Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petne

    őstag

    válasz Kobe #2336 üzenetére

    Amennyiben Szolgáltató az Előfizető által bejelentett hibát határidőn belül nem javítja
    ki, Szolgáltató kötbér fizetésére köteles, a hiba bejelentésétől számított 72 órától a hiba
    elhárításáig terjedő időszakra.
    Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
    mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző hat hónapban az
    Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással
    kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén felhasznált) díj átlaga
    alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb időtartamú
    előfizetői jogviszony esetén a vetítési alap az előfizetői jogviszony teljes hossza alatt
    kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg.
    Ha a hiba következtében az Előfizető az előfizetői szolgáltatást a szolgáltató által
    vállalt minőséghez képest alacsonyabb minőségben képes csak igénybe venni, a
    szolgáltatónak a fenti kötbér felét kell fizetnie.

    Jelenleg is problémásak a szolgáltatások? Vagy már megjavultak?

    [ Szerkesztve ]

  • Kobe

    veterán

    válasz Kobe #2336 üzenetére

    "14.1.2.2. Kötbér mértéke késedelmes hibajavítás esetén:

    Amennyiben Szolgáltató az Előfizető által bejelentett hibát határidőn belül nem javítja
    ki, Szolgáltató kötbér fizetésére köteles, a hiba bejelentésétől számított 72 órától a hiba
    elhárításáig terjedő időszakra.
    Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
    mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző hat hónapban az
    Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással
    kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén felhasznált) díj átlaga
    alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb időtartamú
    előfizetői jogviszony esetén a vetítési alap az előfizetői jogviszony teljes hossza alatt
    kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg.

    Ha a hiba következtében az Előfizető az előfizetői szolgáltatást a szolgáltató által
    vállalt minőséghez képest alacsonyabb minőségben képes csak igénybe venni, a
    szolgáltatónak a fenti kötbér felét kell fizetnie."

    na most elég idióta lehet az aki erre ezt írja

    "Tekintve, hogy a hibabejelentést megelőző 6 hónapon belül befizetés nem történt, jóváírásra Ön nem nem jogosult"

    1, szerintem történt, csomagmódosítás volt, volt befizetés cska más összeggel. Ez szubjektív, lehet vele vitázni, rendben.
    2, amennyiben az 1, ben leírtaktól el is tekintünk, úgy akkoris marad 1 havi számladíj, amit utólag nem restek kiküldeni majd, ami alapján kalkulálhatnak

Új hozzászólás Aktív témák