Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    senior tag

    válasz lezso6 #66557 üzenetére

    A néger elfen kívül, szinte semmi woke-t nem vettem észre a gyűrűsben. Arondirnál pont izgalmasabb lett volna ha fehér és azért utálják a falusiak mert elf, de így beleerőltették a feketebőrű párhuzamot, és ez kínossá tette, viszont őt később woke nélkül felejtették. Galadrielnél pl. erősebb hogy értelemszerűn kiemelkedők a képességei, és a többiek azért tesznek keresztbe, amiért az életben a hülyék tesznek keresztbe az értelmeseknek. Szerintem amit wokenak gondolsz benne az csak a forgatókönyv ügyetlenkedése, egyszerűen nem tudták megmagyarázni mélyebben a történéseket, ami gyakori a sorozatoknál, filmeknél. Az elveszik a munkát, ott lehetett volna persze hogy télire nem lesz elég a gabona, de így sem volt woke érzés(eszembe sem jutottak a mikráncsok), mert a részletekkel nagy ívben nem foglalkoztak, mint ahogy ritka az olyan sorozat, ahol alaposak lennének. Nekem pl. érződött hogy viktoriánus anglia korabeli a szegény réteg ábrázolása, mint ahogy a GoT a középkori szegényréteget vette alapul, és ez sokkal erősebben mint a woke. Ahogy megelégedtek Galadriellel mint központi figurával, ami egy jó választás volt, de messze nem briliáns megoldás, mint ahogy Elrond jó esetben közepes ötlet. Elendil mint színész meglehetősen ütődött pofákat vágott(mint akinek beütött az anyag és néha tényleg elhiszi hogy a Gyűrűk Urában van), egyrészt a szerepe szerint is haszontalan volt, de egy karakteresebb színész mellett, lehet jobban fakultak volna a nők. Jellemzően Númenor irányából érződött a női woke. A Witchernél kategóriákkal nagyobb gyomrosokat nyomtak, pl. hogy a szoci lengyel alkoholista 1980-ban, hogy írt bele vörös hajú néger gyerekeket a mérsékelt égövi erdőkbe, sokkal inkább kizökkentett a történetből.

    Kérek egy számot a jútútú

Új hozzászólás Aktív témák