Új hozzászólás Aktív témák

  • Darth_Revan

    veterán

    Pár hónapja lejárt a hűségszerződésem és ma úgy döntöttem, hogy le kellene cserélni a régi, jelenleg 5550Ft-omba kerülő 5Mbit-es DSL-t a 4850Ft-os DSL Családi 15Mbit-es díjcsomagra. Na fel is hívtam 1412-t el is intézve minden, kollegina mondja, hogy 1 hét és kiderül bírja-e 15Mbit-et a vonal (mondom wtf, mi tart 1 hétig?) és elindítja a váltást. ~ 1 óra múlva puff, eltűnt a net, egy csepp se maradt. 2 óra múlva (biztosra mentem, hátha csak Mari néni az esti takarítónéni kirántotta a kábelt a központban) telefon, kérdezem hun a net?
    Három kollégán és kolleginán átvágódva kiderült, hogy a veterán D-Link DSL-360T modemnek túl nagy falat a 15MBit. Kedvesen meg is lett ígérve az új modem, jövőhéten hozza a futár. Nah de addig is, nehogy már net nélkül kelljen maradni (mi van ha indul új PH! Facebook játék?!) le lett zsírozva, hogy amíg nem jön meg modem, visszatesznek 5MBit-re. Meg is tették (hirtelen azt hittem álmodok, hogy 2 perc alatt is lehet díjcsomagot/sebességet váltani) és azóta is megy.
    Az "eset" után beléptem T-Home Ügyfélközpontba és meglepően láttam, hogy szolgáltatásaim között a telefon alatt ott a régi 5MBit-es és az új 15MBit-es net is, aktívként. Na mind1, max betelefonálok amikor megjött a modem, hogy korrigálhatnak és törölhetik az 5Mbit-est a listából.
    Az előbb viszont amikor beléptem, az aktív szolgáltatások között már csak a telefon volt, internet csomagnak nyoma sincs (sőt "Ajánlatunk az Ön számára:" között listázza netcsomagot)...szóval a webes T-Home ügyfélközpont szerint nincs aktív internet előfizetésem és most fantom netről írok :D Remélem a kérvény a 15MBit-es netre és a beígért új modemre nem szívódik fel a belső adatbázisukból, úgy mint a webes T-Home ügyfélközpontból :D

    u.i.: Szorítok, hogy én is WIFI-s modemet kapjak, mint a szomszéd ("ha" kapok bármit is :D ) :R

Új hozzászólás Aktív témák