét aminek össze vissza változott a fényereje még álló képnél is, erre hazazavarták ,azzal, hogy levette a menuben az élességet 0-ra és az okozza.....
A nagy szakemberek.Meg kell fenyegetni őket a fogyasztóvédelemmel és ügyvéddel.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Rise17
tag
válasz Rise17 #149720 üzenetére
Ezt kaptam erre! Segítsetek kérlek,mert nincs ötletem. Tisztelt Bence!
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, előző levelünket adminisztrációs hiba miatt tévesen küldtük ki az Ön részére. Szeretnénk tájékoztatni, egyeztettünk technikusainkkal az esetre vonatkozóan, és kivizsgáltuk az esetet. A beküldött képek alapján megállapításra került, hogy az Ön által tapasztalt jelenség a LED technológia velejárója, amely bármely más LED tévékészüléknél is előfordulhat, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás. Mivel a képteszten 150-200 cm távolságból az Ön által leírt jelenség nem tapasztalható, ez nem minősül hibának. Tájékoztatjuk továbbá, hogy alternatív lehetőségként megoldást jelenthet a sötét háttér esetén ha csökkenti a fényerőt, a háttérvilágítást. Mindemellett javasolt bekapcsolni az Eco-érzékelő funkciót, amely automatikusan beállítja a tévékészülék fényerejét a környezeti fényerő alapján. Valamint a Fényerő mozgáshoz opciót is lehetősége van bekapcsolni. Az említett két funkció a következő útvonalon érhető el: Beállítások – Rendszer - Eco-megoldás-itt kérjük, hogy a környezeti fény észlelését kapcsolja be. Bízunk benne, hogy hosszú ideig rendeltetésszerűen fog működni a készülék. Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében javasoljuk, hogy hivatkozzon a 2912547362 nyilvántartási számra. Üdvözlettel, Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálat -
wallace 234
őstag
válasz Rise17 #149798 üzenetére
Gyakorlatilag le ráztak! Képekkel, ill a levél másolatával a fogyasztó védelemhez! Fordulni és nekik esni. Békéltető testület is van, de nem kötelező elfogadniuk amit ők mondanak. Ill van még a kermi, kérheted a készülék bevizsgálását, amit ki kell fizetni előre és ha igazad van akkor vissza kapod, a pénzt. Jó pár éve így működött. Szóval írj nekik és jelezd feléjük, hogy akkor te kéred a készülék bevizsgálását! Kermi egy szakhatóság az ő vizsgálatuk kötelező érvényű! Most néztem már ez se működik, gyakorlatilag ki nyirták. Van helyette a más de azt nem köteles elfogadni. Még szerencse, hogy ebbe az országba ennyire aggódnak a fogyasztókért🤣🤣😉
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Rise17 #149800 üzenetére
Hány és hány ugyanilyen felháborodott poszt volt már itt.
Miután meguntad a szélmalomharcot a vak és süket ügyfélszolgálattal, akik csak arra képesek, hogy mindenkinek pontosan ugyanazt az egy választ küldjék, akkor hívj fel egy márkaszervizt, hogy jöjjenek ki, mert foltos lett a kép. Ha helyben látja a hibát, akkor szerintem fog menni a javítás.
Ha ez nem sikerül, akkor a Békéltető testület marad. Kermi mint hatóság már rég nincs, a fogyasztóvédelem pedig nem foglalkozik egyedi esetekkel.
Békéltető testületi eljárásban segítek ha kéred, mert ott is át akarnak majd b@szni.Bízzunk benne, hogy azért sikerül megoldani, ahogy marinea2nak is.
-
wallace 234
őstag
válasz Rise17 #149801 üzenetére
Hát ha ezt nem látja a technikus, akkor valóban, ajánlott egy szemészeti kivizsgálás! Szervizt próbálhatod, bár annak idején a Samsung nem fogadta örömmel, hogy a szervizt kerestem meg! Mivel a Samsung adja ki a technikus által jóvá hagyott hibát. Ha a szerviz véleményt, el fogadják akkor Szerencséd van! Békéltető testület egy vicc, semmit erő társulat, volt dolgom velük de inkább le ráznak, mint segítsenek! Ha nem peres eljárásba mész akkor nem sok esélyed! De hátha, tudnak segíteni.
-
kissdani
senior tag
válasz Rise17 #149801 üzenetére
Ez azért brutál ebbe nehogy beletörődj. Most vettem tv-t és többek közt ezért pártoltam el a Samutól, a DTS hiánya, hihetetlen...
85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_
-
Callisto
őstag
válasz Rise17 #149800 üzenetére
Én kerek-perec megmondtam nekik, hogy ügyvédem keresi őket. Végül nem volt rá szükség.
Igazság szerint ha biztos vagy benne, hogy hibás és lépni kell, akkor egy ügyvéd ír egy keresetet nekik 20e körül (ha ér ennyit neked). Persze ha tovább megy az ügy, akkor már többe kerül, de nyert per esetén nem Te állod.
Egyébként fogyasztóvédelem is teljesen jó, csak nem tudom az mennyire gyors."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
kissdani
senior tag
válasz Rise17 #149811 üzenetére
Igen, pedig saját magának gyártja a panelt, ezt nem sokan mondhatják el magukról.
Nekem gond nélkül kicserélték jöttek hozták az új panelt leszerelték a falról kicserélték csak a hangszóró a régi meg a táp és vissza is rakták a falra. Az volt a szerencsém hogy látszódott egy kicsit a peépített tesztképen. Holnap ha megtalálom beteszem a képet ami miatt cserélték.85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_
-
Callisto
őstag
válasz Rise17 #149811 üzenetére
Na ezért nem biztos, hogy érdemes lesz tőlük QD-OLED TV-t venni még akkor sem ha jobb lesz (ami biztos), mint a WRGB LG OLED. Szarrágó banda. Ami nem lenne akkora gond, de nyilvánvalóan hülyére veszik az embereket és hazudnak.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
gduck
addikt
válasz Rise17 #149801 üzenetére
Érdemes lenne felajánlani nekik, hogy ingyen elkezded reklámozni a TV-t a Youtube-on, demonstrálva miért is érdemes SAMSUNG TV-t venni.
És én azért még küldenék egy levelet a Dél-Koreai főhadiszállásra is, bemutatva a hibát és mellékelve a levelet amit kaptál. Valaki megcsinálhatná már, szerintem lenne foganatja. Vagy túl naiv vagyok?
-
kissdani
senior tag
válasz Rise17 #149883 üzenetére
Ezen még talán nagyobb a hiba mint az enyémen volt. De azon gondolkodtam hogy ha lesz megint ilyen én retusálok olyan képet és kész.... Megnézték a képet jött mondták csere lesz másnap hivott a helyi szervizes hogy rendeli a penelt 3 nap és jönnek. Jöttek is leakasztották a falról az ágyon kicserélték és vitték a régit. pár nap volt az egész..
A szervizes amikor kijött be se kapcsolta a tv-t csak cserélte.85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_