Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    Vártam már a játékot, nem kicsit. Hol volt már a Force Unleashed....hogy messzebbre ne is kalandozzak gondolatban !

    Mikor ráakadtam ere a projektre, nem sokat reméltem tőle....tartottam az EA től, és bizonyos körülményektől melyekről lehetett hallani a játék kapcsán.

    DE ahogy elmélyedtem a témában, és elkezdtem Tájékozódni ( Bizonyosságot nyert sok sok szóbeszéd - Utánajártam a fejlesztői gárdának ), úgy fordult egyre inkább át a kezdeti pesszimizmusom, Optimizmusba !
    Mindezekre pedig az idő előrehaladása csak rátett egy lapáttal...ugyanis ahogy közeledett a játék, úgy kaptunk egyre hitelesebb és biztatóbb információkat / játékmenet videókat.
    Majd a megjelenés előtt nem sokkal megrendezett Event, és számos preview végleg meggyőzött !

    - PC -
    Max. grafikai részletesség
    1440P - Freesync
    i5 6600K / RX 480 / 16GB RAM / SSD

    A játék telepítése zökkenőmentesen lezajlott ! Az Origin rendszerből percek alatt letöltötte az 50GB adatot , és a plusz tartalmakat is megkaptam ahogy illik.

    Persze ennél a procedúránál is is volt az emberben némi félsz...."mikorra jön le", "milyen hibaüzenet fogad" és "hogy fog futni" egy 3 éves számítógépen, ami már az építés évében sem volt csúcs ( ráadásul 1440P gaming monitor társaságában ) .

    7 órányi játék után kijelenthetem, hogy elégedett vagyok a tapasztaltakkal. Számomra a program teljesítmény, technikai kivitelezés szempontjából Jóra vizsgázott. Nem reméltem, hogy ilyen folyékony lesz a gameplay a fenti beállításokon, valamint hosszabb töltési időkre számítottam...de ez is alig pár másodperc, Nekem elhihetitek...GrandMaster fokozaton játszom, van tapasztalatom az elhalálozásban . :)

    Ugyan apróbb megakadásokat tapasztaltam a pályák bizonyos részein, de ezek annyira minimálisak nálam, hogy majdnem el is feledkeztem róla beszámolni. A textúrában is látok némi fogyatékosságot, itt ott...de ez is beleolvad az egészbe.
    Tényleg keresnem kell azokat a részleteket, amik beárnyékolják az összképet a performance és vizualitás terén !

    Talán még a mozgásanimációba bele tudok kötni, ezen a téren kicsi funkcionális probléma adódik a test szempontjából itt ott, rácsodálkoztam már egy két furcsa testtartásra és végtag mozdulatra, mikor Cal interakcióba lép a tereppel. Számomra ezt dobta a gép, ezekről tudok nyilatkozni ! ( ezidáig )

    Maga a látványvilág, itt, ezen a rendszeren....Elkapott! Az Unreal Engine 4-ből sikerült kihozni egy nagyon kellemes összképet. Vannak bizonyos részek, melyek jobban fekszenek a motornak, azokon a helyeken leesik az ember álla...míg van olyan részlet, ami kevésbé mutatós.
    Teljes egészében viszont magával ragad, egyszerűen jó ránézni és beleélni magam a helyszínbe. Természetesen az átélésben sokat segít, hogy a pályatervezők is kitettek ám magukért ! Az egész klasszul és ötletesen van felépítve-berendezve. Remekül gazdálkodtak a rendelkezésre álló térben, kiváltképp Vertikálisan. Játszanak az ember érzékeivel, szépen érzékeltetik azt, hogy mennyire kis pont vagyunk az adott világban.
    A zene és a hangeffektek is nagyon el lettek találva. Árad belőle a SW feeling, így ez is nagyban hozzátesz a NAGYBETŰS SW élményhez !
    Sokszor olyan az egész dolog audiovizuális tekintetben, mintha a moziban ülnék, az egyik SW filmen ( mondjuk azon, ami több embernek tetszik ) :B .

    Engem személy szerint, már az első bolygón annyi jótékony impulzus ért, hogy ilyet már régen kaptam Csillagok háborúja játéktól. A kezdeti képsorok és Hangzás/Zene ! Azok a bizonyos roncsok, melyek utalnak az elmúlt időszakokra ! A lebontás és újrahasznosítás folyamata ! A megtalált Jedi űrhajó, majd az utána következő jelenetek ! Cal álomba merülése, és a Jaro T. feltűnése ! A Birodalmiak megérkezése, na meg Prauf alakítása és a megmenekülésünk ! Pfff, de jó !

    Mindig is tetszettek azok a játékok, ahol a felhasználóknak nem csak az ellenfelekkel kell megküzdenie, hanem a terepviszonyokkal is. Mindezeket pedig kiegészítik logikai feladványokkal, felfedezéssel.
    Na itt aztán rendesen megkaptam, örülhetek a fejemnek! Lehet ügyeskedni/akrobatikázni ( Meg kell jegyezni, hogy a mozgásanimáció itt nagyon jól el lett találva ! ) a karakterrel, ki lehet használni az agyat a feladványokból és az útkeresésből adódóan! Na és akkor ez is egy olyan pont, ami vagy tetszik a nagyérdeműnek, vagy nem...lehet túlzás, másnak pedig megfelelő!

    Bizony oda kell figyelni, meg kell tanulni és ki kell ismerni azt a világot, amit a készítők megálmodtak ! Így aztán nem fog hiányozni a gyorsutazás....
    Én örömömet lelem a helyszínek összefüggésében, "kiskapuk" felkutatásában és gyalogszerrel történő leküzdésében.

    Számomra nem hiányzik a lootolás, a szinteződés ebből az egészből. Elégedett vagyok a bolygó/helyszín felkutatásából eredő érzéssel.A titkok kigyűjtésével. Az oda vissza történő ingázással. A kozmetikai cuccok beszerzésével ( ami lehetne bővebb ), a Fénykard eddig nem tapasztalt részletességével ! A karakter fejlődésével szellemi / testi / harcászati téren. BD-1 fejlesztésével.... Én a Játékélményért, a hangulatért játszom vele, nem pedig azért mert várom az ajándékot az egyik dobozból. Én így olyan külalakot adok mindennek, ami nekem TETSZIK ! Valamint ez a játékmenet reálisabb is az Én nézetemben.

    Nekem a harcrendszer.....Telitalálat! Olyan dolgokat művel Cal, hogy az államat elhagytam párszor. Mondom ilyen nincs.... Az az elegancia, finom mozgás és hatékonyság ! Harcászat terén irgalmatlan jó a program. Természetesen rá kell érezni, ki kell tapasztalni és alkalmazni kell mindazt, amit elsajátítunk idővel ! Én már csak tudom....ez a Grandmaster rendesen megfingat, De minden egyes pillanata élményszámba megy. Köszönöm a fejlesztőknek, hogy ilyen minőségben lehet részem! :R
    Az animáció, itt is nagyon szép és sima, akár az ügyességi elemeknél. Persze mikor elhalálozom többször is a legnehezebb fokon, vagy egyszerre többen rontanak rám, és ráadásul még eltérő távolságból is kapom az eltérő támadásokat.... Na én is szívom a fogam! Viszont az élményért megéri. Az is jó dolog, hogy el lehet rakni a lightsabert, lehet Erő használattal operálni. Meg a közelharci elemeket is szépen belecsempészték, a harcművészetet....azok a nyak meg válldobások stb....( nálam ez is külön öröm, aki ebben jártas ).

    A történetről nem írok különösebbet, azt mindenki tapasztalja meg maga. Tetszik. Chris Avellone és Aaron Contreras csak csak kitalálta ezt. Ők már azért tapasztaltak és mutattak ezt azt, bíztam is bennük ezen a téren !

    Még a végére, az űrhajót ( Stinger Mantis ) majdnem elfeledtem! Pedig nagyon pofás darab, és ezt azt lehet vele kapcsolatosan csinálni. A Map különösen tetszik, és az egész utazás kicsit KOTOR feeling...meg a karakterekkel történő interakció is. Éljen !

    Én ettől a játéktól, már most többet kaptam ( hol a vége... ), mint azt reméltem. Nem osztályozom....arra itt van ez OpenCritic . Ezen nincs mit ragozni. Nem csalás, nem ámítás.

    Visszahozta azt az érzést, amit már rég nem kaptam Star Wars programtól.
    Ettől többet nem is kívánhattam volna !
    Köszönöm Respawn Entertainment.
    EA.

    A képek in game jelenetek. 4K.

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák