-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gedeon31
addikt
Érdekes az ingadozás kb 5 percen belül.
25/5 VDSL Net
Jó pár napja szenvedek a sebességgel meg a városba is volt panaszkodnak előfordulhat az is itt a T szenved valamit?
[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
Melyik város?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Pickle Rick
senior tag
Sziasztok.
Pár napja írtam ide, hogy 25/5 kábelnet elkezdett laggolni, esti órákban meg is szakadt néha. 2 napja folyamatosan pingelek és látom hogy vannak 3-4 másodperces csomagok is. Röviden (vagy hosszan) elmesélem, hogyan is jártam a hibabejelentés után. Már már tragikomédiába illő történet következik.
Kezdésként bejelentettem a hibát az ügyfélszolgálaton. Gyorsan felvették (kettőt csörgött a telefon). Elmondtam a panaszomat, felvették a hibabejelentést és mondták, hogy majd jelentkeznek. Miután letettem a telefont jött is az sms, hogy rögzítették a hibát.
Másnap hívott a szerelő csávó, hogy megkérdezze mikor jöhet. Mondtam neki, hogy szerdán délután 5-től otthon vagyok, nyugodtan jöhetnek. Elfogadta, leírta és vége is lett a beszélgetésnek. Szerdán 5-kor várom őket egészen 6-ig senki sem jelentkezett. Gondoltam felhívom a szerelőt aki hívott. Felveszi, kérdezem hogy mikorra várhatom őket, erre, kicsit bunkón, közli velem hogy hát ő ma szabadságon van és ő biztos nem megy ki, majd valaki jönni fog, de lövése sincs ki és mikor (Akkor miért is ő hívott fel? Na mind1). Vártam még fél órát, aztán meguntam a dolgot, felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot. Egy nagyon aranyos nő vette fel aki kérésemre felhívta a kirendelt szerelőt, aki válaszként azt adta neki, hogy 10 perc és itt lesz. Nagyon megörültem, hogy végre megoldódik a problémám. Hát nem így lett...
... 10 perc után megjön a szerelő. Mutatom neki a logokat amiket készítettem. Látta, hogy itt tényleg nem kóser valami. Kikészített egy D-Link modemet, hogy akkor lecseréli a jelenlegi Cisco EPC3000-est. Beregisztrálta, beköti az új eszközt és vár. De semmi, az downstream folyamatosan villog, nem lép tovább. Kihúz, visszadug. Semmi... várunk 10 percet. Aztán nagy nehezen tovább lépett DS világít US villog.... DS világít US világit online villog... aztán eldobja az egészet és előröl. Ezt vagy 15x végigvártuk, de nem bírt felállni a modem. Ekkor már fél órája ott volt. Hozott egy másik D-Link modemet. 10 perc alatt beregisztrálta. Beköti azt is, de ugyan az a hiba. Vártunk megint, de semmi. Telefonált közbe a kollégájának, hogy mi lehet a gond. Kicsit matatott a modemen de nem sikerült működésre bírnia. Kiment és behozta a kábeltesztelőt, az csupa jó eredményeket köpött vissza. Neki is elege lett már a dologból, kiment és hozott egy Cisco EPC3000-et, ugyan olyat amilyen volt, csak valamivel koszosabbat. Bekötötte és egyből jó volt. Megkért, hogy nézzek pinget. cmd -> ping 8.8.8.8 -t. Jónak tűnt. Összepakolt és elviharzott. Mire visszajövök látom, hogy megint vannak 1ms 2ms-es csomagok. Na mondom f@sza. Ugyan ott vagyunk ahol elindultunk. Ekkor már fél10 is elmúlt.
Akkor előröl. Felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot. Elmondtam panaszomat (ismét). Közölték, hogy továbbítják az szerelőknek, és ha kell holnap (ma) jönnek. Ráhagytam a dolgot... beállítottam egy pingtestet estére és lefeküdtem aludni. Reggel arra kelek, hogy sms-t kaptam a T-től, hogy elhárították a hibát. Megörültem, hogy végre minden jó lesz. Megnéztem a logokat és látom, hogy az utolsó 20000 csomag tökéletes pinggel érkezett meg. El is könyveltem hogy minden jó. Vagy mégsem?...
... sajnos nem. Továbbra is magas pingeket mérek, ismét bejelentettem a hibát. Azt mondták beállítanak rá egy sürgetést és hívnak ha van valami. Nincs mit tenni várok...
• XBL: Uborka Rick • PSN: Uborka_Rick • Steam: Pickle Rick • Battle.net: UborkaRick
-
hackeeeee
Jómunkásember
25/5..Másoknál mi a helyzet?
Véleményem szubjektív...
-
mclaren777
senior tag
Sziasztok!
Van egy T-Home Alap Telefon és ADSL előfizetésünk + több T-mobile dominó kártyás-csomaggal is rendelkezünk a családban. Egyiken sem forgalmazunk sokat, ellenben a T-Home előfizetésem un. "Arany kedvezmény jogosultsági" szinten van.
Ez pontosan nem tudom mit jelent, viszont most néztem olyat is, hogy "Kapcsolat Prémium hűségprogram" stb.
Nem tudom érdemes-e ezzel foglalkozni, ezt igénybe venni és ilyen kártyát kérni, stb. .
Nincs ennek vajon valamilyen buktatója?
Köszönöm a válaszokat előre is!
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz mclaren777 #19469 üzenetére
Egyszer Én már rákérdeztem erre, asszem mobil vásárlásnál érhet valamit, vagy valami ilyesmi. De ez nem tuti..
Véleményem szubjektív...
-
napocska2
senior tag
válasz mclaren777 #19469 üzenetére
A Kapcsolat programhoz kell az arany vagy platina szint. Hátulütője nincsen, megigényled a kártyádat, elküldik, aztán ha szeretnéd, beválthatod a pontjaidat. A Kapcsolatos oldalon megtalálod, hogy mire tudod felhasználni őket.
-
joey04
titán
Hali!
Problémám lenne t-s nettel. Hónapokon keresztül szépen működött, de egy hónapja egyre gyakrabban vannak kimaradások. Az utóbbi pár napban már nagyon gáz. Szerencsére mostanában ritkán vagyok gépközelben, de azért bosszantó. Következők a tünetek: Amikor nincs net, akkor a DS led villog, néha elkezd folyamatosan világítáni és ekkor ugye jönne a többi, de általában összeomlik, és DS villogás újból. Eddig pár percen belül magához tért. Mostanában már nem így van, ameddig nem bütykölöm én magam, addig nem jön vissza a net. A bütykölés kimerül abban, hogy ki majd bekapcsolom a modemet. Pár próbálkozás után magához tér és szépen megy, megfelelő sebességgel. De ez így nem állapot. Én ezek alapján arra gondoltam, hogy a Thomson modem szarakodik... Ha holnapig nem lesz jó, akkor rájuk csörgök, ha nem tudtok valami okosat mondani. A jelenség egyébként random észlelhető, ment el már nappal éjszaka, reggel és este. Netezés közben, vagy kikapcsolt állapotban. Talán TCM470 a típus, de nem tuti, nem vagyom otthon most.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz joey04 #19475 üzenetére
Ha volt szakadás, azt központilag is látják, akár visszamenőleg is. Tehát ebből a szempontból az mindegy, hogy random, vagy nem random.
Ha zavaró a hiba, akkor be kell jelenteni hibára, előfordulhat, hogy kapsz új modemet. Ha restart megoldja, akkor sanszosan modem gond lehet, bár ez egyáltalán nem biztos... Előfordulhat az is, h a jelszinttel van gond, és az miatt dobálja el a kapcsolatot.
Szokásos dolgok, ki kéne próbálni router nélkül a cuccot (ha van), és addig használni, amíg ez nem jelentkezik. Csak azért, hogy megkíméld magad attól, hogy ezt kérjék tőled, ha bejelented a hibát..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
joey04
titán
válasz hackeeeee #19476 üzenetére
Igen, ilyen gyakorisággal már nagyon zavaró. Router van, akkor majd este azt kiiktatom kicsit. Minden kütyüm tökéletesen, hiba nélkül üzemel, korábban is a modem meg a router döglött meg, nem vagyok velük szerencsés... Azóta már költöztünk és a gépemet is cseréltem, szóval összefüggés nem lehet.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Zekkk793
csendes tag
Üdv! D-link 360-r modemem van, tök alap az egész -thome adta, wifi routerrel használom többnyire de egy asztali gépre be is van kötve kábelesen. Nos, hát az a probléma merül fel folyamatosan pár hónapja (idegileg teljesen leépít) hogy néhány nap akár 6-8 órákat is hibátlanul működik, ám van amikor kb 2 perces működésenként behal. És akkor itt értsük azt hogy elmegy a net. Alapvetően ugye 3 kis led található a modemen power ethernet adsl. Na véletlen se lenne olyan szerencsém hogy valamelyik nem égne ilyen esetben, nem, nekem mind a három ég ilyenkor, folyamatosan, pislogás nélkül. Próbálkoztam hard resettel, más wlan kábellel, újraindítgatással, pihentetéssel hátha túlmelegedés a gond, még a wifi routerre is gyanakodtam, de az asztali gépen ugyanez a probléma..
Tudnátok esetleg ötletet adni mi a fene lehet a baj? Mert ha kihívnám a szerelőt, biztos pont akkor jönne amikor hibátlanul működik az egész... -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz joey04 #19477 üzenetére
Egy próbát megér, ha van rá lehetőség. Ha router nélkül is meg lesz a hiba, akkor be kell jelenteni a hibát, aztán rámérnek a vonalra, meg valszeg kapsz egy új modemet.
Ha azok után is meglesz a hiba, akkor lehet sakkozni, de ne nézzünk ennyire előre.
Véleményem szubjektív...
-
Gedeon31
addikt
Olyannal találkoztatok már, elmegy az internet, az IPTV,de a HGW működik.
ZTE HGW-n minden led világít ahogy kell ,még sincsen semmilyen szolgáltatás.
Újra indítottam a HGW-t talán jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
Gedeon31
addikt
válasz hackeeeee #19483 üzenetére
Nem kapcsoltam ki a HGW-T és úgy ment el minden szolgáltatás ,de a ledek világítottak, mintha rendesen működött volna . Ilyenkor egy kattanás szokott lenni pl. HGW magától újraindul,de most a kattanás se volt. Mégse volt semmi ,se net ,se IPTV pedig a HGW üzemelt a ledek szerint rendesen.
-
joey04
titán
válasz hackeeeee #19479 üzenetére
Router nélkül is gáz nagyon, annyira, hogy egyáltalán nem volt már net. Sehogy. Bejelentettem a hibát, mondták, hogy elkezdik kivizsgálni, 72 óra, és ha kell (vélhetően kell) akkor kijönnek egyeztetés után. Kb 8 percre rá magához tért, és megy. Kétlem, hogy ilyen gyorsan reagáltak volna, még akkor is, ha valami csoda folytán náluk volt/van a hiba.
19493: Hát ha szombat este 20:30-kor ilyen hamar megcsinálták, akkor le a kalappal, és nagy pirospont nekik.
[ Szerkesztve ]
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
t-real
tag
Sziasztok!
Nemsokára fogom beköttetni az új albérletbe vagy az iptv-t vagy a sat tv-t. Ebben kérnék egy kis segítséget. Ugyanis a fórumozó kollegák egy másik topic-ban azt mondták, hogy jóval jobb a sávszélessége és ezáltal a minősége is a sat tv-nek az iptv-vel szemben.
Most beszéltem egy t-home-os ügyintézővel. Azt mondta hogy az én városomban (címemen) nem jobb a sat tv minősége, mint az iptv-jé, mert itt optikai hálózat van kiépítve, és ezen jön az adás, ezért lényegesen jobb mint a sat, állítása szerint Európa szinten az egyik legjobb...A kérdésem az lenne hogy akkor most melyiknek jobb a minősége, attól hogy optikai hálózat van attól még maradt ugyanolyan tömörítésű a jel mint más -nem optikai- kiépítésű hálózatokon?
Esetleg konkrét adatot tudna valaki írni a sávszélességekre, vagy hol tudnék utána érdeklődni ennek?
Nagyon köszönöm...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz t-real #19495 üzenetére
Eleve ez, h jobb a sattv... Érdekes kijelentés. Minőségre is. Szerintem.. Plusz, ugyan azokat az adókat nézed, mint kábelen.
Eleve az is merész, h egy mikrós hálózat, jobb mint egy kábeles. Persze lehetnek olyanok, hogy rosszabb, ha nagyon rossz a kábeles hálózat, akkor talán előfordulhat...
Ha van optika, Én nem nagyon gondolkoznék, hogy melyiket válasszam..
Véleményem szubjektív...
-
Spectrum
aktív tag
válasz t-real #19495 üzenetére
Megbízhatóbb a sat, nem áll meg a kép, nem esik szét percenként, nem veszi el a net sávszélességét.
"Európa szinten az egyik legjobb". Persze, hogyne, csak azt felejti el megemlíteni, hogy csak nálunk van ilyen szarrátömörített mpeg4-es kásaadás. Igen, fejlettebb, mint az eu-s és usa mpeg2, de rondább is.
Meg érdekelne mit ért azalatt, hogy "optikai hálózat van kiépítve". Modemig? Oszlopig? Utca végéig? Város széléig? Nagyon nem mindegy. De minőség szempontjából nem hiszem, hogy nagy különbség lenne.[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Spectrum #19498 üzenetére
Az IPTV sem esik szét percenként, területfüggő, szerintem ezzel vagyunk itt jó páran, akik ennek tudják mondani az ellenkezőjét, és kábelnetnél, optinetnél nem veszi el a sávszélességet, ha >2 STB-d van, akkor sem. Tehát azért gondold át a mondandódat, mielőtt hülyeségeket beszélsz.
Szarrátömörített, igen, SatTV-n is azt nézed. Köztudott, hogy csak tömörített "digitális" adás van.. Naés? Így is szebb, mint a normál analóg adás.
Akinek kell az a pár HD csatorna, fizet érte... Vagy néz MindigTV-t.
Ha már optikáról/optinet-ről beszélünk itt, az FTTH, tehát lakossági optika, tehát a lakásba a modemig be van húzva az optikai kábel. Ha még nehéz is elhinni, elég sok helyen van már ilyen.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...