-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lehiñito
senior tag
Sziasztok.
Ma voltam T márkaüzletben( nem T partnernél) szerződést hosszabbítani csomag módosítással együtt egy évre.
Valószínű, hogy nem tudta az ügyintéző felvinni a változtatásokat a rendszerbe valami probléma miatt, mert kézzel írta meg a módosításokat és a szerződést.
Olyan kérdésem lenne, hogy ilyen esetben mikor történik meg az új csomag aktiválása, mikorra várhatom a változást az előfizetésben?Direkt ezért mentem márkaüzletbe, hogy mire hazaérek a szerződéskötés után, tudjam használni az új csomagokat.
#33454) wmati : 1-2 napba nem halok bele igazábol, de remélem nem heteket kell várnom.
Ilyenkor ugyan az az ügyintéző próbálja meg újra felvinni a rendszerbe, vagy ilyenkor már átkerül het máshoz az ügy?[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Lehiñito #33453 üzenetére
Sokkal gyorsabb lett volna telefonon...Ott ha jó ügyintézőt fogsz ki és nem este van akkor max 1-2 óra és aktiválódik az új csomag a tapasztalatom szerint. Nem kell szerződést se írni mert rögzítik azt amit elmondasz és ráutaló magatartás. Míg személyesen intézed akkor rád fog zuhanni a bürokrácia teljes súlya...
[ Szerkesztve ]
-
Lehiñito
senior tag
válasz djculture #33455 üzenetére
Hát kicsit sz@rul esett amit írtál, de teljes mértékben igazad van. Így utólag belegondolva tényleg jobb lett volna telefonon elintézni. Nem is tudom meg indokolni, hogy miért akartam minden áron személyesen intézni.
Ha bejelenthezek a my thomeba és ha aktiválják időközben, akkor látni fogom én is, hogy megváltoztatták a csomagokat ugye, és akkor már kereshetem is az új csatornákat a router újraindítása után?
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz Lehiñito #33456 üzenetére
A probléma az, hogy ezt minden alkalommal elmondjuk, csak ide a legtöbb esetben utólag jönnek az emberek, nem előtte, hogy megkérdezzék mit kéne csinálni. UGyanez a voip/iptv DSL-en téma.
A telefonnak van még egy előnye, ha az ember ügyes és a végén visszaolvassa a csomagok nevét és árát és kéri az ügyintézőt hogy erősítse meg, akkor utólag könnyű bizonyítani, ha "véltelenül" nem akkora (értsd: nagyobb) számla jön, mint kéne, és/vagy néhány kedvezmény lemarad. Rengeteg bosszúságot lehet megspórolni.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Lehiñito
senior tag
válasz dchard #33457 üzenetére
Persze, hogy utólag jönnek az emberek, mert eddig nem ez volt a ”trend” a szolgáltatóknál, hogy ott huzzák le az ügyfelet ahogy tudják ha egy kicsit sem járt utána a témában. De ami itt megy egy két szolgáltatónál az már elég durva.
Mondom én ezt úgy hogy kvázi a szolgáltatással nincs bajom, inkább az ügyfélkezeléssel.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Lehiñito #33459 üzenetére
Ez mondjuk hogy személyesen intézni bármit ezerszeres papírmunkával és mindenféle más hülyeséggel jár az a jogszabályoknak köszönhető. Annyira megbonyolították az egészet hogy kvázi a távol lévők közötti szerződés kötést helyezték előtérbe ezzel.
Bemész egy t-mobile boltba telefonért pl van 3 napod visszavinni ha bármi bajod van vele vagy meggondoltad de garantáltan pofáét fognak vágni és még te érzed magad majd a főgenyának, ugyanez ha rendeled 8 nap és egy szót se fog szólni senki ...sorolhatnám.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
1 hete rendeltem a meglévő sat TV családi csomag mellé egy HD minicsomagot, ami azzal járna hogy az egyik beltérimet cserélik SD-sről HD-t is tudó verzióra. Vártam a héten hogy hív majd valami szerelő, hogy mikor jöjjön cserélni, de sehol semmi. Ma visszamentem a T pontba, hogy nézzenek már utánna, hogy hol tart a dolog, de az ügyintéző a papíromra rá se nézve csak annyit mondott, hogy erre nekik 30 napjuk van, szóval ne aggódjak, majd jönnek egyszer. Ez most tényleg ilyen, iratkozzak fel a listára, mint anno a régi rendszerben a ladáért, trabantért, aztán várjam a postát, hogy pár hét múlva hátha én is sorra kerülök?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
djculture
félisten
válasz Tigerclaw #33461 üzenetére
Eszközcserével jár vagy bármilyen hálózat variálással akkor ez van, alap esetben nem nagyon szokott 1 hónap lenni de most így a digitális átálláskor folyamatos az igény a bekötésekre variálásra. 5 nap van még kb most kezdett el kapkodni mindenki aki sima tv-t nézett hogy mi lesz...
[ Szerkesztve ]
-
kavarc
aktív tag
Sziasztok!
Beüzemeltem a "paprikás" conaxot. Sajnos a helyzet ugyanaz, mint a Strong-gal. Néhány csatorna kockásodik ill. be sem jön. Ezek kivétel nélkül az m1, m2, m1hd, m2hd és a duna csatornák. A többi mind jó. Ezeknél viszont vagy egyáltalán nincs kép vagy pedig teljesen szétesett kép van. A TV diagnosztikája ugyan 80-90 jelszintet mutat, de a bithiba arány kiakad (2000). Lehet ezzel kezdeni valamit? Van valami speciális beállítása a conax modulnak, nyelv, ország, stb? Vagy esetleg a TV-n kellene valamit átállítani, pl a keresésnél?
További érdekesség, hogy az EPG elég foghíjas, sok csatornánál kapok "nincs információ" feliratot. Ha az adott csatornára kapcsolok, akkor viszont befrissít.
Előre is köszönöm! -
napocska2
senior tag
válasz kavarc #33465 üzenetére
Szia!
Néha nálunk is kockásodnak az m és duna csatornák, hasonlóan magas bithibaarány mellett, de még nem tudtam rájönni, hogy miért. Általában nézhetőek, inkább időszakosnak mondanám a kockásodást. Ezeken a csatornákon valami miatt mindig alacsonyabb a jelszint, mint a többin. Nálam éppen most 72 az m1, 0 bithibával, míg a többin 86 és nem is kockásodik most. Annyira nem értek hozzá, hogy megfejtsem a magas magas bithiba okát, de jó lenne megtudni. A Conaxon és a tévén szerintem nem tudsz semmi olyat állítani ami megoldást jelentene.Az EPG-d teljesen normális, tényleg így működik, csak meg kell szokni, hogy végig kell zongorázni.
-
Sofian
őstag
válasz Tigerclaw #33461 üzenetére
Én két hete kértem, hogy a meglévő ADSL netet VoIP telefont és Digitális kábel tv-t rakják át coaxra. Ennek örömére 4szer hívtam őket hogy mikor lesz időpont egyeztetés, telefonban nyugtatgattak, hogy hamarosan jelentkeznek. Majd most csütörtökön lekapcsoltak a telefonvonalat úgy hogy a szerelők meg nem kötötték be a kábeles eszközöket. Mint kiderült a lekötés után kapták meg a munkát. Szóval talán Jövőhét szerdán jönnek. 6 nap net nélkül. Fasza .
Ilyenkor van valami lehetőség extra kártérítésre?
-
Sofian
őstag
válasz poli27 #33471 üzenetére
A telefonos megrendelés során a VoIP kiesésről tájékoztattak, de az internetet vállalták megszakítás nélkül. Előbb bekötik a kabelnetet majd ÉN mondom le a rézdrotot(Adsl) és Én kezdemenyezem a VoIP hordozast kabelnetre.
Menetközben beismerték hogy náluk volt eljárási hiba és hiába telefonáltam az elmúlt két hétben többször ezt az adminisztrációs hibát már csak a kikötés után vették észre.
[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
válasz Sofian #33474 üzenetére
Még mindig nem érted...... te számhordozást kértél, ahhoz hogy ez megtörténjen a bekötésre egyeztetett nap előtti napon lekapcsolják, hogy el tudják hordozni a számot..... ezáltal elmegy a neted is.... sajnos így oldják meg. ha nem kérsz hordozást akkor persze nincs ilyen probléma....
-
Sofian
őstag
válasz poli27 #33475 üzenetére
Nah pontosan itt lett elrontva a dolog. Abban egyeztunk meg, hogy előbb kérem a netet és az iptvt ha Ez megvan akkor kervenyezem a szamhordozast.
Mellesleg a lekapcsolaskor meg nem volt leegyeztetett nap, mivel elakadt a megrendelés és nem jutott el a szerelőkig . Szóval azt sem tudom miként született meg ez a csütörtöki dátum.
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz odipapa #33458 üzenetére
Amit a magad részéről telehtsz, az hogy elkerülöd a szakadást, bár tökéletes vonal is kapott már lockot, de talán javítanak a működésén is lassan. Ezt úgy érheted el, hogy a lakás telefonhálózatát kioptimalizálod, veszel egy rendes modemet (fekete 360R T1E), és rendesen beállítod a kapcsolatot, ha vannak jól látható zavart csatornák azokat kizárod, ha szakadozik akkor növelsz egy kis SNR margint, egyszóval stabillá teszed a szolgáltatást amennyire csak lehet.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz odipapa #33478 üzenetére
odipapa & wamti:
maradjunk annyiban, hogy elméletileg a DSLAM tud különbséget tenni tényleges szakadás és áramtalanítás között, ennek ellenére inkább ne kísértsük a sorsot és NE kapcsolgassuk ki a modemet, mert ki tudja, hogy a DSM megvalósításakor külön kezelték-e szakadásokat. A routert ki lehet kapcsolni, de a modemet (vagy HGW-t ha az van), NE.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
joey04
titán
Mit jelent az a hiba, ha a modemen a ledek jelezve azt, hogy felépül a kapcsolat szépen sorban kigyulladnak, de az egyiknél a folyamat megszakad, felvillan minden led, és újból kezdi az egészet? 1-1.5 hónapja volt ilyen probléma, magától megjavult (újraindítás, stb nem segített), de 7-8 órán át nem volt net. Ma megint eljátszotta, most azonban bejelentettem a hibát, és 1.5 óra alatt meg is csinálták. EPC3925, ha számít.
[ Szerkesztve ]
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
wmati
addikt
válasz joey04 #33482 üzenetére
Valamiért nem tudta a modem felépíteni a kapcsolatot és ilyenkor egy előfordul hogy újra kezdi az egészet itt megtalálod melyik led mit jelent
[ Szerkesztve ]
-
joey04
titán
Igen, ezt tudom, nálam a 4. led, vagyis az Online nem világít ilyenkor csak villog, csak a hiba típusára lettem volna kiváncsi, hogy mi ez, miért fordulhat elő, meg ilyenek.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
dchard
veterán
válasz joey04 #33484 üzenetére
Ha az online lednél akad el a folyamat, az a következőt jelenti:
1. A modem le lett tiltva a hálózatról, vagy még nem lett regisztrálva.
2. Nem létezik az előfizetéshez rendelt konfigurációs állomny a CMTS-ben.
3. Valamiért nem tud menedzsment címet (sem) osztani a CMTS a kábelmodemnek.
4. Áramszünet vagy CMTS restart után előfordulhat, hogy a sok újraregelő kábelmodem miatt átmeneti túlterhelés van, ilyenkor akár hosszú percekig is előfordulhat, hogy a modem képtelen visszaregelni.Áramtalanítás és pár perc várakozás után érdemes újra kipróbálni, de ha megint az ONline lednél akad el akkor érdemes telefonáli és kérni, hogy nézzék meg a modem reg státusát ha maguktól nem tennék meg.
Mivel a modem regisztrálása nem sikerül a hálózaton, a modem időről időre újrakezdi a folyamatot. Ilyenkor a kábelhálózat rendebn van, mivel a DS és US kapcsolat is rendben "felépül".
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Sziasztok!
Arról szeretnék érdeklődni, hogy a Netmánia S díjcsomag esetén mennyibe kerül a beköttetés. Eddig nem volt vezetékes internetem. Vezetékes telefon külső doboza még meg van, de már vagy 5-6 éve nem él, nem tudom, hogy tudnák e használni. És ha itt nem, akkor tudtok olyan szolgáltatót, akinél ingyenes/kedvező a beköttetés. -
-
joey04
titán
válasz dchard #33485 üzenetére
Köszi!
Igazából egyik pillanatban még ment, aztán megszakadt a net. Nem volt áramszünet, vagy ilyesmi. A szokásos áramtalanítást, ilyesmit megcsináltam. Aztán beszóltam nekik, és 1.5 óra javították is.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
-
wmati
addikt
válasz mustang08 #33491 üzenetére
30 nap áll a rendelkezésükre de általában max egy hét szokott lenni, mondjuk most ez a digitális átallás miatt több ideig tart, és itt megtalál minden információt internettel kapcsolatban.
-
kavarc
aktív tag
válasz napocska2 #33466 üzenetére
@napocska2, poli27, wmati
Köszi a válaszokat.
Kicseréltem a vadiúj (T-s) koax kábelt a fali aljzattól a TV-ig egy ősrégi kábelre és megszűnt a kockásodás. Nemértem; de örülök. Lehet, hogy az új kábelen nem volt árnyékolás? Mert fele olyan vékony volt, mint a régi kanóc. Van valami ajánlott "fali" kábel típus? Gondolom van többféle típus ezekből is.
Egyébként új lakás, új kábelezés, új szolgáltatás; és már el is tettem a box-ot a szekrénybe. -
wmati
addikt
-
zsoleer
senior tag
Sziasztok!
Lenne két kérdésem remélem egy Telekom-os tud majd válaszolni rá, adott ez a Digitális Átállás úgy 31.-én lekapcsolják az analog sugárzást de ez csak azokat érinti aki sima szoba antennával fogják a csatornákat akik elöfizetnek valamilyen analog csatornára szolgáltatonál azokat nem.Kérdésem a következő lenne ha az analog müsorszorást lekapcsolják hogyan tud a Telekom analogot továbbra is szolgáltatni? Illetve ha most nem is szünik meg késöbb várható hogy kötelezö lesz a digitális setopbox?
A másik kérdésem hogy ha szerzödés hosszabbítók Tv-re és mellé szeretnék részletre TV készüléket venni akkor kb mennyi idö amig kihozzák a készüléket? -
villamos
őstag
válasz zsoleer #33497 üzenetére
ha az analog müsorszorást lekapcsolják hogyan tud a Telekom analogot továbbra is szolgáltatni?
A földfelszíni analóg műsorszórásnak semmi köze a kábelszolgáltatóhoz. A szolgáltatónak van egy (vagy több) központja, ahová közvetlenül, optikán, vagy műholdon keresztül kapja a műsorokat a tévétársaságoktól, amiket olyan módon továbbít az előfizetők felé, ahogy kíván.ha most nem is szünik meg késöbb várható hogy kötelezö lesz a digitális setopbox?
Feltehetőleg idővel a kábelszolgáltatók is ki fogják vezetni a piacról az analóg előfizetéseket, mivel értékes erőforrásokat használ el az analóg műsortovábbítás. Az analóg csatornák kivételével magasabb lehet a sávszélesség, és több digitális csatorna továbbítására nyílik lehetőség.Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
kabelmania27
Topikgazda
Egyik ismerősnél sem láttam ilyen megoldással bekötni a netet, net és dtv esetén kivette a technikus az aljzatot (új építésű társasban van főként aljzat) és vagy leágazót vagy splittert tett a helyére, lehet hogy Hollandiában kötik be így, és csak szinkronizálták a videót.
napocska2: Érdemes kicserélni a koaxot, 3x árnyékolásúra jobb lesz a kép.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...