Új hozzászólás Aktív témák

  • kkrisi

    senior tag

    válasz ludsimon #14402 üzenetére

    igen nálunk is ez volt, amig a régi doboznál voltunk, hogy fogta a na et és eldobta magát! Elv nekünk most 24h- iylen tesztet vagy mit futattnak, hogy megnézzék, mennyire stabil a rendszer és hogy lesz a hiba vagy szétkapcsolás!

    De igen igen jelenteni kell minden hibát, csak az a baj, hogy ha csak te jelented egyedül és ugye nem tudják kiszűtni, hogy mikor van szétkapcsolás, akkor nem igen kezdenek vele valamit..:/ és az abosszantó, hogy más helyen ahol van egy személy és ugyan úgy annyit fizet a csomagért mint mi, csak azzal a különbséggel h neki hibátlanul megy, neked meg nem!!!
    Megértem a te helyzetedet hidd el tudom milyen ... :@

    villamos: Igen nálunk most koax van, de ezt nme értem, hogy oylan helyen ahol sz*r a hálózat, oda miért akarják ajánlani a legkorszerűbb dolgokat, mikor nem bírja el úgy sem? tehát csak rábeszélik az emberre, azért h a pénzt azt kaszálják, de arra nem gondolnak hogy így veszítik el az ügyfeleket!
    Én úgy látnám logikusnak, hogy le kééne tesztelniük 10000%-an hogy az adott hálózaton ahol ajánlani szeretnék a jobbat, hogy működjön! Ez egyrész számukra is jó lenne, mert nem lenne annyi gond, a másik, hogy így az ügyfelek szempontjából is jobb, mert így ők is elégedettek lesznek és így több ügyfél marad meg náluk, sőt ezáltal hírük is nagyobb lenne, és így meg is térülne neki az is, ha esetleg van oylan terület amit fel kell újítani, vagy kicserélni modernebb hálózatra! Csak az baj h ezeknél a logika.....0 :((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák