Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Ejej butaságot csináltál.
Ugyan az a lábkiosztás, elég lett volna a régi csatlakozókat felforrasztani az új csatik helyett.
Még a kábelek színe is ugyan az.
Csak a 94-esében van 4 plusz kábel.
Ami nem lett volna gond.A 94-es kárpit felszerelése nem egyszerű.
De akinek van egy kis kézügyessége az 25perc alatt fel tud szerelni 1 kárpitot.
Tehát egy délelött alatt átalakítható a kocsi kárpitja és ezerrel szebb az üvegszálas mint a barna műbőr dekorlaposA szereléshez lemezcsavar kell 4es méretű 8db / ajtó.
2mm vastag 1,5 centiszer 4centis aluminium vagy valamilyen jól alakítható lemez.
Ebből lesznek a tartófülek.
És 3mm átmérőjű horgany pálca/rézpálca/valamilyen stabil de hajlítható pálca.
Ebből lesz az ajtónyító szerkezet.
A huzal ugyanis nem jó, ami a 93-előttiek ajtónyitását végzi.
Ha ezek után érdekel akkor leírom pontosan mit hogy kell csinálni.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
Az ablaktörlőnek nincs végállása úgy értettem, hogy addig megy amíg be van kapcsolva, és ott áll meg ahol kikapcsolom. Ez is fogaskerék probléma lenne? Ha így hidegben hóban 1 óra alatt meg tudnám csinálni megnézném, mert marha idegesítő.
Mondjuk nem annyira, mint, hogy a mosónak nagyon kicsi a nyomása. Ott szivattyú csere, vagy mit kéne csinálnom?Azután viszem hengerfejezésre az autót, ha visszakapom nézzük a kuplungot, megtaláltam azt a szerelőt aki elejétől szerelte, és ismeri az autót. Nem akarom mindenért odahordani, de ő rakta be a mostani kuplungszerkezetet két éve, nézze meg.
-
-
Sanyo91
csendes tag
Nem tud véletlenül valaki eladó autórádiót,
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #902 üzenetére
Az ablaktörlő javítása 20 perc.
Motor kiszerel felvisz/bevisz a meleg lakásba.
Utána szétszerel a vágálás füleket beállít visszaszerel a kocsiba üröm boldogság használatHa valóban a motor lenne gyenge az nagyon egszerűen kideríthető.
Húzd le a csövet indísd be ha pofánfröcsköl(csak vicc) akkor jó ha ott is csak pisikél akkor motorcsere. bontóban 2.500.- a kétmotoros tartály kompletten.
Ha cserélsz két motorosra cserélj, az kitöri a szélvédőt úgy dolgozikRenault power
-
Sanyo91
csendes tag
ÉRT-E VALAKI AZ AUTÓRÁDIÓKHOZ?
-
Joci77
csendes tag
esetleg ha a tipusát leirod akkor nagyobb az esély hogy tudnak segiteni.
kell a vonalkód,meg a sorozatszám vagy ki kell olvasni az Eprom tartalmat aztán megfejteni vagy generálni másikat)
régen benne voltam a buliban nyakig 5 de aztán jottek a zöld békák valaki felnyomott... passzoltam mindent. -
Ysthvaan
csendes tag
Ismét zargatnék valaki hozzáértőt. Ma vittem volna eredetiségvizsgálatra az autót, nagynehezen beindult, de 3 henger. Utána semmi, csak a fordulatszámmérőm rohangál össze-vissza. Tegnap még működött, mert a hűtőt csináltam (találtam egy pici lyukat a hűtő fölső beömlőjénél, ahol jött ki belőle a víz álló helyzetbe). Leszedtem a gyújtás elosztó fedelet, alatt elég nagy a dzsuva, leszedtem a kábeleket, hátha van vmi beégésnyom, de semmi. (Gyújtó trafó érintkezőjénél egy pici) Most már az akksi is lemerült annyira, hogy nem indít, max 1 fordulat. Van vmi ötlet? (Azonkívül, hogy behozom az akkut és föltöltöm) Ja és régebben írtátok, hogy megfelelően le kell szigetelni a fedelet, ez alatt mit értetek? Van vmi tömítőanyag, ami boltban meg lehet venni?
Megyek a régi moszkvicsomhoz szedem ki belőle a gyertyakulcsot, meg a többi szerszámom, hátha rájönnék a hibára. Azzal ilyen gondom soha nem volt, átment mindenen, mínusz tízben is pöc-röff, miután leállítottam fél évre utána is, de alkatrész nincs hozzá csak horror áron, és k. sokat zabál. Így kerti törpe lett, vár még 3 évet, hogy nekilássak OT-síteni, szétszed, összerak
Autószerelő haver szerint (aki 160km-re van tőlem) teskábelos.
Szerdáig vizsgára kell tanulnom, és működnie kéne az autónak is egyben, mert lenne a héten 960km-e. Nagyopn remélem, hogy hamarosan nem Favorit tulaj, hanem boldog Favorit tulaj leszek, de egyenlőre küzd ellenem, csak a hibákat ontaja
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #923 üzenetére
Amenyiért az autót vetted sejthető volt hogy tele lesz hibával.
A favoritok jó állapotban 200000.- mennek.
Azokat csak használni kell.HA tegnap még ment ma meg már nem megy akkor a gyujtásfedelet rosszul tetted fel, este megszívta magát párával esetleg a rotoron is állítottál, ha nincs rendesen rögzítve a gyujtáselosztó esetleg az egész gyujtást elállíthattad.
Szóval ezt így most nem fogjuk tudni megmondani neked.Le kell menni a kocsihoz, megmozgatni a gyujtáselosztót, ha elmozdul akár egy kicsit is akkor azt be kell állíttatni, jobb helyeken 500.- ért beállítják neked.
De lámpa kell hozzá szóval otthon nem tudod.Ha más a baja akkor meg kérdéses hogy mi.
De szerintem ez lesz, mert a 3 henger meg az utánna nem indulok az tipikusan gyujtás probléma amit saját magadnak csináltál sajnos ezt kell mondanom.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
Nem is gondoltam, hogy ennyiért olyan autót lehet venni, amibe beleülök és soha semmihez nem kell nyúlnom. Sokkal izgalmasabb egy autó úgy, ha a kezem is benne van, csak nem mindegy, hogy kihordja lábon a betegségeit, vagy a tréler hordja őt No ilyen remélem nem lesz.
Tegnap amikor leállítottam semmihez nem nyúltam. Összesen a hűtő volt piszkálva, akkor vettem le az elosztófedelet, amikor 3 henger inult el (ma reggel), de megjelöltem, fényképeztem, hogy jól rakjam vissza, máshogy nem is lehetett volna.Viszont most kiszedetm a gyertyákat, és remélem megtaláltam a gond forrását, ugyanis a hézag 1 mm fölött van, és eléggé el volt kormolódva minden gyertya kivéve az első hengert.
Milyen gyertyát vegyek bele? Ami jó is. -
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #925 üzenetére
Kicsivel nézz visszább.
Még képet is linkeltem, drága ugyan de nagyon jó, komolyan még teljesítményben is érezni a különbséget.Viszont ha kormos a gyertya akkor sok benzint kap a kocsi.
Szikrát néztél gyertyánként?
Ellenállást mértél a gyujtás kábeleken?
Rotor elosztó fedél nincs megrepedve?
így hirtelen ezek jutottak eszembe.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
A Moszkvicsnál megtanultam mi az amihez nem nyúlunk, vagy, ha szétszedjük feltétlen jelöljük és fényképezzük És mi az, amit CSAK szerelő csináljon, mert nagy gebasz lehet belőle (még akkor is, ha hónapokon belül járműgépészként diplomázok, de ez inkább a szakma megcsúfolása, hogy levelezőn, gyakorlat nélkül kiadnak egy ilyen papírt)
Repedés nincs a gyújtás eloszó fedélen, már amikor elhoztam érezhető volt, h zöldkártyára el lett állítva, mert, gázadásra inkább fulladt, mint gyorsult. Szikra mindenhol van.
Megírnád privátba, hogy milyen számú gyertyát vegyek, és, hogy hol tudom beállítatni a gyújtást 5°-ra legalábbis az első tulaj szerint úgy ment, mint a golyó. Meg ajánlanál egy olyan szervízt, is ahol megnézik nekem az ,,otthon nem merek hozzányúlni" problémákat is viszonylag olcsón, de nem gányolva, pl, jól beállítanák...
Moszkvánál két krodilcsipeszes ízzót készítettem gyújtás beállításhoz, de az egy sokkal egyszerűbb jármű, és pikk-pakkra belőhető vele (beállítod, a a gyújtást majd az előgyújtás, 10-es kulcs és kész, a tengelyen rajta van a rovátka, hogy hova állítsd)Közeli kép a benne lévő gyertyáról (3. henger):
és a gyújtás elosztó kábelek, ezek sem eredetiek, de ezt még (talán hozzáértő szerelő csinálta:
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #929 üzenetére
Ha érdekel a dolog tudok ajánlani egy nagyon jól pontosan gyorsan dolgozó szerelőt.
Illetve igen a diadal utcát javaslom mindenkinek a kishölgy nagyon rendes és nő létére mindenkit meghazuttolóan ért a skodákhoz- 105 től fölfelé ő a skoda doktornőHa kell akkor írj egy privit és telefonszámokat mellékelek.
Ár szemléltetésre egy most ezekre emlékszem pontosan.
Favorit hátso kipuffogódob 5400.-
Bal első kerékjárati burkolat 6200.-
A többi dolog most nem jut eszembe, de nagyon jó árakon vannak a dolgok.
Szerelő árai:
Váltócsere 10.000.- 4 óra alatt kész volt.
Gyujtás beállítás 500.- kért és 2 órát szarakodott vele. (még a vezérlés is el volt állítva )
AC pumpa csere 2000.-
Torony csapágy csere (jobb-bal) plusz jobb külső féltengely csukló csere 14.000.-
6 óra alatt megcsinálta.
Hát ennyi.Renault power
-
-
Joci77
csendes tag
nem biztos hogy szabvány csak tapasztalatból írtam
eleinte tesztelgettem 98 oktános lé nagyobb hézag melegebb gyertya (ment is)de most már nem szórakozok vele örülök ha megy...még valami : Ysthvaan-nak a lev.szűrőd nem koszos ? mert túl sok levet szív a motor
mára végeztem jó munkát mindenkinek..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
A benzint leveszed minimumra a levegőt felteszed maximumra.
Ezt úgy értem, hogy valakid beül az autóba a benzin azaz CO csavart addig tekered minimum felé amig még van alapjárat.
Utánna a levegő csavart kezded el csavarni kifelé amitől elkezd emelkedni a fordulat.
Beállítod úgy 800-900 közé.
Mész vele egy karikát ha minden oké úgy húz ahogy kell akkor elégedetten elpakolod a szerszámokat:-D
Ha nem akkor egy kicsit visszább veszed a levegőt és adsz egy kis benzint.
De a 800-900 közötti tartományban jó szokott lenni.Renault power
-
-
semetka
őstag
Ti szoktatok V power racing meg ezeket a 100-as benzint tankolni?
Érezhetően jobb vele az autó?==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
Én ebben nem hiszek.
Viszont van egy fajta benzinadalék ami nagyon jót tesz a kocsinak.
1500km megtétele után egy teljes tank benzinhez kell hozzáadni.
Tisztítja a szennyeződéseket a karburátorból, a befecskendező rendszerből.(kinek milye van) és a csöveket is "átmossa". Nekem ez bevált és a fogyasztásomat is csökkentette valamelyest.Igaz én egy fogyasztáscsökkentő berendezést is használok, tehát akinek nincs fent ez csak az adalék az lehet többet spórol rajta.
Renault power
-
semetka
őstag
és mi a neve ennek az adaléknak?
keresztapám vmi proteket hazsnál, azt mondta neki nagyon bevált.
Nekem vegyesbe 8lityót eszik a 120-as. De dolgozni járok vele, 5km a munkahely ez alatt nem is melegszik fel. Sztem ez reális fogyasztás, de jó volna ha tudnék még 1 litert spórolni. Nem volna baj.....==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Ysthvaan
csendes tag
Nem koszos a levegőszűrő.
Tegnap kicseréletm a gyertyákat NGK-ra, utána föltöltöttem az akksit, mert van benne egy Roadstar CD-658USMP rádió, amit nem jöttünk rá, hogy hogy kell kikapcsoni, most előlaplevételes módszerrel, mindeghy leszívta az akkut.
Ma pöccre indult, majd a 4. henger újra beköpte a gyertyát
Kínoztam egy kicsit, eltűnt az alapjárat, meg intenzívebb gázadásra megy csak, mindegy, most indulok vele a ROB szerelőjéhez, remélem nem kell húzni, kíváncsi leszek mit mond. -
Ysthvaan
csendes tag
Az új gyertyákkal minden megváltozott, teljesen máshogy működött az autó. (pöccre indult) A 20 km környékén, a Lőrinci úton olyan szinten helyre jött, hogy volt ismét alapjárat (gyertya csere után 500-ra esett), 1500-tól húzott, és ment, mint a golyó, egészen a kereszteződésig Ahol lefulladt, és se kép, se hang. Az önindító forgott, és nem kapta el egyszer sem. Azonnal arra tippeltünk, hogy szar az üag szint jelző és elhúzott a haverom egy benzinkútig, ahol kapott naftát, de utána is semmi
Így sajnos maradt a kötél és ment a szerelőhöz. Mosolygott, amikor mondtam, hogy Te ajánlottad (kérdezte).
Holnap hív, kíváncsi leszek, írom a tapasztalataimat (majd).
Abban egyeztünk meg, hogy a szolnoki útat ki kell bírnia, bár haverom szerint nem párásított a vége felé annyira, az ő 1.3-as pólója is fújta a ködöt annyira, és víz sem fogyott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- 33 280 mAh csak elég lesz
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest