Új hozzászólás Aktív témák

  • shabbarulez

    őstag

    válasz Ebit #239 üzenetére

    Csodát a szerelők sem tudnak tenni. Ha ennél többet nem tudnak kisajtolni a hurokból, akkor vagy elfogadja a 3 Mbps-et és lemigrál 4 Mbps-es csomagra(a profileja alapján, már most is arra van állítva) vagy még lentebb migrál 1 Mbps-re és az már nagy valószínűséggel menni fog.

    Egyébként ilyenkor nem értem, miért nem kapcsolja át Tíkom a DSLAM portot ADSL2+osra. Csodát az sem tenne, de a hatékonyabb kódolásnak és adaptálódási képességnek köszönhetően egy keveset azért még javulhatna. Mondjuk ha azzal a most beállított 4 Mbps-es profile-t stabilan hozná, az is több lenne mint a semmi.

    A hibaelhárítás valóban 72 órás, az viszont nem azt jelenti hogy addigra biztosan végezni is fognak vele. Ez csak azt jelenti hogy 72 óra után élhet körbér igénnyel az előfizető, ha a hibát nem sikerült elhárítani, addig pedig még nem. Viszont a fenti szituáció az ÁSZF szerint nem számít hibának, hisz a garantált minimum értékek teljesülnek. Persze a szolgáltató törekedni fog arra hogy az adott szituációból kihozza a maximumot, de fizika törvényeit még ő sem fogja tudni megváltoztatni.

Új hozzászólás Aktív témák