-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Frontiner #111371 üzenetére
Megkötésekkel mindent lehet. DMZ-ben tudod használni, ez például azzal jár, hogy DDNS-t nem tud minden router DMZ mögül frissíteni, mert a router WAN IP-t frissíti be, ami egy belsőhálózati IP lesz. Kell egy olyan szolgáltató amit tudsz NAT mögül frissíteni, akár egy 0-24-ben futó kliensgépről programmal, de DMZ-vel használható a saját router koaxon is, kisebb megkötésekkel.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Frontiner #126723 üzenetére
Az a gond, hogy 50 felett vannak a feltöltési értékek.
Amennyiben nem nézel dvb-c adásokat és a koax kábelen van bekötve egy vagy több osztó próbáld meg kivenni hátha javul, ha direktbe megy a modembe a kábel vagy nem javul a helyzet jelentsd be a problémát. Nézd meg, hogy az F csatlakozók nem lazultak-e ki a modemnél és a toldásnál.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Frontiner #126725 üzenetére
Nincsmit. Valószínű mmwo tipust kaptál mert Telekomnál előírás alapján a technikusoknak be kell tenniük, letöltési értékek negatívban vannak, de attól még lehetne stabil, egy próbát megér lehet kicsit alacsonyabb feltöltési értékekkel szinkronizál és az már elég ahhoz, hogy ne vagy kevésbé akadjon, de esélyes, hogy be kell jelenteni. Átkötés idejére áramtalanítsd a modemet és ha van iptv box akkor azt is.
[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Frontiner #128984 üzenetére
Szia
A telekom biztosan nem fogja azt a laza 16hónapot csak úgy sztornózni.
pl:4k Ft/hó(x16)=64.000Ft, és akkor ez az új TV kedvezmény+a 2év kedvezmény, meg ha van magenta 1 ott is van valami kedvezmény.
Mindenféleképpen menj be egyik Telekom üzletbe!!!, interneten/online ne akarj semmit intézni, csúnyán fogalmazva töketlenek az ügyfélszolgálatosok. Ilyen ügyet biztos nem intéztetnék telón..."Amennyiben a Magyar Telekomtól vásárolt készüléked (pl. mobiltelefon, tablet, notebook, TV), meghibásodik, és Társaságunk a javítás ideje alatt zavartalanul biztosította a szolgáltatást, akkor a készülék hibája miatt a havi díj és az esetlegesen fennálló törlesztő részlet kiszámlázásától nem tudunk eltekinteni. A fentiekkel kapcsolatos egyedi észrevételedet e-mailben jelezheted a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva."
"Csereengedély:
A gyártó, vagy a gyártói szerviz csereengedélyt állíthat ki jótállásban történő javítás során, például a termék javíthatatlansága esetén. A csere engedélyt Telekom üzleteinkben érvényesítheted."Ez alapján, elvileg felülkéne vizsgálniuk hogy a termék, jelen helyzetben a TV javítható-e, ha igen akkor várni kell, és addig ugyanúgy fizeted a számlát.
Ha pedig nem javítható, akkor van a csereengedély, amit már feljebb írtam.Telekomot "Euronicshoz" tudnám hasonlítani, rohadt sok idő amég csinálnak bármit is, majd kiderül, hogy csak sz*rul jöhetsz ki a helyzetből.
Majd jelezz ha vége az ügynek, sikerült valamit elintézni, véleményt majd elfogadunk, kíváncsi vagyok most mit hoz elő a telekom..
[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Frontiner #128993 üzenetére
Fontos leszögezni, hogy 1 dolgon múlik az egész téma.:Már bevizsgálták, és javíthatatlan, és aztán kapod a csereengedélyt. vagy(jön a negatívum, és egyben az Euronics hasonlat), kérvényezed hogy vigyék fel központba a TV-t kivizsgálni, és ott kiderítik 15-30napon belül, hogy kijavítják-e vagy kapsz utalványt.(nekem csútkára kihúzták 30napra)... Euronicsnál pedig kiakarták cserélni garanciálisan annyiba mint amennyiből maszekkal megcsináltatom kijelzővel együtt.. 2nap alatt, Euronics azt is 15-30napos határidővel csinálta volna...
Ha az utóbbi a jelenlegi helyzet, akkor elég sokat kell majd várnod, akármilyen döntés születik a bevizsgáláskor.
-
madagaszkar
tag
válasz Frontiner #128984 üzenetére
Üdv!
Én tavaly októberben jártam hasonlóan, szintén LG tévével ( LG55UK6950PLB). Másfél évesen hibásodott meg, kijelzőt kellett volna cserélni rajta, de már nem volt hozzá elérhető, így csereutalványt kaptam. Szintén részletre lett vásárolva és volt még 6 havi törlesztő kifizetetlen. Az egész dolog a bejelentéstől, csereutalvány kézhezvételen át, az új készülék megérkezéséig kb. 2 hónap volt. A szerviz fogja vinni a csereutalványt és viszi el a hibás készüléket. Utána mehetsz Telekom üzletbe. Ha a hibás készüléktípus még kapható náluk, akkor nincs választási lehetőséged, abból kapsz még egyet. Ha már nem forgalmazzák, akkor fel fognak ajánlani két másik szintén Lg készüléket, hasonló árkategóriában és paraméterekkel. Abból kell kiválasztanod a neked megfelelőt. Ha ezt nem fogadod el, akkor visszakapod a készülék árát. Ha részletre vásároltad a meghibásodott készüléket, akkor a törlesztőrészleteket tovább kell fizetned a lejáratig, ami nálad még hat hónap. A hűségidő nem indul újra, ellenben az új készülékre a garancia elölről kezdődik, esetedben az új szabályok szerint valószínűleg 3 év, ha a készülék értéke meghaladja a 150.000 Ft-ot. Nálam ez 2 év lett megint, mert én még tavaly decemberben kaptam meg az új készüléket és akkor még más szabályok voltak.
Remélem tudtam segíteni neked és esetleg másoknak is, akik így jártak vagy a jövőben így fognak járni.
Privátban elküldöm neked a kálváriámat, az egyik hozzánk hasonlóan járt fórumtárssal osztottam meg tavaly.[ Szerkesztve ]
-
Mészyke
csendes tag
válasz Frontiner #131968 üzenetére
Nos, igazad van.. de sajnos kis idő alatt próbáltam ki jó pár beállítást és nem mindet tudnám most felsorolni, hogy mik is voltak azok. Ezért is írtam az elején hogy aki már esetleg "konkrétan" találkozott már ilyen problémával.. Ráadásul a lakás Budapesten van, én pedig nem ott lakom. Sőt! A lányom most hétvégén itthon van, így csak max este tudok "távvezérléssel" beállításokat próbálgatni.. de a fix wpa2-re vissza állítást mindenképp kipróbáljuk, mert ha jól emléxem akkor wpa2/wpa3 az alapbeállítás.. arra viszont nem emléxem, hogy psa vagy tkip..
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Frontiner #134617 üzenetére
Nincs nagy különbség a letöltési értékek között.
Nem biztos hogy osztó nélkül rossz marad mert az osztónak mindkét irányban van csillapítása, ha kiveszed az osztót akkor javulnak a modemértékek mert kiesik az osztó csillapítása ezért erősebb jelet kap az eszköz és alacsonyabb feltöltési értékkel fog szinkronizálni a modem, amivel már lehet nem fog akadni a kapcsolat.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...