Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • squir

    aktív tag

    válasz Bazsi101 #152679 üzenetére

    Azt továbbra is fenntartom, hogy oda, ahol kétszer elrontották ugyan azt a feladatot, a másikat pedig nem végezték el nem vinném vissza sem panaszos, sem garanciális javításra.

    Pl: vettem egy házi víztározós szivattyút. Garanciaidőn belül elromlott. Visszavittem, szervíz. Újra használatban, imét beadta a kulcsot, ugyan azzal a hibával. Ismét megjavították, két hétig bírta. Ismét javítani akarták, de közöltem, hogy vagy cseréljék ki a terméket, vagy kérem vissza a vételárat. Azért vettem, mert nekem kell, használni akarom. Nem porfogónak és nem is az autóba nehezéknek. Tetejébe nem volt olcsó. Vagy a termék volt hibás, vagy a szerviz hibázott. Konkrétan nem érdekel. Egy működő eszközt szeretnék, amit kifizettem, vagy a pénzemet vissza és veszek egy olyat, amit használni is tudok.
    Ez új termék esetében működhet, egy használt/kéz alól beszerzettnél már nem.
    Aki vintage órát szerez be, azért tisztában van vele, hogy nem úgy fog működni, mint egy féléves. Fáradhat benne a rugó, kopnak az alkatrészek, stb. Van amikor egyszerű pótolni, van hogy el kell fogadni és együttélni kissebb "hiányosságokkal". De akkor elvárom, hogy ezt közölje is velem: ő a szakember nem én és ezért is fizetem ki a munkáját.
    Emberek vagyunk, mindenki hibázhat. De ugyanakkor pénzből él mindenki és nem vagyok a saját zsebem ellensége.

    "...hibák utólag kideríthetőek voltak, illetve hosszú távon nem volt az óra működőképes."
    Igen és ez akár károkat is okozhatott a szerkezetben (kopás, használódás, erölködő szerkezet, stb). Ami utólagosan nehezen bizonyítható. Visszakapom a pénzem, amit fölöslegesen fizettem ki? Tök jó, legalább fedezi az újabb szervíz költségének egy részét, én meg nyúlhatok a zsebembe, hogy kifizessem az újabb tokfelújítást (ami mondjuk valóban nem pótolható anyagot veszít el és jelen esetben ca. fél éven belül 3 polírozásról beszélünk!), plusz az esetleges alkatrészbeszerzést.
    Köszönöm nem. Nem megyek vissza reklamálni, tartanék tőle, hogy csak több kért okoz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák