- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz atesss #19310 üzenetére
nekem epc3925 van, előtte epc3825 volt - előbbi 2 telefonos kimenettel több -, és használtam úgy, hogy a hgw lan kimenete be a saját router wan(!) portjába, és saját routeren is aktív dhcp mellett, utóbbi szórta a wifi hálózatot, a hgw esetén kikapcsoltam a wifi szórást, arról csak az iptv ment + a sajár router, külön alhálózaton!
lan -> lan bekötés is megoldható, illetve elég csak egy dhcp kiosztás, a két eszköz esetében is azonos alhálózattal!
sok variáció megoldható, szóval emiatt nem lesz gondod az epc3925 esetén! -
kali
legenda
válasz Gubek-Einste #19312 üzenetére
a hálózati értékeket már alapban is látod a főoldalon, még belépni sem kell hozzá az adminisztrációs felületre; link
szerintem tesztelgetni nem nagyon kell, belövöd a saját igényeid szerint a wifi szórást...stb, és hajrá!
a tűzfalat érdermes ellenőrizni, hogy így nézzen ki; link
mert néhány bekapcsolt funkció csomagvesztést és lassulást okozhat! -
kali
legenda
valami (jó) történt a kábelnettel, mert néhány napja egész jó a ping, 5 - 6 a korábbi 15 helyett!
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz agemate #19343 üzenetére
router nélkül kellene tesztelni, és lehetőség szerint több munkaállomással, hogy egyértelműen a szolgáltatásra lehessen szűkíteni a hibát, ellenkező esetben router beállításainak ellenőrzése, reset majd újrakonfig, végszükség esetén firmware frissítése/újrahúzása, majd reset és újrakonfig!
-
kali
legenda
válasz agemate #19363 üzenetére
a szolgáltató csak a saját eszközeiért felel, és néha sajnos még abba is belegányolnak az ügyfelek!
erről már leírtam korábban is a véleményemet; az ügyfél eszközeihez problémás lehet hozzányúlni, mert utána bármilyen gond van az eszközzel, rögtön az lesz, hogy a szolgáltatós szerelő piszkálta utoljára!
más kérdés, hogy néhány szerelő szokott ebben is segíteni az ügyfeleknek, ha ideje is engedi, és eléggé segítőkész.
amúgy vannak ilyen szolgáltatások, pont a minap jött ilyen hírlevél, de ez persze fizetős történet!
én csak ismerősöknek járok el néha segíteni, ha ilyesmiről van szó, és kevésbé értenek hozzá, de valahol én sem örömmel nyúlok például egy munkaállomás rendszeréhez, mert halálra van gányolva, és jót abból kihozni sokszor nem is lehet, csak teljes újratelepítéssel, mert korábban a hozzértés hiánya némiakarással párosult a tisztlet illetőnél...
néha ezért van, hogy a szolgáltatós szerelő viszi a notit, azon jó a net amit bekötött, a többi az ügyfél gondja, szívás kikerülendő... -
-
kali
legenda
megint tesztelgetés van felénk?!?!
70 - 75 megabit/sec a 25-ös net! -
kali
legenda
válasz hackeeeee #19621 üzenetére
ne irigykedj már, inkább átruházom rád a többletet, mert én nem nagyon használom ki...
mondjuk mostanság belehúztam, és nem csak a szokásos havi néhány gigabyte lesz a forgalmam, mivel zenét töltögetek le - legális, fizetős forrásból -, és már most csak abból 17 gb lejött, és még a felénél sem járok! -
kali
legenda
válasz Cingáriusz #19655 üzenetére
tesztelgetnek néha/néhol, valahol hetekig/hónapokig is jóval gyorsabb a net sebessége!
nekem 2011 nyarán sokáig 135 megabit/sec jött 25 megabit/sec helyett, és most néhány napja ismét a többszöröse a net sebessége! -
kali
legenda
válasz Cingáriusz #19662 üzenetére
a telefonos ügyfélszolgálat biztos elmondja, ha annyira kíváncsi vagy rá!
-
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #19737 üzenetére
a g szabványos wifi a gyakorlatban 20 - 22 megabit/sec környékén megy, szélsőséges esetben még kicsivel többet is, de elég egy rosszul megválasztott csatorna, sok zavaró wifi hálózat, ami azonos vagy szomszésod csatornán üzemel, illetve 1 - 2 fal beiktatása, rosszul beállított router...stb, és máris jelentősen csökkenhet a sebesség!
-
kali
legenda
válasz Gery15 #19742 üzenetére
ok, csak példát írtam, a lényeg az, hogy a szolgáltatót akkor kell csesztetni, ha egyértelműen náluk a hiba!
hackeeeee; más/minden csatorna kipróbálása, router esetében a firmware frissítése, ellenoldalon az illesztés frissítése, mind a két oldalon a beállítások ellenőrzése, szükség esetén finomítás...stb!
-
kali
legenda
válasz Suba53 #19764 üzenetére
amennyiben saját hardveres, szoftveres és beállítási hiba kizárva, úgy jelezni kell a szolgáltató felé, persze, hogy komolyan kell venniük, foglalkozni kell a problémával!
szándékosan biztosan nem korlátozzák, és kábelen az sem valószínű, hogy a sokaság miatt van!
esetleg egy hgw teljes reset, majd újrakonfig, hátha...
amúgy direktben használod, saját router...stb nélkül?
szoftveres tűzfal vagy más védelmi alkalmazás nem fogja a netet? -
kali
legenda
az éjszakai - tervezett és előre bejelentett - karbantartás óta nem csak egy, hanem három upstream csatorna megy!
mondjuk a sebességem visszaállt a névlegesre, de az is bőven elég, nem kell a többszöröse! -
kali
legenda
válasz Gedeon31 #19806 üzenetére
kérdezni kell, meg erőlködni a jobb csomagokért, nekem sem mondták egy évig, hogy lehetne olcsóbb is, mert van jó konkurencia, simán fizettették a normál tarifát, aztán én kérdeztem rá, hogy elvileg lehetne kedvezményesebb is, és csak aztán dobták fel az olcsóbb lehetőséget!
-
kali
legenda
válasz Callmaster #20099 üzenetére
akkor túl sok a figyelmetlenség, de inkább gyanítom, nem is mindig az áll a háttérben...
mondjuk az én esetemben nem volt kérdéses, hogy szándékosság történt részükről, hiszen már eleve úgy is vizsgálták az ügyet, hogy én vagyok a tudatlan ügyfél, aki hibázott, de szerencsére nekem lett igazam![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Vangelis #20101 üzenetére
annyira látják, hogy melyik ügyintézőnél mit intéz az ember, hogy arról nekem még sms is szokott utána jönni, amiben szerepel adott ügyintéző neve!
anno nálam is a hangfelvétel volt a döntő, visszahallgatták azt, és az alapján adtak nekem igazat! azért nem olyan könnyű már trükközni a hangfelvételekkel a szolgáltatónak, ráadásul ki is kérhető bizonyos esetekben hangfelvétel-másolat![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #20106 üzenetére
mobilra, azt nem jegyeztem meg, hogy milyen számról...
Roli27; amikor mobilról hívom őket, akkor utána mindig jön/jött sms! bár mostanság inkább vezetékesről hívom az ügyfélszolgálatot! vezetékesnél meg hív másnap az automata, hogy skálázzam, mennyire voltam elégedett az ügyintézéssel, meg ilyesmi...
Vangelis; nekem egy hasonlóan problémás esetben, a 30 napos határidő utolsó délutánján jött az sms, hogy kivizsgálták a panaszomat, és postai úton értesítenek majd annak eredményéről, és ~ egy hét után érkezett is a levél, hogy az ügyintézővel folytatott beszélgetést visszahallgatták, nekem van igazam, és az általam kért intervallumra módosítják a hűségidőt, elnézést kértek...stb!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #20122 üzenetére
személyesmél is volt már probléma, bár ott abban hibázott az ügyfél, hogy előtte nem olvasta el végig, hogy pontosan mit ír alá - állítólag szóban más hangzott el az ügyintéző által -, csak később otthon, akkor meg már későn... ellenben így még hangfelvétel sincs, ezért nehezebb bizonyítani, hogy pontosan mit is kért az ügyfél...
Vangelis; mondják azt, hogy nem ad(hat)ják ki az ügyintéző nevét, de ne kamuzzanak...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- További aktív témák...
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt iPad Pro 11" cellular (1. gen) - 256GB + Logitech billentyűzetes tok + Apple Pencil (USB-C)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával