Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Idiofil #43040 üzenetére
Hivatalosan sehogy. Viszont ha nyitva a motorháztető, akkor nem kapcsol be a start-stop. Tehát ha kiiktatod az érzékelőt, akkor a rendszer azt hiszi mindig nyitva és így nem kapcsol be a start-stop. Nyilván így nem fogja külön jelezni ha tényleg nyitva a motorháztető, ezért mondták így a szalonban.
-
SirKero
őstag
válasz Idiofil #43040 üzenetére
hogyan lehet allandora kikapcsolni s-crossban (2019)a start-stop rendszert?
A fűtést front állásba teszed és a ventit első fokozatra. Akkor nem áll le soha.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Idiofil #43051 üzenetére
Ebben semmi buhera nincs...csak annyit csinál, hogy a kiiktató gomb áramkörét az elektronika zárja egy rövid pillanatra, ami ugyanaz, mintha te nyomnád meg a gombot... ha ez buhera, akkor a gyárilag hozzáadott gumitól eltérő márkájú gumi felrakása is, buhera,.
Persze a hibás beszerelésből keletkező károk nem tartoznak a garanciába, mint ahogy pl dízelt tankolni a benzinesbe, vagy homokkal súrolni a karosszériát seAki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
blakey
titán
válasz Idiofil #43196 üzenetére
Van lehetőség azt a borzaszto Suzuki feature-kikapcsolni hogy első gombnyomás csak 1 ajtót nyit, stb... Nem lehrt olyan gyönyörű hogy nyitogomb = mindent nyit, záró gomb= mindent zár? - természetesen van, kézikönyvet elolvastad? Benne van mi a módja, de ugye elképzelhető, hogy autótól is függ, Vitarában a BC-ben kell állítani a Door lock résznél. Én kifejezetten a kétkulcsos nyításra állítottam, mert van, hogy csak én megyek vele akkor minek a többit is kinyítni.
#43197) dethroner
nem lesz lehetőségem erre. Most van az autóban kb 350, holnap megy bele kb 450. Ez még se egy hónap, se 1000, de aztán szerdán megint kerül bele kb 450, az meg már jóval több mint 1000 lesz. Na ezt hogy csináljam akkor - ott a vagy, tehát amelyik hamarabb következik be, mindenképp a szervizkönyv is kelleni fog, bele fognak pecsételni, nyilván amint átlépted mehetsz is a kereskedésbe, ennyi.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Dvix
senior tag
válasz Idiofil #43251 üzenetére
2006 1.3 Ignis II, front hajtásos van nekem. Igazi igásló, könnyű, 960kg önsúly, max -750kg-os fékezett futóval elvontat mindent. Kijöttem már olyan útról is vele ahol csak sár volt 7 méter szélesen és 200 méter hosszan, és fél méteres mélységű traktorgumi nyomokkal volt fölszántva. Rendszeresen járok ki kertbe vele, és a városban 14" es gumikkal dinamikusan lehet vezetni, magas, útpadkára úgy állsz föl h öröm nézni. a 4x4-es ritka mint a fehér holló de szerintem, terepre is feleslegesen nehezebb tőle az autó, pláne hogy ha még az 1.5-ös motorral is van. Én így tudok nyilatkozni.
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Idiofil #43869 üzenetére
Sajnos ez ilyen, a Vitara sem egy hangorgazmus, de állítólag van megoldás a szokolradios hangzás javitasara. Többen már kicseréltették a hangszórókat Herz-re, attól jobb lesz, de a bibi a fejegység nem túl minőségi erősítője. Hogy van e normális kivezetése azt nem tudom, de tuti tudnak segíteni a szervizben ha viszel egy jobb erősítőt meg 4 új normális hangszórót... Na ezektől talán jobb lesz valamivel.
Ha keresgéltél már akkor tudod hogy a jó autohifi a normális fejegységnél kezdődik. Pio, Clarion, Herz, Sal még élhető igaz kompromisszumokkal..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
gyenesmartin
őstag
válasz Idiofil #43869 üzenetére
Ajtókat szigeteld le előszőr normálisan. Nem lesz olcsó de megéri. Csak ezek után éri meg a hangszórókat is lecserélni. Ha szigetelés nélkül cserélsz hangszórót azzal még nem érsz el sokat. Hangszóróból gladen alpha, kicx icq 6.2 nézzél, ha nem szeretnél erősítőt venni még. Alapból a fejegységben nincs rca kimenet, így csak a hangszórókimenetére tudsz kötni erősítő. Jobb hangú így viszont nem lesz csak hangosabb, tehát én az erősítőt csak akkor venném meg, ha lecserélném a fejegységet. Vagy olyan erősítőt vennék amiben van rca és hangszóró bemenet is.
Többet az autóhifi fórumbn tudnak mondani.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Idiofil #43873 üzenetére
Az S-Cross "beázik", legalábbis többen jelezték, tehát ha úgy megcsinálják, hogy téged nem érint a garanciális javítás akkor csináltasd meg viszont ha igen akkor ne.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz Idiofil #44023 üzenetére
Hát itt csak az a kérdés hogy a Corolla kombi 1.2t maradt e 5.7 milla... Bár a toyota az egyetlen kb akit az új szabályok nem érintenek annyira (sok hybrid miatt jó a fogyasztás/kibocsátás átlaguk).
De attól hogy nem kell emelnie, még nem biztos hogy nem fog ha a piaci helyzet megengedi. Profitráta is számít, és ezt nem is gúnyból mondom.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Idiofil #45560 üzenetére
Attól függ, mondom diplomatikusan...
A kocsiba én trapézt tartok, mert nem ömlik az olaj mindenfelé és nem keni össze a csomagtartót, bár bezacskóztam tuti ami tuti.
Szezonális kerékcseréhez ha van garázs, akkor kroki (mert nem 5 dkg egyik sem...), ha nincsen garázs, akkor palack emelőt perferálom.
A gyári trapézhoz van hajtókar és nem ütöd le a bütyködet... meg az a trükk h nem csukod össze teljesen, amint ki tudod húzni kiveszed és viszed tovább és akkor nem kell sokat tekerni.@Dvix: Nem nagy tudás, akinek volt trabant/wartburg/skoda/moszkvics/zápojóska/volga stb. a családban (ma már hulladék technika mind), azok ezt minden nap csinálták rossz esetben. A kézi szivató előfeszítette a gázbowdent (nyitott a fojtószelepen), az automata szivató már nincs is, csupán pár sor a motorECU-ban, figyeli a beáramlott levegő mennyiségét, hőmérsékletét, így átállítja az előgyujtást amíg a hűtővíz nem ér el egy adott hőfokot majd fokozatosan visszaveszi.
@pjen: De... ha nem Banner vagy Varta vagy Bosch van ráírva... egy 2l-es opel rekord 3 év állás után a vadi új FIAMM márkájú akkut két indítózás alatt leszívta, de bikázásra magához tért (meg mert rárugtam 3-at a gázra ), utána még 6 évet szolgált benne gond nélkül. Bár lehet más baja is volt...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz Idiofil #45563 üzenetére
Egy darabka szőnyeget szoktam az autó és az emelő közé tenni, de nem lenne muszáj, mert gumis.
Nem ingatag egyáltalán, a kicsi palack vagy trapézemelők sokkal inkább azok. Itt jóval szélesebb a "nyomtáv", plusz olyan súlya van, hogy arrébb tenni is egy kisebbfajta kihívás.
Ja, és betonon emelek mindig.[ Szerkesztve ]
-
kunberci
senior tag
válasz Idiofil #45563 üzenetére
Szia!
Nálunk a garázs előtt le van aszfaltozva. Ketten szoktuk csinálni a kerékcserét tesóval. Én vagyok a kerékcsere felelős, tesó meg lemossa, glicerinezi a lejött kerekeket. Mi mindig krokodil emelővel csináljuk, és nálunk az vált be, hogy kettővel. Egy oldalon egyszerre megemeljük az autót a két emelővel, és utána egyszerre engedjük le. Kicsivel gyorsabban is szoktunk haladni. Másik oldalon az egyik kerék mindkét irányból ékelve. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Idiofil #45761 üzenetére
Én tetőcsomagtartót (a linkelt keresztrudakat) akarom megrendelni a 2019-es Vitarára, de csak addig lennének fent, amíg hozom-viszem a cuccokat, lehet egy box-ot is rendelek hozzá, hátha kell majd a családdal menni Balatonra vagy Horvátországba, de a Thule horror áron van, a gyári meg túlárazott ahhoz az évi 2-3 alkalomhoz...
A Thule cuccait akkor érdemes venni, ha havonta legaláb 5-6 alkalommal felrakod és használod is (úgy évekig jók), különben az olcsóbb is bőven megteszi...
Ha nézed őket, akkor két paraméterre figyelj: Max megengedett sebesség (van amelyikkel csak 110-el lehet menni!) a másik a zajszint, vannak boxok amiket ha felteszel az utastérben nem lehet megmaradni... Jah és kulccsal zárhatósat nézegess, az egyik kollégámnak ellopták amíg megálltak fagyizni... (box-ból is meg tetőcsomagtartóból is)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
beef
őstag
válasz Idiofil #46078 üzenetére
Thule 9403
Ha nem akarsz túl drágát, de egyszerűen felrakhatót és megbízhatót igen.
Persze kell még hozzá egy ilyen vagy más által gyártott világítás/rendszám tartó.
Plusz kivezetni hozzá a szükséges vonóhorog táp csatlakozót.
Esetleg még egy szürke rendszám is befigyelhet, ha nem akarod állandóan pakolgatni a hátsót a póttartóra.
Swift '07-re meg a 9403 ugyanebből.Ha van vonóhorgod, akkor pl. Thule HangOn 3 vagy Xpress 2 a legjobb megoldás, mert a leggyorsabb fel- és leszerelés és nem is drágák.
Persze ide is kell pót rsz./világítás. -
nagyúr
-
beef
őstag
válasz Idiofil #46081 üzenetére
Itt találsz a szállítási módokról infókat és a szürke rendszámról is.
Sajnos akármelyik hátsó szállítási módot választod, a pót világítást nem úszod meg, mert a bringák 99% eséllyel kitakarják az autón lévőket és azt a rend őrei nem nézik jó szemmel.
Egyedül a tetőcsomagtartós a pénztárcabarát, de az nem kényelmes. Oda felrakni, levenni, figyelni, hogy mélygarázsba vagy egyéb alacsony helyre ne állj. -
pigmeus
tag
válasz Idiofil #46078 üzenetére
Mi a haverokkal ilyet vettünk, igaz, hogy inkább két kerékpár fér rá, de Nyíregyházáról elmentünk vele a Fertő tóig és semmi gond nem volt vele. Inkább, olyat keress ami jobban felfelé tart vagy ilyesmit nézegetek magamnak, csak még kipróbálni nem tudtam, erre minden vázméret feltehető.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Philips LCD és LED TV-k
- Asztalos klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- BestBuy ruhás topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!