Új hozzászólás Aktív témák
-
Rawulf
őstag
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz John_Doe #18165 üzenetére
Az "eltekintve a gabonától" elgondolkodtató?
Azt viszont el kell ismerni, hogy egy másik forrás szerint:
"Israel produces 95% of its own food requirements, supplementing this with imports of grain, oilseeds, meat, coffee, cocoa and sugar."
Ez számomra érdekes, mert azt írja, hogy 95%-ban megtermeli a saját szükségleteit, és behozatalra a felsoroltakból szorul. Igaz, alapvető élelmiszerek között a gabonaféléket, húst, cukrot szokás említeni (ezek mind a behozatali oldalon vannak), illetve ezen felül a tejet, de ez utóbbiban a források szerint magas a termelésük. Ez így egy elég összetett kép.
-
-
Polemius
aktív tag
válasz John_Doe #38040 üzenetére
Belépsz a routerbe (böngészőben elvileg a 192.168.1.1 címen és a Wireless / Wireless Security-n azt állítasz be ami jólesik.
Nem tartom biztonságosnak default értéken hagyni.
Egyébként szerintem a dobozára, amiben kaptad fel van írva az alap beállítás. -
cantus
tag
válasz John_Doe #48935 üzenetére
Köszi az infót! A StartNet és a BaseNet úgy látom többeknél is halad, viszont TopNet-ben nem látok változást. Ezért is kérdezem, kinél mit mutat a Digi. Ugye ez volna beígérve:
STARTNET 20/10 DIGINET 50-lesz 50/30
BASENET 40/20 DIGINET 100-lesz 100/50
TOPNET 80/25 DIGINET 200-lesz 200/50 (az év végéig lehet "csak" 100/50) Én ezt a 100/50-et se látom sehol.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz John_Doe #90041 üzenetére
Ez nem kerékpársáv, csak kerékpáros nyom. Lényegében arra hívja fel a figyelmet és azt "legalizálja", amit a hulladék régi járda miatt egyébként is kénytelen volt csinálni a közlekedő.
Ha jól értelmezem, ettől a forgalmi rend nem változik. Kerékpárút továbbra sincs se itt, sem az út mellett, viszont aki szeretne haladni, annak van sárga festék, hogy tudjon anyázni az autós.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz John_Doe #90045 üzenetére
Az gyalog és kerékpárút, akármennyire is fancy lett a festése az új járdával.
Arra van egy gumiszabály a KRESZ-ben, hogy "ha a gyalog- és kerékpárúton a gyalogosok forgalma a kerékpárosok továbbhaladását akadályozná, a kerékpárosok az úttesten is közlekedhetnek".
Az úttestre frissen felfestett nyomok erre egyértelmű jogot is adnak most már.Egyébként lehet kötekedni napestig hogy most mennyire vagy törvényileg rákényszerítve, hogy használd a kerékpárútnak csúfolt szörnyűségeket. Nyilván annyi eszem nekem is van, hogy egy Kálvária sugárúton nem fogok a főútvonal táblával ellátott, füvezés miatt beszűkített úton menni (max este), de attól még az ottani megoldás is ocsmány és balesetveszélyes. Dugonics-tól Kálvária térig
Sajtóból meg nem tudom, hogy ezt a gumiszabályt hogy kell, és hogy szokták jogilag kezelni, de hallgatólagosan azt látom, hogy mindenki megy ahogy tud, én meg próbálok úgy közlekedni, hogy minél kevesebb esélyt adjak másoknak, hogy elcsapjanak, de közben még haladjak is. Mást nem lehet tenni egyelőre.Az az állapot, ami Retek utcában volt, az alkalmatlan volt kerékpáros közlekedésre, most is csak a lassú/bizonytalant terelném oda a járdára.
Én a fancy kerékpáros nyom előtt is lenn mentem és őszintén kevesebb gond volt, mint a járdán, és 3x gyorsabb.[ Szerkesztve ]