Új hozzászólás Aktív témák
-
Dvix
senior tag
sziasztok! Szerintetek is az 5W40 motorolaj a Suzuki Ignis 1.3 M13A (benzin) az örök élet titka a motornak? Csak érdekel a véleményetek. 10ezer kilométerenként cserélem Castrol Magnatec 5W-40 C3-al. Szerintetek jól csinálom?
-
Dvix
senior tag
Nagyon szeretem az autómat Suzuki ignis 1.3 vvt benzin! Éljen soká, imádom!
Szerintetek viszont mi áll legközelebb hozzá mint autó, formában, terepképességekben, kis méretben és ilyen jó funkcióban amit ez az autó tud?
Én a Fiat Panda 4x4 és 4x4 Cross-on kívül nem tudok semmi mást. Szerintetek? -
Dvix
senior tag
Nem tudok semmit magyarul arról hogy kell turbós autóval bánni van egy 1,3 vvt-m azt tudom. kb. ennyi Mi az első az 1,4T-nél és 1,0T-nél amit tudni kell?
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
-
Dvix
senior tag
válasz Siriusb #37819 üzenetére
ok én adalékos benzint is tankoltam már bele Shell V-power 95- ost és Mol valamilyen adalékost nem jut eszembe , télen viszont az OMV-től adalékosat ami sokkal jobban esett neki(szintén nem emlékszem a nevére). De a másik kettőtől, alig akart menni az autóm. Lenyomtam a gázpedált és nem éreztem benne az erőt. Alig vártam h kifogyjon. Most komolyan itt nálunk csak MOL meg Shell van a városban akkor melyik terméküket próbáljam "motorkarbantartás véget"?
Így van...a magasabb oktánszámúra nem mutatott nekem sem semmi menetdinamikai eltérést.
(Ignis 1,3 VVT)[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz pirosvilamos #37821 üzenetére
MOL 98 as nem jött be nekem sem
-
Dvix
senior tag
Nekem nagyon tetszik a Suzuki Kizashi. 2,4 egyszerű szívó...hmmmm. zene füleimnek. Kár h idehaza csak folyamatosan CVT váltóval árulják használtan Ha akar egyet az ember meg kell bízni a neppert.
Gondolom itt van tapasztalat 2,4-es motorral közületek, elvégre a grand vitarákba is szerelték. Vélemény?[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Persze, manuál váltó dukál, én csak kíváncsi vagyok a 2.4 -es szívóval / kizashi autóval való tapasztalatokra! van e itt a fórumban?
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Sza_Sa #38143 üzenetére
távol keleten már lehet kapni a kisebb motorizált verzióit, nálunk 1.5 ös benzinessel fog megjelenni és YouTube-on is csak körüljárják az autót nem voltak még angolul tesztek. Európában 2019-re tervezik a megjelenését. Szerintem pofás lett, bár én nem tudnám kihasználni.
-
Dvix
senior tag
Látom sokakban felmerül a motorolaj kérdése ezen az egy oldalon én 2006-os 1.3-as benzines, Suzuki Ignisbe Castrol Magnatec C3 5W-40-et használok és 10 ezret elbír de, 11ezret legutóbb elmentem és ott erősen érződött h csere kell neki. Én azt használom.
Mivel én szeretem a legjobbat adni az autómnak ezért kérdésem, hogy valaki váltott e Castrol-ról valami más prémium olajra? Pl. Eneos Premium Hiper 5W40-re? Shell Utra helix, Motul stb.
És ha igen jobban "szerette" a 1.3-as (M13A VVT) vagy a benzines láncosa? csendesemnek érezte stb.
Érdekelne a véleményetek Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok ne haragudjatok h ezzel jövök megint ebben a topicban, de ENEOS Sustina 5w-40-es motorolajat szeretnék ezután a suzuki ignis 1.3 benzin (M13A)-ba mert úgy hallottam ez a "legprémiumabb" amit ez a motortípus kaphat! Vannak ezzel nálatok tapasztalatok? Esetleg ismerősötök mesélt e róla nektek? Előre is köszönöm, minden vélemény érdekel!
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
A gyár mondjuk ebbe a motortípusba 5W-30-at ajánl ebből a típusú olajból(Eneos Sustina).
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Motion_Blur #38693 üzenetére
Köszönöm, akkor 5W40 Eneos Sustina !
-
Dvix
senior tag
Ezek az új 1.4T motorok a suzukinál, 5W-30 motorolaj-at ajánlanak? csak kíváncsi vok
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Valaki közületek bevállalt már használtan 2.0-ás benzines Grand Vitarát családinak? (2006- tól...) csak azért kérdem mert 2 misi körül kelletik őket. Nem lesz népautó?
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok Suzuki Ignis II(2006) 1.3 benzin M13A-hoz elfelejtettem milyen váltó olajat vettem a Castrol tól, h melyik fajta arra már nem emlékszem! Segítetek egy kicsit légyszi?!
Minősítés: GL4, vagy GL4+ azt tudom,
75W-90 Syntrans Transaxle
75W-90 SYNTRANS MULTIVEHICLE
80W-90 Manual EP
Ezek közül melyik a jó? Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Motion_Blur #39463 üzenetére
á Köszi szépen! Te is Ignis-t hajtasz?
-
Dvix
senior tag
Suzuki Ignis-emhez (2006, 1.3 VVT), hol találhatnék ajánlott alkatrészcsere periódus listát. Eddig csak általánost írtam össze magamnak fórumokról ill. amit a józan ész diktál. Nemsokára jön bele a 100e km
Vagy jobb lenne, hogy felsorolnám ide, hogy belejavítsatok esetleg? De az hosszú lenne[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! Szegény ignis-em beázik a jobb napellenző alatti részen kicsi vonalban és kicsit az A oszlop tetején is mutatkozik víz, eső után.
Üveges azt mondta rendben van. Autószerelő leszedte a jobb oldali első tetősínt csatlakozásnál a csavarokat motortömítővel kitöltve csavarta vissza, csak beázott. Karosszériás úgy gyanítja, hogy a anyósülét fölötti esőcsatornából, csorog előre a szélvédőhöz beázáskor, pénteken ragasztani kar valamit, addig após autójával járok.
Valakinek fordult elő már ilyen probléma közületek? Előre is köszönöm a véleményeket![ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! Szeretnék vernni az Igniszemre egy kormányvédőt de nem tudjátok mekkora az Ignis II-nek a kormány átmérője? A kormányvédő 36-38 cm átmérőjű
-
Dvix
senior tag
én 1,5-2 percig vártam a hidegben járó motorral, amíg a kondez víz nem csöpög a kipufogóból. Én így tanultam, utána indultam. DE mostmár úgy indulok, hogy ha 30 sec után leesik a fordulat 1000-es alapra akkor indulok. Mindig van mit tanulni 5W-40-et használok, Ignis II
-
Dvix
senior tag
2 éve nekem is volt "vonyítás" mikor nagy mínuszokban indítottam. De azóta már van garázs és nem fordult elő. Rettenetes hidegben nem ált kint azóta. egy 0-ós olaj ilyenkor valóban segít és amit te mondasz az egy prémium olajnak tűnik szintén. ha már zérós, a gyári ajánlás ilyenkor már 0W-20 annél a motornál de jó sok olajsűrűséget elbír ez a motor.
(#39694) pjen ezt az olaj sűrűséget is bírja, de nagyon sokan tudják h ez egy ilyen kifinomult láncos japánnak mint ez a motor, ez "egy kicsit vastag". Többeknek ajánlották, nem te vagy az egyetlen! Nekem az apósoméban van 10W-40 és össze sem lehet hasonlítani az enyémmel. 5W-s kezdetű olajat nagyon érzi a "vas". 10W-40 öregebb motorokba ajánlott inkább, "aranyközépútként". Próbálj ki egy hígabbat és észreveszed!
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz BigBlackDog #39701 üzenetére
ahahahahha!
tboy93 Járasd csak ne túráztasd, az a lényeg h minél hamarabb elindult, plána ha az olajad 5W-től indul, 30 sec után illő azt mondja. Viszont én sem indulok el addig amíg nem látok ki a szélvédőn normálisan az igaz! -
Dvix
senior tag
2006-os ignisbe 4,6 Littyó Piros fagyálló igaz? Na de G11, vagy pedig G12?
Igen Ignisbe 10 Liter környékén villan a tankolást kérő lámpa![ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Drughi #39768 üzenetére
Nekem is az van most(zöld), de 13 éves autó és 3. éve hajtom, és előttem volt 3 tulaj szóval....jó lenne cserélni 105ezres nagyszervíznél, csak valamit elejtve találtam, hogy tán piros kell bele. Ennél közelebbit semmit [link]
Ez jó választás lenne vajon? [link][ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! A ti ajánlásotokra, kis Suzuki Ignisemben (2006 1.3 M13A VVT) mostmár 1000km-re Eneos Sustina 5W-30 van és nagyon élvezem! Nagyon jó vezetni vele az autót!
Apósomat is szeretném átállítani a japán oldalra, mivel neki is ugyanilyen Ignise van! de olcsóbb Eneos-al. ENEOS Premium Hyper 5W30 (Az ACEA C3 minősítésű) jó az 1.3 Ignisbe ugyi? Biztos nagyon fogja szeretni!
Előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz seller007 #40329 üzenetére
Nem mindig az ABS kocka a hibás, cseréld le a fékolajat azonnal! Meg kéne tudni vízpumpa mikor volt cserélve(ha volt egyáltalán), generátor és egyéb szíjak cseréje. Megnézni a toronyszilent-et mert az a 2006-os swiftek- ben hamar tönkremegy a magyar utak miatt. És természetesen az összes folyadék cseréje. Indításkor figyelni hogy a motor felől hallasz e kopogást. 1.3-as motornál a váltó jól veszi e hármast és 2est, és a műszerfal felöl legyél figyelmes nem e hallod a tipikus "kávédaráló" hangot(váltó felújítás 60eFT) Ha azt írják "hölgy tulajdonos" ne vedd meg(Én nem venném). Kb. ennyit tudok neked mondani, most hirtelen. Alváz és rendszám alapján előélet. és kérdezt meg h a tulaj milyen motorolajat használt(ha tudod) Sok sikert
(#40330) domojko Lol! Jól kisegítetted!
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz venom8888 #41886 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani de amikor hidegben indítom az ignist a generátor szíj szokott ciripelni, ha kinyitod a motorháztetőt indításkor akkor a motor bal oldalán. Ami kezdeti fázisban motormelegedésnél/indulásnál megszűnik. Bár mely más szíj adhat ilyen hangok ha kezd idősödni. A ciripelés átmehet visítás-nyekergésbe akkor már tutti kopik a cucc. De valamikor egy egyszerű szíjfeszítés megoldja a problémát. Ha biztosra akarsz menni akkor pedig 2-3ezerben kelletik a szíjakat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT 5G - versenyképes
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- E-roller topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Eredeti játékok OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...