Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mlinus

    őstag

    válasz Beniii06 #113538 üzenetére

    Közbe jött a szerelő is aki az egész kábelezést, az oszloptól kezdve újrahúzta mert mondta hogy nagyon feszül az oszlopnál és a benti résznél pedig a sütő mögött hosszabbították meg a kábelt 20 méterrel, és ez nagyon nem tetszett neki.

    Ez végülis szimpatikus volt, de a lényegen nem változtat: most a feltöltés lett lekorlátozva, de mivel jóval a garantált minimum alatt fölött van, ezért azt mondta most ezzel biztos nem fognak mit csinálni, majd ha lecsengett a koronavírus jelentsem be megint. :U

    (egyébként nekem a feltöltés annyira nem számít, bőven elég ez is, a letöltés sokkal jobban fájt, de akkor is kicsit gánynak érzem ezt az ügyintézést, nekem elég egyértelműen sima hálózatbeállítási hibának tűnik és nem kapacitáshiánynak..)

  • tobias40

    veterán

    válasz Beniii06 #113538 üzenetére

    Velem is unezt játszották el többször is és valószínű hogy ez volt a hiba de mindig lezárták a hibajegyet azzal hogy nem láluk van a hiba,illetve a vállalt minimum megvan! :W

    Nem tudom mitől jött rendbe nálam de 5 hónap kellett hogy meglegyen a gigás sebesség...

    Lassan őrölnek a kerekek ekkora cégnél ha nem szorítja a kötél a nyakukat! :K

    Még annyi hogy nálam még az is gond volt hogy a saját routerem be volt állítva a Qos és ez is fogta a sebességet .
    Tehát ha vkinél nincs meg a várt sebesség és saját routert használ,ezt is érdemes megnéznie.(meg a többi szűrő és "védő" beállításokat)Én is évekkel ezelőtt beállítottam és elfelejtettem.
    De nem ez volt a fő ok,mert alapból az ONT után sem volt meg nálam a gigás net se az én gépemen sem pedig a szerelők gépén!

Új hozzászólás Aktív témák