-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apa+Fia
aktív tag
válasz Heimdallr75 #54847 üzenetére
Nem hiszem,hogy van köze a rendelésnek a hibaelhárításnak,max csak annyi ha össze vissza kavarnak mindent,ha a egyik kéz nem tudja mit csinál a másik.72 órán belül nem javított hibára lehet kérni kötbér,tudom ez senkit nem vigasztal mert attól még a szolgáltatás nem lesz jobb.
Apa csak 1 van!
-
Apa+Fia
aktív tag
válasz Intruder2k5 #54849 üzenetére
Van az elsődleges box ahhoz van rendelve szolgáltatás,előtte közölni kellet volna a ügyintézőnek melyik boxot kell bevinni.
Apa csak 1 van!
-
Apa+Fia
aktív tag
válasz Heimdallr75 #54852 üzenetére
A mai világba mindent meg lehet oldani csak akarni kell,és nem utolsó sorban érteni is hozzá.
Apa csak 1 van!
-
st.stofi
tag
válasz #88920576 #54842 üzenetére
Első körben vezetékes telefon szolgáltatást kellene igényelned az adott földrajzi helyen kijelölt egyetemes hírközlési szolgáltatótól, ez valószínűleg a Telekom lesz. Hozzájuk kell praktikusan írásban bejelentened az igényed, azért telefon szolgáltatásra, mert erre terjed ki az egyetemes szolgáltató szolgáltatás nyújtási kötelezettsége, az Eht. 117-118§ ill. a 13/2013. (IX. 25.) NMHH rendelet alapján.
A Telekom ÁSZF 3. melléklete 1.5 pontja alapján VoIP telefonszolgáltatást nyújt a Telekom Bocskaikert településen, de - mivel ha jól értettem, a címedre semmiféle vezetékes szolgáltatást nem akartak létesíteni - az egyetemes szolgáltatói státuszukból adódó szolgáltatási kötelezettségükre való hivatkozással lehetne rávenni őket a szolgáltatás nyújtására.
Az igényed benyújtásától számítva 15 napjuk van arra, hogy ezt indoklással elutasítsák (hogy milyen esetekben utasíthatja el az igényt, ezt is szabályozzák pontosan a fenti törvények, ha hálózatot kell építenie a szolgáltatáshoz, ez nem indok, ezért is egyetemes hírközlési szolgáltató az adott területen), ez esetben az NMHH-hoz lehet fordulni panasszal arra hivatkozva, hogy a Telekom megszegte az egyetemes szolgáltatói szerződésében foglaltakat, és így majd az NMHH kivizsgálja az ügyet.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Apa+Fia #54853 üzenetére
Na hát ez az, ami itt tuti elmaradt!
De még ha tényleg így is van, akkor ez meg röhejes, elég nevetséges a rendszerük, ha ennyit nem lehet megoldani benne! Vegye ki azt amit odavittem, és rendelje hozzá másikhoz a szolgáltatást... Ennyi! Végülis tuti meg lehetett oldani, mert leadtam a box-ot, és utána volt még x ideig előfizetésem a másik kettőre, de ezt miért csak a központban tudják megcsinálni, vagy miért kell ehhez a fő rendszergazda, vagy ki tudja kicsoda, milyen emelt jogkörrel, miért nem tudja ezt megcsinálni egy ügyfélszolgálatos? Nevetséges apró probléma!
Na de mindegy, nem akarom ezt tovább ragozni, már úgysem aktuális, a történet kb. 5 éves, csak eszembe jutott az itt olvasottakról...
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz ludsimon #54850 üzenetére
Akkor hadd kérdezzem meg másképp mert látom nem érted:
A jelenlegi vitás ügyed abban áll, hogy egy vagy két év hűséget vállaltál-e, igaz? Ennek akármi is lesz a vége, még legalább egy évig ügyfelük leszel. Tehát nem az a kérdés, hogy ügyfelük leszel-e vagy sem, nem szerződés bontásról van szó.
Namost ha akármi is lesz, és te az ügyfelük maradsz, akkor ennek mi köze van a szolgáltatás műszaki tartalmát érintő problémához? Semmi. Az hogy megpróbálnak átverni ezzel a szar dumával hogy "belezavarodnak" meg hogy egyszerre csak egy ügyet tudnak kivizsgálni, ez az ő problémájuk nem a tiéd. Az, hogy te ezt a magyarázatod elfogadod, az már a te naivságod.
Szóval tőlem várhatsz heteket, vagy simán felhívod őket és akármi van, berögzítteted a hibajegyet és kész. Aztán az majd a telekom gondja lesz, hogy nem tudnak két ügyet (amiknek semmi köze egymáshoz) kivizsgálni, neked meg pörög a kötbér 72 óra után.
Nem értem, hogy miért hisztek mindent el amit mondanak, holott nyilvánvaló az átverés mögötte.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
st.stofi
tag
válasz ludsimon #54844 üzenetére
Egyáltalán nem látszanak a csatornák között a hiányzóak, vagy csak azt írja, hogy nincs jogod az adott csatornára és fizess rá elő? Ha egyáltalán nincsenek az adott csatornaszámok a listában, nem lehet, hogy a csatornák szerkesztésénél ki lett véve előllük a kis pipa, azaz el lettek rejtve, ezért nem látszanak?
Másrészt a reklamációk kezelésénél ne értem, mért kellene várnod azért, mert a hűségidő téves rögzítését megreklamáltad, miért következne ebből, hogy ennek a kivizsgálását meg kellene várnod azért, hogy egy egész más jellegű hibát bejelents?
-
ludsimon
veterán
válasz dchard #54858 üzenetére
Ok, neked legyen igazad! Mindjárt felhívom!
st.stofi:
Egyáltalán! Még csak az sincs, hogy 1412-t hívni a megrendelésért. Egyszerűen nincs benne, mintha nem létezne!
Milyen kis pipa? Semmi nem lett kivéve! Új Cisco lett 2-3 hónapja hozva, azóta nem nagyon volt piszkálva![ Szerkesztve ]
undefined
-
st.stofi
tag
válasz ludsimon #54850 üzenetére
Elég fura hozzáállása van a Telekom üszi-nek ehhez akkor, nem hiszem, hogy az ügyfélnek kellene alkalmazkodni a Telekom belső rendszereihez, pláne, ha mondjuk a fránya hibáknak meg panaszoknak - amik egy részét szintén a Telekom belső rendszereinek ill. folyamatainak a hibája okoz - senki nem szólt, hogy várják már meg egymást szépen, nem kell párban vagy hármasával jönni, mert ez zavart okozhat az erőben
-
btz
addikt
válasz Intruder2k5 #54856 üzenetére
Gondolom ott is jól le van szabályozva minden és nem akárki pattinthat átt bármit a rendszerben csak úgy. Persze mint felhasználónak ez rendkívül bosszantó lehet.
ⓑⓣⓩ
-
btz
addikt
válasz dchard #54858 üzenetére
Teljesen igazad van. De mi naív ügyfelek vagyunk nem ügyvédek hogy résen tudjunk lenni mikor vernek át, mikor mihez van jogunk.
Ha mindenki így működne akkor nem tudna bemenni az álrendőr az idős bácsihoz lenyúlni a nyugdíját, azzal a szöveggel hogy elviszi bevizsgálni. Az ember előre bízik az egyenruhásokban meg a telekom munkaruhásokban, de örülünk neki hogy felvilágosítottál arról hogy nemszabad.ⓑⓣⓩ
-
st.stofi
tag
válasz Heimdallr75 #54852 üzenetére
Megoldhatatlan hiba pedig mint tudjuk nem lézetik, max. nincs a megoldására alkalmas erőforrás (ember, gép, anyag, idő, pénz, akarat, stb.). De most ez akkor azt jelenti, hogy amég él a szerződésed az adott szolgáltatásra, addig folyamatosan fizetik a szerződésben vállalt kötbért? Vagy akkor ezzel az "elismeréssel" mit lehet kezdeni, ott a hiba, tudják, nem javítják, és akkor részükről ennyi, vagy most hogyan tovább?
-
Heimdallr75
őstag
válasz st.stofi #54864 üzenetére
passz, a jelek szerint megéri nekik... én beleuntam, 2 hét napi 1-2 óra telefonálás után itt tartunk, lemondatták velem a készülék rendelést, hogy az a gond, majd utána ismét rögzítették, bár erről már komoly kétségeim vannak, hát ha nekik ez megéri hogy a net havidíj 4x fizetik ki havonta legyen. jelenleg 5590 fizetek a netért, a kötbér részleges szolgáltatás esetén 4x, ha jól emlékszem.
igazából a legbántóbb a dologba, a számtalan ügyintéző, "visszahívom 15 perc múlva " típusú hozzáállása, természetesen soha senki nem hív vissza.
الغريبة في هذا الكوكب
-
st.stofi
tag
válasz Heimdallr75 #54865 üzenetére
Azért sem értem ezt a dolgot, mert - mint talán írtam már korábban - az smtp/25 port szűrését én is kikapcsoltattam egy éve, akkor nekem az 1412-n azt mondta az ügyintéző, hogy ezt a szuperszervíz tudja elvégezni, kapcsolta is, és miután elmondtam a szervizes emberkének is a telefonban hogy mit szeretnék, azonnal le is vette a tiltást, mondta pár perc mulva indítsam újra a hgw-t, így is tettem, újraindítottam és utánna már nyoma sem volt az smtp szűrésnek. Nem kellett sem hibajegy, sem egyéb varázslás, telefonon azonnal sikerült megoldani a dolgot.
Ennek már lassan 1 éve, akkor még nem voltak épp az új rendszerük bevezetése körüli galibákban benne, a 1412-n is pár perc alatt ügyintézőhöz lehetett jutni, és teljes megelégedésemre gyorsan sikerült is elintézniük az smtp tiltás törlését. Hogy egy év múltán most mért kell ehhez mindenféle hibajegy meg megrendelés, mért lett megoldhatatlan a dolog, ez számomra felfoghatatlan, és elég szomorú lenne ha ebbe az irányba "fejlődne" a telekom.
A "visszahívom 15 perc múlva" és nem hív dolognál tudok egy még bántóbb dolgot, mikor visszahív, de épp hogy eggyet csörren a telefonom és leteszi, gondolom hogy nyoma legyen a rendszerükben, hogy ő hívott csak ügyfél nem vette fel, az meg gondolom nem látszik a rendszerben, hogy esélyem sem volt felvenni mert 1mp csörgés után letette, de ez van, végülis legalább hívott azaz csak gondolom, hogy ez lehet, mert általában ilyen "visszahívom" igéretek után szokott ez a megcsörrent valaki és leteszi hívás jönni.
[ Szerkesztve ]
-
glaci
őstag
Sziasztok!
A TVGO app előző verziójáról nincs valamelyikőtöknek egy biztonsági másolata?
Ma frissített a telefonom és azóta nem megy a TV.
(És persze az új telefonomon már nincs fenn a TB, mint a régin volt ...)Köszi előre is!
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
spiritex
veterán
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
Heimdallr75
őstag
válasz st.stofi #54866 üzenetére
nos fejlemény, most már szinte biztos hogy a telekom rendszere valami egybites cucc, ugyanis panaszt tettem reggel, most feltűnt hogy számlázott archiv tv (kezdetek óta előfizetve) mégis díjköteles minden műsor. Jeleztem, azt mondja hogy amíg a panasz folyamatban van (internetszolgáltatásra) nem tudja az archivot visszakapcsolni... beszarás..... tehát most ha a panaszkezelésben kihúzzák a 30 napot akkor majd egy hónap múlva lehet vissza kapcsoltatni a soha le nem mondott archiv tv-t. Szóltam a családba hogy senki ne használja, mert igaz egy egy műsor 50Ft , de ha arra is hónapokig kell majd reklamálni...
(nekem úgy fest, hogy az új rendszer még az elődjénél is nagyobb hulladék. a legnagyobb vicc, azt mondja a panaszom emailbe küldjem el, mondom mégis hogy? hiszen pont az a panaszom, hogy nem tudok emailt küldeni... erre menjek be, vagy levélben...megjegyeztem itt és most beszélünk hangrögzítéssel, tehát akár le is írhatja a panaszom... )
[ Szerkesztve ]
الغريبة في هذا الكوكب
-
ludsimon
veterán
Volt téma a kötbérről.
Tehát akkor a hátralévő hűséget nem kell, csak azt kell kifizetni amit kaptál kedvezmény visszamenőlegesen??undefined
-
pumukli4573
tag
bírság árából jutotta volna hálozat fejlesztésre ...
-
Apa+Fia
aktív tag
válasz pumukli4573 #54876 üzenetére
Vagy, jó képzett dolgozók foglalkoztatására.
[ Szerkesztve ]
Apa csak 1 van!
-
btz
addikt
válasz pumukli4573 #54876 üzenetére
Most úgy lesz fejlesztés hogy leadják a meglévő rezet a méhtelepen a netet meg majd minden nap pendriveon hozza a postás
[ Szerkesztve ]
ⓑⓣⓩ
-
bladegery
senior tag
Hi!
Nem tudom van-e itt telekomos, de az is lehet hogy nem kell annak lenni hozza hogy megtudjatok valaszolni.
Szoval mostanaban napi tobb alkalommal szakad meg a net, amit kivulrol latok az az hogy a routeren(Cisco EPC3925) a sok zold led nem vilagit, hanem csak egy ketto pislakol, magyarul olyan mintha ujrainditottam volna. Ha a halozat rossza az csinalhat ilyet, vagy a routerel van baj?
Illetve ilyesmivel ha felhivom oket, akkor tudnak mit kezdeni vele?
Kosz.gergely-szabo.com
-
HaZse
őstag
válasz Heimdallr75 #54872 üzenetére
Ismerős a szitu. Nekem 2014. december 15-én hívtam a hűségidőm helytelen időpontja miatt. Majd 1 hónap után, miután nem kaptam értesítést a panaszom kivizsgálására, bementem és ott nyomát sem találták a panaszomnak, amit telefonon jelentettem be, hanem egy 2015. január 3-i írásos panaszt nyomtak a képembe. (Ami meg nem lehetséges, mivel nem is voltam itthon).
De szerencsére ez már a múlt. A mai napon beléptem az oldalra és már nem látom a szolgáltatásaimat, mert inaktív lettem.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
Boost3er
tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy T-home SAT tv-nk van set-top box is van minden oké, viszont most új tv-t vettünk ami tudna CI kártyát, a t-homenál van erre lehetőség, hogy a set-top box helyett csak a kártya legyen és egy adapter a kártyafoglalatba? Ezt megengedik, vagy muszáj az ő beltéri egységüket használni?
Illetve akinek még van sat tv-je azok tudnak felvenni? Mert a mi boxunk erre nem képes sajnos 2015-ben. -
spiritex
veterán
A telómon ez van még, úgyhogy lementettem neked:
TVGO 1.0.14[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
alexander12
aktív tag
Sziasztok, nekem még a nagy szürke első generációs felvevős set top boxom van. Eléggé kerreg már benne a vinyó. Ha bejelentem hibára kicserélik, és ha igen milyen boxot adnak manapság? Iptv-m van vdsl2.
kíváncsi, OP8T
-
glaci
őstag
válasz spiritex #54884 üzenetére
Köszi!
Mint kiderült nekem ez nem is volt soha a telefonomon, hanem csak az ez előtti, mert már ez sem működik.
Azért köszönöm!
A 12 tökéletesen szuperál, szerintem jobb, ha nem erőltetem a 13 -at, ki tudja, lehet már az sem menne ...Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
Boost3er
tag
válasz szabogabor10 #54885 üzenetére
Végülis 2015 ben ezt nem kéne engedniük inkább béreljek a boxokat. Köszi a gyors választ.
-
ludsimon
veterán
Van itt műszakis kolléga aki fel tud nekem venni hibát?
Nem érdekel a telefonos üszi.
undefined
-
#32577792
törölt tag
Facen írt üzenetet már valaki, amire válaszoltak is telekomtól?
-
Heimdallr75
őstag
Nos pezsgőt kell bontani, 2 hét alatt sikerült megoldani a telkomnál ezt a problémát, feltételezem kellett hozzá az is hogy panaszt tegyek, kérve a net havidíjának 50% mérséklését tekintve hogy a szolgáltatás korlátozott, vagy a kötbérmentes felmondást kértem, és láss csodát egyből meg lehetett oldani
الغريبة في هذا الكوكب
-
ludsimon
veterán
Nos, borulni fog a bili ma az biztos.
2015.02.01-es ASZF szerint.Január óta él a szolgáltatás, és visszamenőlegesen ki fogják számlázni azt aminek nagyjából a negyede hiányzik.
Kompenzációt lehet kérni, hogy engedjék el a felét?
Ezek hiányoznak a Családi+HD-ből.
Nektek ezek megvannak?
Comedy Central
PAX TV
Film Cafe
AMC
Echo TV
TV Paprika
Minimax
Megamax
Nickelodeon
Disney Channel
Sport M
ID Investigation Discovery
Da Vinci Learning
TLC
Discovery Channel
MTV European
________________________
Nagyvilág csomagból ezek hiányoznak:
Discovery World
Discovery Science
Viasat History
Viasat Explorer
Unitel Classica
VH1 Europe
Euronews
Skynews
TVE
Sat1
Rai Uno
ORF1undefined
-
ludsimon
veterán
Na basszus.
Megkövetem magam, amiért a Telekomot hibáztattam! Ki volt szedve a pipa.undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar