Új hozzászólás Aktív témák

  • Roland-87

    aktív tag

    Ismét ugyanaz a hiba történt az igénybejelentésemnél ami előtte, a vezetékes telefon szolgáltatáshoz nem tudják kiosztani a telefonszámot nyomvonal hiba miatt, a probléma megoldása folyamatban van de jelezték hogy hosszadalmas is lehet, addig nem kötnek be. (Vicc de tényleg) Most azon agyalok hogy mi lenne ha felhívnám az ÜF-ot és megkérdezném nem-e tudják addig a másik 2 szolgáltatást bekötni ha én mint előfizető hozzájárulok hogy a telefon szolgáltatásom még egy ideig nem fog működni, de lehet az lenne a legjobb ha az üzletkötőt keresném meg hogy kössünk újra telefon nélkül, még akkor is ha emiatt esetleg drágábbra jövök ki a végén. Kérdeztem amúgy mit akar jelenteni a nyomvonal hiba de pontosan senki nem tudja, egyesek szerint nincs szabad port (Koaxon lehet ilyen?) Mások szerint maga a hiba is pontatlan és koaxon ilyen nem lehetne, van aki szerint meg csak simán adminisztrációs hiba az egész.

Új hozzászólás Aktív témák