Új hozzászólás Aktív témák

  • kicsako

    őstag

    Sziasztok,

    Lenne egy rövid sztorim, aztán néhány kérdésem, már nincs erőm végigvárni a 10perces várakozást telefonon:

    Szerdán felhívtam a Telekomot, hogy költözök albérletbe és oda szeretnék beköttetni internetet, végigmentünk a lépéseken, és hívnak mikor jöhetnek bekötni a dolgokat. Ma hívtak, rákérdeztem hogy probléma-e ha csak a lakótársam lesz otthon, de az én nevemre lett kötve a szolgáltatás. Válasz, hogy kell meghatalmazást írni, telekom oldalán fent van. Meg is találtam, na de viszont a meghatalmazásra rá kell írni az ügyfélszámot, amit nem kaptam. Még egyszer felhívtam őket, hogy ilyenkor mi a teendő kedvesen lediktálták az ügyfélszámomat, viszont ezzel a Telekom mobil appjába nem tudok belépni, mert hibás pint ír, pedig pontosan felírtam milyen pin-t adtam meg telefonos szerződéskötéskor.

    Kérdéseim:
    1. Ismerősöm épp ma mesélte, hogy tőle kértek a lakás tulajdonosától is egy nyilatkozatot hogy más köttethet be ilyen szolgáltatást a lakásába saját névre, nekem ilyet nem említettek telefonon, pedig többször is hangsúlyoztam hogy albérletről lenne szó. Ebből lehet problémám bekötéskor?

    2. A bekötésnek lehet díja? Ezt sem említették, ezt csak lakótársam kérdezi, hogy készüljön amikor érkeznek mert sosincs nála kp :DDD

    3. Mobilos app lehetséges hogy csak onnantól használható, ha már be is kötötték és a saját rendszerükben ezt "jóváhagyták"?

    Előre is köszi a segítséget.

Új hozzászólás Aktív témák