Új hozzászólás Aktív témák

  • #46824192

    törölt tag

    válasz jencsikdani #136030 üzenetére

    Akkor mond nekik hogy tessenek elolvasni a saját feltételeik megfelelő pontjait.

    De mint mondtam egyértelműnek kell lennie a hibának , mert ha nem ,akkor lehet hogy kifizettetik veled a kiszállást.

    Nyilván ennek a megallapítása nagyban függ attól is mennyire vagy szakmailag hozzáértő.

    De azt is jegyezzük meg ,hogy 1-2 ügyintéző szeret magas lovon ülni. Engem is fenyített a múltkor az egyik, amikor elszállt a feltöltésem (nem első eset ez a hiba),hogy ő kiküld egy embert eszköz cserére, de valszeg ki lesz terhelve a kiszállás ,mert a vonallal minden rendben.
    Kicsit felnyitottam a szemét ,hogy ha véletlen mégsem úgy lenne ahogy ő azt most gondolja ,akkor bizony addig megyek még ő fog fizetni nekem. Végül eljutottunk a rögzített vonalon odáig , hogy akkor most kezdjük előről , vegyük úgy nem mondott semmit, és felvesz egy hibajegyet megjegyzések nélkül :)
    (nem is értettem miért nem ezzel kezdük az egészet? Lehet unalmas volt a műszak és gondolta feldoja valamivel)
    Milyen érdekes...... nem lett eszközcsere ,csak felhívott egy szerelő, hogy most teszteljem mert elhárították a hibát.

    @Balcsix
    Nem a T hivatalos fóruma az irányadó, hanem a mindekor érvényes ászf.
    Csak tudod a wifire a legkönnyebb minden hibát is ráfogrni és ezt 100ból 99 benyalja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák