Új hozzászólás Aktív témák

  • hackeeeee

    Jómunkásember

    válasz VZsuzsi #17042 üzenetére

    Nos, az egyik, álltalában úgy megy el a szerelő, hogy beaktiválják a modemet, modemcserénél vannak kivételek, mert előfordulnak kisebb-nagyobb fennakadások a modemcserénél, de általában ezt is sikerül megoldani még aközben, amikor ott van a szerelő. Tehát, nyaggatni kell őket.

    A másik, mire írtál alá szerződést, ha az adott csomagra, árra írtad alá, akkor lehet verni a parádét, hogy Te nem erre fizettél elő. Szintén szóvá kell tenni, ügyfélszolgálati irodában... Hogy csinálják meg, vagy visszamondod a picsába, és mész máshova.

    Nem tudom merre lax, de ha a terület jó, akkor nem váltanék... Az, hogy az ügyintéző balfax, az nem a szolgáltató hibája.. Figyelni kell arra is, hogy mit igényelsz meg, lehet érdeklődni, hogy a megigényelt szolgáltatások után mennyi lesz a havidíjad, úgy is kapod meg az új szerződést, ha nem annyi, akkor reklamálni kell, hogy ez ebben a formában Neked nem kell, mert elb@szták, amúgy ha új hűséget kértél, akkor van asszem 1 hónap próba, tehát lehet reklamálni..

    [ Szerkesztve ]

    Véleményem szubjektív...

Új hozzászólás Aktív témák