Új hozzászólás Aktív témák

  • L4mie

    veterán

    válasz HUN]Repa #9883 üzenetére

    1. Örülök, hogy segíteni próbálsz tényleg minden tisztelet, csak írhattál volna itt egy privátot vagy ide a közösbe, hogy lehetséges a módosítás akkor mint írtam nem lepődtem volna meg.

    2. Tényként kaptam az üzenetet, tisztán és világosan hogy sem javítani sem kicserélni nem sikerült, nem gondoltam, hogy ha írok még egy levelet attól sikerülni fog vagy egyáltalán foganatja lesz...így nem írtam és nem is jártam a bolt felé és perpill semmit nem kellett beszerezni a hűtőn kívül.

    3. Erről szólhatott volna a kollégád amikor bevittem a terméket, vagy utána pár nappal amikor személyesen kérdeztem rá az ügyintézés állapotára, és ránézett a rendszerben. (szerintem nem logikus, hogy egy hiányosnak jelölt terméket hátrébb sorolnak a prioritási listán főleg nem az ügyfél tájékoztatása nélkül, legyen a hiány egy csavaralátét vagy az egyik 12cm es ventilátor, az már logikusabb, hogy emiatt amíg nem pótolja nem kap csereterméket vagy visszatérítést, nyilván kollégád is úgy ítélte meg egy alátét nem tétel)

    4. Nyilván Cserét már nem szeretnék, így maradnék a múlt hét végi állapotban, ezt majd mindjárt megírom e-mailen is.

    /lista :P /

    Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

Új hozzászólás Aktív témák