-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kkrisi
senior tag
ez mekkoraaa! Ne tudjátok meg hogy milyen akció volt ma az utcában! délután arra érek haza, hogy nincs áram, kinézek mert munkálkodtak az utcán, erre 3 t-homes autó meg kijött az elmű minden és vagy 20 ember volt itt az utcában, oszlopot cseréltek rajta a lehető legjobb erősítővel!!! durván 500 ropi az erősítő! És az a legérdekesebb, hogy nem az utca végébe cserélték le a régit, hanem pont az előttünk lévő oszlopot, és apummal kimentünk nézni a munkálatokat....aztán mikor már lassan lassan kész voltak, akkor jött valami kiselnök mittudom én ki, és elkezdte mondani, hogy megtettök amit csak tudtunk és szeretnékn, ha továbbra is a mi szolgáltatónkhoz tartozna és mély elnézésüket kérjük! Mondta, hogy arról az erősítőről csak mi kapunk jelet senki más, és így 10000% hogy nem lesz vele gondunk! Erre apu mondta, hogy most komolyan de őszintén...ezt miért nem lehet úgy megcsinálni, hogy a szolgáltató saját maga az ügyfelek számára megcsinálná ezt, és nem kellene egy iylen műsort megcsinálni érte! Mondta a főnök hogy hát nagyon sok helyen még szar a hálózatjuk és folyamatosan fejlesztik...(ez a habi szöveg) de mind1 és felkínálta, hogy akkor maradnánk tovább náluk? apu elnézte meg mosolyogva kezetrázott a fószerral (mondván magába: erre jól rá*sztál barátom) és mindjárt vagy 5 kollegát küldött a házba kábelezni, iptv-t szerelni... És láss csodát minden a legnagyobb rendben megy szépen teszi a dolgát minden! pl 15mbit/s helyett kapunk 20-at annyit mért speedtest és megy minden! nem dobja el magát a net megy a tv is minden! Jah utólag hozzátenném, hogy mondta hamarosan optikai kábelt kapunk!
De vicces volt mikor készvoltak, mindegyik munkás ott állt a háttérbe vagy 20-an a muksóval beszélt apu és minden autós lelassított hogy mi a kaksi történik itt!
Már megérte azt a kis csatát...! Bátran ajánlom mindenkinek, hogy ha kell akkor lépjen a tettek mezejére, és addig mondja míg nem kezdenek vele valamit! úgy látszik ez nálunk így működik! Cigánykodni kell már velük is és minden rendben lesz!
-
ludsimon
veterán
válasz kkrisi #14401 üzenetére
Hát ez elképesztő.
Mi meg türelmesek vagyunk és nem khm-....
Decemberben jelentettük, hogy szar az oszlop és ki kellene cserélni vagy valami.
Márciusba jöttek ki megcsinálni addig volt net, tehát nem volt gáz.
Kicserélték a kábelezést, megerősítették az oszlopot, rámértek a hálózatunkra 2 millás szerkezettel és minden tuti.
De még mindig eldobja a netet így estefelé és most nagyon fontos lett volna a folyamatos netkapcsolat, de pont persze, hogy ilyenkor kell elmennie.
Ez idegesít az egészben. Nem hiszem el, hogy minden héten minimum 2x el kell dobnia a netet ráadásul nem is hajnalban, hanem csúcsidőben mikor használná az ember.
Nem jelentettem de ha 1 hónap után is baszakszik folyamatosan fogom jelenteni az összes szétkapcsolást.Bár majdnem biztos vagyok benne, hogy az ilyen spontán szétkapcsolást nem fognak tudni orvosolni.
Valahol gyengélkedik az elosztó az utcában gondolom és azért dobálja.
Ezt meg a büdös életben nem fogják megtalálni mert csak 1 héten 2x jelentkezik....undefined
-
villamos
őstag
válasz kkrisi #14401 üzenetére
Na igen, de azt hozzá kell tenni, hogy azért nekik is behatároltak a lehetőségeik. Ahol a hálózat szar, ott az, nem biztos, hogy sokat lehet vele kezdeni.
Nálatok ha jól értelmezem koax van, de egy csavart érpáros hagyományos hálózat esetén nem sok mindent lehet tenni. Ha a kábel egyben van, nincs beázva, vagy nem földes, illetve szigetelésromlásos akkor nem nagyon van lehetőség további javításra. Ha pedig több száz méteres szakasz hibás, azt sem nagyon fogják kicserélni, amíg a telefonok működnek, mivel egy analóg CB elég sokat kibír.
A rezet ki kell váltani optikával, legalább a legközelebbi elosztóig, pár száz méteren belül, de akár házhoz is vihetnek egy-egy szálat (egyetlen hajszálvékony szálon, közel 3200 normál telefonvonal mehet el). Ez nagy beruházást jelent, földmunkákat is kell végezni, engedélyeket szerezni stb. Ezenkívül az előfizetőket is el kell látni megfelelő berendezésekkel. Persze ez az ő problémájuk, viszont ezzel egy egész városrész számára tudnak majd valóban jó minőségű szolgáltatást biztosítani, amellyel remélhetően elégedettek lesznek majd az ügyfelek. Nem beszélve arról, hogy ezeket drágábban is lehet nyújtani, így a befektetés idővel megtérül. Ha jól megépítik, és az eszközök is normálisak, akkor időtlen időkig is működhet.Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
kkrisi
senior tag
válasz ludsimon #14402 üzenetére
igen nálunk is ez volt, amig a régi doboznál voltunk, hogy fogta a na et és eldobta magát! Elv nekünk most 24h- iylen tesztet vagy mit futattnak, hogy megnézzék, mennyire stabil a rendszer és hogy lesz a hiba vagy szétkapcsolás!
De igen igen jelenteni kell minden hibát, csak az a baj, hogy ha csak te jelented egyedül és ugye nem tudják kiszűtni, hogy mikor van szétkapcsolás, akkor nem igen kezdenek vele valamit..:/ és az abosszantó, hogy más helyen ahol van egy személy és ugyan úgy annyit fizet a csomagért mint mi, csak azzal a különbséggel h neki hibátlanul megy, neked meg nem!!!
Megértem a te helyzetedet hidd el tudom milyen ... :@villamos: Igen nálunk most koax van, de ezt nme értem, hogy oylan helyen ahol sz*r a hálózat, oda miért akarják ajánlani a legkorszerűbb dolgokat, mikor nem bírja el úgy sem? tehát csak rábeszélik az emberre, azért h a pénzt azt kaszálják, de arra nem gondolnak hogy így veszítik el az ügyfeleket!
Én úgy látnám logikusnak, hogy le kééne tesztelniük 10000%-an hogy az adott hálózaton ahol ajánlani szeretnék a jobbat, hogy működjön! Ez egyrész számukra is jó lenne, mert nem lenne annyi gond, a másik, hogy így az ügyfelek szempontjából is jobb, mert így ők is elégedettek lesznek és így több ügyfél marad meg náluk, sőt ezáltal hírük is nagyobb lenne, és így meg is térülne neki az is, ha esetleg van oylan terület amit fel kell újítani, vagy kicserélni modernebb hálózatra! Csak az baj h ezeknél a logika.....0[ Szerkesztve ]
-
NY_A
őstag
Érdekes, hogy nálunk is háztömbönként specifikusan az ott igénybe vehető szolgáltatásokat szórólapozzák. Nálunk lent üzenőtáblán kint volt, hogy igényelhetünk 25-50-80 megás internetet. Aztán mikor egyszer olcsóbb lett a netem, gondoltam váltok fölfelé, ha már ugyan annyiba kerül mint a jelenleg általam használt.(mert ugyebár fölfelé lehet időközben is váltani, csak lefelé nem) Elmentem az 500 méterre lévő T-Home irodába és kértem az 50 megás internetet. Pötyögött egy kicsit és azt mondta, hogy számunkra ezt nem tudják biztosítani. Kérdeztem, hogy de hát akkor lent miért azt teszik ki, hogy ebben a háztömbben elérhető ez és az! Azt mondta, hogy amit ők maximálisan biztosra nyújtani tudnak az a 25 megás csomag!
Kérdem én, miért készítenek specifikusan háztömbre szabott ajánlatokat, ha egyszerűen azt nem tudják biztosítani? Akik ezeket az ajánlatokat készítik nincsenek tisztában a saját korlátjaikkal!
Mondjuk az dicsérem, hogy az általuk maximálisan nyújtható 25/5 megás netem az atomstabil, és valójában 27/6 a mérések szerint. -
villamos
őstag
válasz kkrisi #14404 üzenetére
"villamos: Igen nálunk most koax van, de ezt nme értem, hogy oylan helyen ahol sz*r a hálózat, oda miért akarják ajánlani a legkorszerűbb dolgokat, mikor nem bírja el úgy sem?"
Már írtam: Nem ismerik a saját hálózatukat. Nem tudják, hogy hol, milyen állapotban van, és mire képes. A bolti ügyintézők nem távközlési szakemberek, legjobb esetben is valamilyen eladói végzettségük van talán. Ráadásul a hálózatuk állapota nem homogén, akár kerületeken, településrészeken belül is változhat a minőség, az állapot.
A szerelők azok ugyan remélhetőleg tanulták valahol, valamikor a szakmát, viszont mivel alvállalkozók alvállalkozói, így nincs helyismeretük, nem tudják hogy mit bír az adott terület, és mit nem. Nekik csak kiadnak a központból egy munkát, amit elvégeznek.
A régi szakembereket, akik értettek is valamihez, meg feltehetőleg már rég kirakták, vagy egyszerűen elfogytak, nyugdíjba mentek stb...[ Szerkesztve ]
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
gambler
tag
Sziasztok!
Kedd reggel óta nincs se net, se iptv, se telefon. Többször telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, eredmény semmi. Ma lejárt a 72 óra, elméletileg szerződést szegtek. Most 3 hónapos próbaidőn van a szolgáltatás. Kérdésem: másnak is vannak ilyen rossz tapasztalatai, továbbá mit lehet ilyenkor csinálni?
Két szóban elmondhatom, amit az életről megtanultam: megy tovább (Robert Frost)
-
kkrisi
senior tag
válasz gambler #14407 üzenetére
igen nekem pl már a 3. hibabejelntésre nem voltak hajlandóak kijönni....ilyenkor az a teendő, hogy szépen felhívod őket, és elbeszélgetsz velük, hogy ha nem csinálnak vele valamit 24h belül, akkor te szépen otthagyod őket a pi*csba! Nem vagy rászorulva erre a szolgáltatóra!! És ha nem tetszik a hangnem a kedves telefonos kollégának, akkor szépen mint villamos kolléga nem rég írta, meg kell őket fenyegetni amivel csak tudod! És a telefonba is cigánykodni kell velük, mert különben nem lesz belőle semmi! Nekem is volt már olyan, hogy egy kicsit berágtam a csávóra mert lenézően kezelt, hogy én hülyevagyok nem értek semmihez, na belőlem meg kijött a magyar ige....csávó megfenyegetett, hogy mivel rögzítve van a beszélgetés, küldi tovább! Na aztán akkor én is mondtam neki ezt azt és végül rájött, hogy nem kééne szórakoznia! Mivel ők nem veszíthenek el ügyfelet, mert az nekik is állásukba kerülhet!
-
ludsimon
veterán
Torrentet szeretném teljesen letiltani. A router EPC3825.
Öcsém nem bírja felfogni, hogy hazavágja az internetet torrentel és egy kicseszett 480p-s videó 10 percig ön le!!!! Mikor meg kihúzom a netét akkor meg 2 mp alatt.
undefined
-
bul07
nagyúr
Üdv
most hogy olvasom az utolsó pár hozzászólást kezdek azon gondolkodni hogy merjem e igénybe venni a T-home szolgáltatásait
román határ melletti falu, jelenleg még csak a fő utcán van kész a gerinc hálózatuk(2010.novemberébe csinálták) a mellék utcákba még csak most fogják levinni a kábelt
Elméletileg másfél hónap múlva már bekötésre kész állapotba lesz a rendszerük szerintetek érdemes foglalkozni a t-home -al vagy nem?
Azt azért meg kell jegyezem jelenleg Dunaweb wifis nettel vagyok megáldva(nincs más szolgáltatóra lehetőség eddig), meg egy helyi kábel-tv szolgálatóval 23csatorna 3300Ft-ért 3tv-n használva( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz ludsimon #14417 üzenetére
jelenleg a faluba csak a dunaweb wifis nettje van, vagy valamelyik mobil nett semmi más
tv -re van amit említettem kábel tv meg a műholdas szolgáltatásoka faluba még senkinek nincs vezetékes T-Home-os szolgáltatása mert még nem kezdték meg a bekötéseket teljesen FRISS most építik a hálózatot
(a hagyományos "vezetékes" telefon se vezetékes a faluba)Így nézve inkább azt a kérdést tenném fel:
Teljesen új építésű T-Home hálózattal szerintetek lesz e problémám? (amiket említettek , hálózatról ledobás ,szolgáltatás kimaradás , nem megfelelő sávszélesség 15/1 néztem ki amúgy elég nekem )
Kérdeztem csak az IPTV-re van 1hónapos próbaidő,csak még nem tudom hogy melyik lesz mert 3 tv re kell megoldani kettő különböző szobába a harmadik meg külön épület is, viszont box-ot nem akarunk bérelni mert felesleges[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ludsimon
veterán
"Teljesen új építésű T-Home hálózattal szerintetek lesz e problémám?"
Nem!
Így ebben a formában akár a legnagyobb elérhető sebességű csomagot is választhatod.
Ha teljesen új a szolgáltatás ami behúznak a faluba akkor az lesz a legkiforrottabb ha lehet ilyet mondani.[ Szerkesztve ]
undefined
-
hvb
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, lehet e DVB-S -es TV-vel STB nélkül nézni a T-Home Sat Tv-t?
TV vásárlás előtt állok és az új Samsungokba már van DVB-S, de nem tudom érdemes e ebben gondolkodni.
Köszi.
Üdv
[ Szerkesztve ]
zs.
-
Dyrtyho
senior tag
A tegnap este folyamán észre vettem,hogy az Ip Tv-re bejött egy új csatorna ami Filmbox Plus nevet viseli.Ez az adó most véglegesen elérhető ? Vagy csak pár napig lesz ingyenes ?
best regards, egy fórumozó blogger
-
kkrisi
senior tag
válasz Apa+Fia #14422 üzenetére
nem minden esetben, mert pl az iptv már nem használ kártyát! De igen ott emiatt nem lehet kikerülni az stb! De nekem a samsung tv-n van direkt kifejezetten kártya slot ami úgy néz ki hogy kell venni hozzá megfelelő tokot, amibe belerakod a kártyát és úgy tolod be a tv-be! Koaxon betolod neki, aztán már nem is kell stb!!
-
-
kkrisi
senior tag
válasz kkrisi #14428 üzenetére
valaki viszont azt nem tudja hogy hogyan tudok belépni a modembe? cisco 3925ös és mivel nincs elállítva elvileg alap van rajta, de nem enged be még az admin adminnal sem! Akkor itt mi az alap felhasznév meg a jelszó?
valamit úgy hallottam hogy a jelszó alap helyzetben a doboz sorozatszáma...ez igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Miki
őstag
Sziasztok
Egy fontos kérdésem lenne, lehet, hogy nagyon mellényúltam.
Lejárt a hűségnyilatkozatom és fizetnem kellene havidíjat a set top box bérlésért, ez nem IP-tv és nem is HD box ez egy sima T-home globalteq gcr300cx box. Na most azt csináltam, hogy vaterán találtam egy vadi újat amit le is ütöttem, holnap hozza nekem az eladó, mivel aukció volt köteles vagyok megvenni. Az lenne a kérdésem, hogy ugye fog működni a conax kártyámmal amire érvényes előfizetésem van a t-homenál? Amit vaterán leütöttem teljesen ugyan az szintén t-home-os box.
A szolgáltatást nem akarom lemondani, csak a STB.-t szeretném visszaadni a t-nek, mondván, hogy már rendelkezem egy sajáttal.
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Sz.Miki #14432 üzenetére
Szia!
Pont a hetekben kezdtem utánajárni én is ennek. Én is vettem vaterán egy ilyen dobozt, és be akartam a t-homenál regisztráltatni, hogy nézhessek még egy dobozon tv-t, plusz doboz havidíj nélkül.Nos, amit tudok biztosan, hogy ha átrakod a kártyádat az új dobozba, nem fog menni. Kipróbáltam, nem kódolja ki a csatornákat, a t-home összepárosítja a dobozt a kártyával.
Amit tudok mondani a doboz-kártya párosításáról: Bent voltam t-pontban, mondtam, hogy van dobozom, aktiválják be, adjanak még egy kártyát, stb. Akkor azt a választ mondták (két helyen is ugyanazt, mindkét ügyintéző ugyanazt az embert hívta fel), hogy szerelő kimegy házhoz, viszi a kártyát, beaktiválja. Ennek van egy egyszeri díja: 9700ft. Na mindkét helyen amikor ezt a választ adták megköszöntem és eljöttem.
Ellenben vaterán azt állították, hogy elég bevinni személyesen a dobozt, kapok egyből kártyát, beregisztrálják, nincs gond.
Még én is futok egy két kört ezzel kapcsolatban, ha lesz időm, mert elvileg meg kell csinálniuk, csak annyira ahány t-pont, ahány ügyintéző, annyi válasz, hogy botrány.Azt javaslom hívd fel a 1412-et, kérdezd meg a telefonon valami kábeltv-s embertől, hogy mi a teendő. Anno mikor én hívtam őket, még az volt a válasz, hogy eleve nem hozhatok saját dobozt ilyen módon, aztán személyesen már azt mondták, hogy hozhatok, de szerelőnek kell kimenni.
Agyrém az egész, de ha megtudsz valami közelebbit a dologról, kérlek írd majd meg, én ennyit tudok erről.
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Sz.Miki #14434 üzenetére
Szia!
De meg kell csinálniuk ingyen is a dolgot. Hívd fel őket, kérdezz rá, több érdeklődő, többféle válasz. A 9700ft-os butaság, mert más meg mondta, hogy a szerelő 5000ft-ba kerül, szóval össze vissza beszélnek, csesztetni kell őket.
Én is még foglalkozom majd ezzel, csak most nincs rá időm, de pár hét múlva meyek még egy kört, vagy írok mailt nekik, nem tudom.
De meg kell csinálniuk ingyen is. Legfeljebb beviszed személyesen, gondolom a dobozt úgyis vissza kéne adni. -
villamos
őstag
A tisztelt szolgáltató nem hülye. Még jó, hogy nem engedi mindenféle szedett-vedett, ilyen-olyan saját beszerzésű, díszdoboz használatát. Ellenben ha a szürkén szerzett (ugyanis az a T tulajdona, ergo el sem lehetett volna adni) doboz is T -s akkor működhet a kártyával, de ettől még nem fogják megengedni, hogy ne béreld az őáltaluk biztosított dobozt, ugyanis az a szolgáltatáshoz jár, ha visszaadod egyenértékű azzal, hogy lemondod a szolgáltatást.
Ha egy szolgáltatást igénybe veszel, akkor azt tessék szépen kifizetni, vagy ha valami miatt anyagilag már nem engedheted meg magadnak, akkor lemondani (ha a hűségidő lejárt, nem köt semmi).Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
Mr. Teddy
őstag
válasz villamos #14436 üzenetére
Nem értelek, nem tudod pontosan ezeket a dolgokat, ne vezesd félre.
1. A t-től ezt a dobozt meg lehet venni, egy összegben, részletre, stb, ergo lehet a tulajdonod, ami után el is lehet adni, tehát teljesen legálisan lehet ilyet venni/eladni.
2. Így szerzett dobozt is hasnálhatsz, megkérdeztem t-pontban, hasonlót akartam, annyi, hogy szerelőt küldenének ki külön pénzért, hogy aktviálja a dobozt a kártyával. Szerintem személyesen is ha az ember beviszi megcsinálják, csak épp aznap ezt mondták az ügyintézőnek a telefonos segítség kérése után, és ezért nem csinálták meg.
3. Másik dobozban nem működ a kártya. Kipróbáltam én is másik ugyanolyan t-s dobozban, nem ment. Kártyaolvasós TV-kben megfelelő conax modullal azonban megy a kártya.
-
Dyno
veterán
Sziasztok.
22kerben lakom, nálatok is volt éjjel kimaradás?
Neten kiszolgáló nem volt, a két iptv-s beltéri pedig csak a t-home-s hátteret mutatta. -
villamos
őstag
-
Sz.Miki
őstag
válasz ludsimon #14439 üzenetére
Szintén 16. kerület Sashalom állandó jelenség a net szakadás, van, hogy órákra elmegy a net, nem csak nálam az összes szomszédomnál.
Már összefogva több mint 50X bejelentettük, a kedves hangú narkós diszpécser mindíg rögzíti az új adatokat majd kíméletlenül jön az SMS meg az e-mail, hogy a hiba javításán dolgoznak, majd figyelve arra, hogy a 72-órát túl ne lépjék, jön az sms, hogy a hibát elhárították, majd kezdődik minden előröl.
Az sms-táram már tele van ezekkel a bejelentésekkel.
2-3 alkalommal kijött egy alkesz formájú szaki, valamit halandzsázott a viszirányú jelekről meg, hogy így a csillapítás meg úgy a zaj, a lakásban mindent rendben talál, majd hősiesen megmássza az összes oszlopot az utcánkban, majd közli, hogy átadja az ügyet a NAGY vonalvizsgálóknak... majd köszönés nélkül távozik és jön az SMS, a bejelentett hibát elhárítottuk. A modemem event logját meg nem győzöm törölni annyi kapcsolódási meg szinkron hibát jegyez......Itt addig foglalkoznak az ügyféllel meg addig mosolyognak amíg meg nem kötöd a szerződést és alá nem írod a hűségnyilatkozatot. Utána már csak jönnek a sárga csekkek.
Nincs is annál szebb mikor melóból fáradtan hazamegy az ember végre lenne ideje netezni és az várja, hogy a modemen villog egy vagy 2 led, majd kezdi újra és újra... majd hívhatod a bűvös 1412-es számot-... ahol rögzítik az adatokat.....
Én már kezdem feladni szélmalomharc...
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Sz.Miki #14441 üzenetére
De örülök, hogy nem ott lakok.
Megőrülnék ha minden nap ez menne.Itt csak hetente 1-2x megy el max 3 óra volt eddig de az is kissé zavaró 6 és 8 óra között mikor csúcsidő van és használná az ember...
Szerk.:
Én Rákosszentmihály.
Üdv a szomszédból![ Szerkesztve ]
undefined
-
Sz.Miki
őstag
válasz ludsimon #14442 üzenetére
Tessék, így néz ki most a modem eseménynaplója, mint látható ma is volt net hiány mialatt dolgoztam:
Esélyem sincs szolgáltatót váltani.... Van még a Datanet ADSL de az is telekom központtól bérli a vonalat, az adsl még nagyobb katasztrófa a t-kábel előtt ez volt, ha jött egy kis vihar már el is ment a net, a sebesség max 2,5mbit volt ha betelefonáltam akkor visszavették a sebességet még jobban. Gond egy szál sem a garantált minimumot az is hozta.
Szívesen cserélnék veled
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Sz.Miki #14443 üzenetére
Nekem stabil 610 KB/s (5Mbit/s) le, 60 KB/s (512 kb/s) fel.
Ingadozni soha nem ingadozott.
Egyedül ez a heti 2 alkalom, de én őszintén szólva örülök, hogy egyáltalán ennyire is stabil...Régi ADSL nekünk olyan volt, hogy este volt net, aztán reggel bekapcsoltuk a gépet és nem volt net.
Betelefonáltunk és olyan 10-11 óra körül jött vissza nagy nehezen...undefined
-
kali
legenda
érdemes néha ránézni a tervezett karbantartásokra/kimaradásokra, mert sokszor olyan időpontokra és helyszínekre panaszkodnak hibát említve, ahol adott intervallumban tervezett "kimaradás"/karbantartás volt, mivel karbantartást eszközölt a szolgáltató! lásd itt; link
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.