-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
Amennyiben Szolgáltató az Előfizető által bejelentett hibát határidőn belül nem javítja
ki, Szolgáltató kötbér fizetésére köteles, a hiba bejelentésétől számított 72 órától a hiba
elhárításáig terjedő időszakra.
Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző hat hónapban az
Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással
kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén felhasznált) díj átlaga
alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb időtartamú
előfizetői jogviszony esetén a vetítési alap az előfizetői jogviszony teljes hossza alatt
kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg.
Ha a hiba következtében az Előfizető az előfizetői szolgáltatást a szolgáltató által
vállalt minőséghez képest alacsonyabb minőségben képes csak igénybe venni, a
szolgáltatónak a fenti kötbér felét kell fizetnie.Jelenleg is problémásak a szolgáltatások? Vagy már megjavultak?
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
"14.1.2.2. Kötbér mértéke késedelmes hibajavítás esetén:
Amennyiben Szolgáltató az Előfizető által bejelentett hibát határidőn belül nem javítja
ki, Szolgáltató kötbér fizetésére köteles, a hiba bejelentésétől számított 72 órától a hiba
elhárításáig terjedő időszakra.
Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző hat hónapban az
Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással
kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén felhasznált) díj átlaga
alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb időtartamú
előfizetői jogviszony esetén a vetítési alap az előfizetői jogviszony teljes hossza alatt
kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg.
Ha a hiba következtében az Előfizető az előfizetői szolgáltatást a szolgáltató által
vállalt minőséghez képest alacsonyabb minőségben képes csak igénybe venni, a
szolgáltatónak a fenti kötbér felét kell fizetnie."na most elég idióta lehet az aki erre ezt írja
"Tekintve, hogy a hibabejelentést megelőző 6 hónapon belül befizetés nem történt, jóváírásra Ön nem nem jogosult"
1, szerintem történt, csomagmódosítás volt, volt befizetés cska más összeggel. Ez szubjektív, lehet vele vitázni, rendben.
2, amennyiben az 1, ben leírtaktól el is tekintünk, úgy akkoris marad 1 havi számladíj, amit utólag nem restek kiküldeni majd, ami alapján kalkulálhatnak
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Futás, futópályák
- Elektromos autók - motorok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Renault, Dacia topik
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs