Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • doglotthal

    aktív tag

    Üdvözölök mindenkit.
    Olyan kérdésem volna hogy tud esetleg valaki egy telefonszámot vagy email címet ahol panaszt lehet benyújtani a "Kedves" T-Home nak?
    A történet a következő:
    Február elején rendeltem egy 15megás kábel netet + kábel tv, invitelről váltottam mert dec eleje óta szakadozott a net, 4modem csere után semmi változás. Gondoltam lemondom és T-hoe os leszek. Jó ajánlat, gyorsabb net, olcsóbb havidíj.
    Problémák kezdete: Febr. 15.-én kötötték be, pénteki nap, hétvégén ment a net, de vasárnap este csak 3megabittel jött. No hibabejelntés hétfőn, kedden szerelő megcsinálta.
    Minden rendben ment egészen múlthét csütörtökig, amikor is a router nem csatlakozott fel. Hibabejelntés központilag megcsináták oké. Pénteken hazaérek: ugyanaz a gond, hibabejelentés. Este elmentem és csak vasárnap értem haza, látom minden rendben, netezek, rá fél órára ismét elmegy és a rúter nem csatlakozik. Kedden hibabejelntés azóta semi. Tehát a 30napból kb 20napot tudtam használni a netet. A hibabejelntős hölgy mondta hogy küld szerelőt, hívni fognak de semmi.
    Mit érdemes ilyenkor csinálni? Hívjam őket minden órában hogy legyenek már hajlandóak egy szerelőt küldeni?

  • doglotthal

    aktív tag

    válasz dudasj #10978 üzenetére

    Köszi. Sztem nálam amúgy csak a modem lehet a rossz, mert ahogy a konfigurációs oldalát néztem, nem tud valamilyen címet lekérni.
    Holnap reggel jönnek, megnézik a hibát.
    Elég dühítő amúgy, jogos lenne ha az első havi csekket egyenesen a kukába dobnám.

Új hozzászólás Aktív témák