Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Tibko8 #31483 üzenetére
Ez így megállja a helyét, abban a kitételben, hogy az 1.3-as váltójat ugyanúgy érinti a nyelestengely csapagy hiba, ha nem cserélték a fekolajat, akkor az ABS kocka is ugyanúgy érintett, azért ezekkel lehet számolni, nem beszélve egy 15 éves autó esetében a kopó alkatrészekrol, ami egyébként a suzuki-hoz lesz a legolcsóbb.
-
-
Tomics
addikt
válasz Tibko8 #34591 üzenetére
Ezért is mondta egy szervízvezető, hogy a Suzuki legnagyobb ellensége az a tulajdonos, aki az alapvető dolgokat sem képes karbantartatni. Hihetetlen, hogy sajnálja azt az évi 30-40 ezer forintot (márkaszervizes ár vidéken!) az autótól.
Aztán meg sírnak hogy tönkremegy az ABS vezérlő és a váltó...ha időben cserélné a folyadékokat, akkor lehet hogy dupla annyit is kibírna egy-egy meghibásodásra hajlamos alkatrész
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
pjen
félisten
válasz Tibko8 #34591 üzenetére
Abban a típusban pont nem volt a váltó hiba,azzal nem mentél volna 3 évet.Kuplung amíg nem csúszik és kiemel jó.Lehet csak a bowdenen kéne állítani.
Tomics.Ez úgy hülyeség ahogy van.90K nál lecseréltem a váltó olajat,95K nál csapágyas lett.Az ABS kockában sem vagyok biztos,hogy csak annak megy tönkre aki nem cseréli a fék folyadékot.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz Tibko8 #35103 üzenetére
Hát már elég régen volt így nem emlékszem pontosan rá. Valami olyan rémlik,hogy telefonon lebeszéltük a típust + árat és ők mondta egy időpontot amikorra vihetem. Addigra ott volt már a cucc és pikk-pakk belerakták. Nem tudom,hogy univerzális volt-e de gyanítom,hogy az.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Tibko8 #35859 üzenetére
Mi már évek óta csak emelt fényerejű izzókat használunk, semmi baja sem a búráknak, sem a csatlakozóknak. Igaz, hogy hamarabb kiégnek, de szerintem megér ennyit a jobb látás/láthatóság. Most éppen ilyen NBL van mindkét autónkban, az egyikben ~1, a másikban ~1,5 éve. Egyelőre még bírják.
Amúgy a jobb világítás érdekében célszerű a foncsort is ellenőrizni, illetve a búrát is polírozni, ha be van mattulva (de lehet, hogy az még üveg, nem tudom). És fontos a jó beállítás is.
Ha meg esezleg egy sérülés után utángyártott lámpatestek lettek beszerelve, akkor jobb lenne bontott gyárit keresni, mert az utángyártottak néha jóval gyengébbek.
[ Szerkesztve ]
-
okmaci
csendes tag
válasz Tibko8 #37228 üzenetére
Szia,
Igen, nálam működik s-crosson. Annyi a különbség, hogyha telefonról játszom le a zenét, akkor Waze navigáció alatt (Google Maps-el nem próbáltam a zenelejátszást) felül egy kis értesítési sávban megjeleníti pár másodpercre a következő szám előadóját és címét, míg ha sd-ről játszom le a zenéket, akkor nem dobja ezt fel. -
tboldi
nagyúr
válasz Tibko8 #37367 üzenetére
Mondjuk a szelephézagot sem ártana ellenőrizni akkor. A Jazzemnek is teljesen finom hangja lett, amióta beállítottam az előírt legalsó értékekre. Igaz, előtte sem volt különösebb hangja használt olajjal sem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
-
#77646080
törölt tag
válasz Tibko8 #38357 üzenetére
Megerősítem, csak pár napja járok az Ignis-szel és ez volt az első kérdésem nekem is, miután először indítottam be. Ez az első Suzukim (eddig Lada, Ford, Peugeot és Skoda voltak), tehát nem találkoztam a jelenséggel, de ugyanezt a választ kaptam. A japán gyártó modelljeinél ez a kezdeti, rövid felpörgés normális. :-)
-
őstag
-
IreN!CuS
őstag
válasz Tibko8 #38874 üzenetére
Elméletileg! ugyan az került az új Vitarába mint ami az S-Crossban, van ebből kiindulva szerintem nincs benne kettős tömegű.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
anorche1
őstag
válasz Tibko8 #39243 üzenetére
En is az emlitett emelet fenyereju es emelt szinhomersekletu osramot szereztem be. Eddig 2elteru tipus, de 98ban gyartott szentjanosbogar volt benne.
Ennek az osramnak nagyon jo fenye van, a tompitott olyan, mint az elozovel a refi. Es sajnos a szembejovok szerint is. Mar tobbszor villogtak ram miatta, volt aki villogas utan, latva, hogy nem kapcsolom le, felkapcsolta a refit hogy vakitson, majd mellem erve meg dudalt is. (Fel kellett volna nyomnom nekem is a refitc hogy lassa, hogy ez a tompitott).
Lecserelni nem szeretnem, viszont egyet megprobalnek, ha lehet:
Egy picit felfele vilagit. 94es swiftben lehet valahog ezen allitani?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Tibko8 #39458 üzenetére
Be lehet tenni forditva?
Nekem ugy tunt, hogy csak 1 felekeppen lehet, es figyeltem is, hogy a labak ugyanugy aljanak, mint ahogy a korabban benne levoke allt.
De azert ranezek, koszi!
Meg akkor mar szetnezek ott jobban, nincs e valami allitocsavar valahol.
Ha nincs, akkor elviszem fenyszoro beallitasra."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész