Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz Kicsirics77 #28449 üzenetére
ezzel én is így vagyok... veszek egy új autót akkor megtartom 10 évig biztosan.. akkor meg már nem érdekel hogy bukok rajta 500 at ha kigurulok vele.
annak nem éri meg ilyen szempontból új kocsit venni aki 3-4 évre tervez vele, mert ő tényleg sokat bukik.
Zolee :
persze mindenhol vannak frankó mesteremberek, szerintem az a legjobb ha értesz hozzá szakszerűen és magadnak megtudod ezeket csinálni az a biztos..
Mindezek ellenére nem bántam meg hogy megvettem ezt a suzukit így 5 évesen mert nem rossz autó,de legközelebb csak újat
-
Kicsirics77
veterán
válasz zoleee24 #28450 üzenetére
nem mondtam,hogy az lenne,de pont nem érdekelne a szerviz költsége.majd ha rendbe tették akkor szoljanak és megyek érte ha nem tetszik akkor még dolgozzanak rajta kicsit.
vitarával vagyok majdnem 11k kilométerrel, olyan 5,5-7 l/100km körül fogyaszt eddig semmi gondom nem volt vele..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
-
zoleee24
tag
válasz Kicsirics77 #28452 üzenetére
Az jól hangzik! Nagyon tetszik a Vitara, jól eltalált forma, +elég jókat írnak róla.
Nem ide tartozik, de valós:
Benzinkutas ismerős kérdezte legutóbb, hogy mennyi km van a Swiftedben?
Mondom neki 114 ezer, erre ő: "Imént volt itt egy ugyanilyen "kettes" Swift volt benne 816.000"
Hmm.Ha az újak is ilyen tartósak, maradok a márkánál, elégedett vagyok minőségben/alkatrészárban is.
@dedike - nem erre porcosodik
@xmad - nekem a kesztyűtartóból jön, mögüle, ha megfogom, megtámasztom nem hallom, de csak ritkán csinálja, vagy rossz úton
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
müszerfal mögül, alol környékéről zörgés nálatok nincs? 2010 - swiftnél
fura nem tudok rájönni honnan jöhet
-
Kicsirics77
veterán
válasz zoleee24 #28455 üzenetére
Én nem bántam meg,viszonylag magas és nagy kocsit kerestem amibe könnyű ki és be szálni majd kiderül,hogy mennyire tartós,a régi swiftem tavaly adtam el 20 évesen közel 300k km volt benne de elsőre indult bármikor.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kornel
veterán
Srácok.
Főleg a kereskedő forumtarsunk
Tippre mennyi lesz az új SSS ujan?
870 kg, 140 ps, tesztek szerint élhető méret, legjobb második autó lenne számomra, és akkor az nalam örök élet. Addigra már talán tapasztalatok is lesznek az 1.4 boosterjettel.
Azért gondolom 5M-ban megáll, szerintem egy 4,99-es akciós nyitoar reális lehet...
Bár sokat kell még gyűjteni hozzá, de akár hitelre is elhoznam, ha ugy van. -
biker
nagyúr
válasz Kicsirics77 #28459 üzenetére
Én sem bántam meg, jön a második vitara a cégbe
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tboldi
nagyúr
Vezettem az új Ignis-t. Nem rossz kis autó, de nem feltétlenül cserélném le érte a 11 éves Jazzemet.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
veterán
Eladó új SSS márcsak a pécsi fx autóházban van?
Mert akkor határozottan rossz alkupozícióban lennék... Ja igen, ez egyelőre csak erősen elméleti kérdés. -
M_AND_Ms
veterán
válasz Kornel #28473 üzenetére
És a facelift előtti árban is metálos árat írtál?
De ugye, még mindig érzed, hogy az eredeti kijelentésed, miszerint scrossnál ennyi, meg annyi a turbo felára teljesen teoretikus, mert sose volt együtt, egyidőben ugyanaz a modell a kétféle motorral kapható.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Kornel #28476 üzenetére
De Vitarában a turbós egy külön felszereltségi csomagban van. Megint csak torz az árak összehasonlítása.
Amúgy, teljesítményben és dinamikában az 1.6 kb az 1.0 turbó szintjén van. Így az scross 1.0 és 1.4 közötti ár vethető össze azonos felszereltségnél. Ez pedig Gl+ esetén 300ezer.[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
negroo
aktív tag
Sziasztok2001 es swift tükre elektromos az az jelenti, hogy merev a tükör és nem lehet behajtani? mErt a baloldalit behajtottam, de a jobb oldali a kezembe maradt úgy, hogy minimális erőt fejtettem ki és eltört! Sürgös lenne, hogy ha elektromosan állítható tükör merev a váza, mert akkor fizethetem ki a baloldalit is, de az simán betudtam hajtani
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Első használtautó vásárlás előtt állunk és szóba került az SX4, december ahogy látom az 1-1.3m szegmensben csak elég sokat futottak vannak. Ez még az egyik legjobb amit megnéznék [link]
A kérdés, hogy az SX4 esetében mennyire sok 200+ futás. Persze minél kevesebb, annál jobb, de általánosságban mennyire bírják ezt?
Let's begin, de gozaimasu!
-
negroo
aktív tag
válasz CoolBoy323 #28487 üzenetére
KÖszönöm tudtam, hogy palira akarnak venni.
-
Motion_Blur
félisten
Nagy divat lett mostanában az okosság, hogy "állapotot vegyél, ne km-t", pedig az igazság valahol középen van... nagyon sok dolog km-hez kötött és befolyásolja az állapotot. Legfőképp olyan területeken ami nem látható, nem bevizsgálható.
Ezért lehet fillérekért kapni 5-6 éves dízel nagyobb kategóriás autókat... ezeknél az autóknál a benzines típusok kb. 30%-al kerülnek többe. Nem véletlenül
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #28495 üzenetére
Hát igen, 200körül bejön a kettős tömegű, DPF, injektorok, (turbó benzinnél is van).
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28495 üzenetére
Szvsz hülye duma ez az állapotot veszünk, bár vannak ritka kivételek.
Ismerek egy typeR-t, 320k km-el, ha vissztekered 60-ra, azt is bárki elhiszi.Mod: typeR kilöve, konkrétan nem férek el az fn2-ben.
Ha typeR, akkor csak ep3, annak szélesebb az ülése.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest