Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz pils00 #5738 üzenetére

    Elnézést, ha nem felelt meg a sabolon email. A terméket a beszállítónál vizsgálják be, amikor ilyen kérdés érkezik hozzánk az online felületen tudom ellenőrinzi a garancia állapotát (amennyiben van ilyenjük) és az továbbítom a kérdezőnek.
    A "tesztelés" esetükben nem feltétlenül a vélt hiba jelentkezésének vizsgálatában merül ki, hanem a hibás alkatrész keresése, vagy javítás megkísérlése is beletartozik. Ezek kívül a tápegység sem mai széria, amennyiben tudnak beszerezni az is időt vehet igénybe.
    A Sablon emailek tartalmazzák a tudnivalókat és szerintem ugyanannyi, vagy többi információtartalommal bírnak, mint az általad óhajtott egymondatos válasz (amit meg egyébként más kifogásolt, a kezdetekben még úgy mentek a mailek.)

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák