Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • L4mie

    veterán

    válasz smiti #9865 üzenetére

    Én továbbra is háborgok a hűtő miatt...nem mostanában fog lecsendülni.
    Tipikus példája, hogyan veszíts el egy lojális vevőt, aki évente minimum 5 embert irányított az üzlethez.

    Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

  • smiti

    addikt

    válasz smiti #9865 üzenetére

    Sziasztok!

    AZ előző hozzászólásom folytatásaként írnék egy pár sort. Úgy gondolom, hogy nem csak a negatív kommentekkel kellene teleszórni a topikokat, hanem ha jó dolog történik illik azt is megosztani a fórumozókkal.

    Volt egy garanciális ügyintézésem melyben egy Asus GTX 970 Strix volt a főszereplő.
    Augusztus közepén vittem fel az iPON-ba gariztatni.

    Nem egész egy hónapig volt oda a kártya, de mikor visszakaptam volt egy-két kifogásolható dolog.

    Kérdezem az ügyintéző srácot, hogy mi volt a baja, lehet-e tudni. Nem, csak annyi van rajta hogy javítva ( a munkalapon ) Oké, nézzük meg. Mondom olvassuk már össze a sorozatszámot. Jött az első meglepi. Nem egyezik a garjegyen és a dobozon szereplővel. Mondom a srácnak hogy nem stimmel. Elkezdtük tüzetesen átnézni és jöttek a meglepik, amiket rögzítettek a munkalapon.

    Idézem :

    " A kártyát javítottként kaptuk vissza, de a termék gyári száma nem az eredeti termék sorszáma. ( XXXXXXXXX)
    A csavarvédő matrica át van lyukasztva, a GEPPAD kitüremkedik, a ventik alatt a csavarok elnyírtak, a hátlapon a csavarok elnyírtak, a DVI csatlakozók elnyírtak."
    Sajnos a hűtő borításán már csak itthon vettem észre a csikarásokat.

    Egy próba után természetesen átvettem a kártyát, mert próbával meggyőződtünk róla, hogy a kártya működik.

    Itthon mivel nem hagyott nyugodni a dolog felvettem a kapcsolatot az Asus Magyarországgal. A levelezgetés folyamán csak arra jutottam, azt sugallták hogy vegyem fel a kapcsolatot a bolttal.

    Itt jött képbe ebből a topikból HUN]Repa vele vettem fel a kapcsolatot. Megírtam neki mi történt, hogy lehetne ezt a dolgot orvosolni.
    Egy pár levélváltás után egyértelmű volt, hogy nekik fontos az ügyfél, s az a megoldás született, hogy vigyem fel a kártyát és jóváírják részemre az összeget.

    Természetesen visszakaptam a számlán szereplő összeget, bár ezt gyorsan el is költöttem Ott egy GTX 1060-ra.

    Itt is szeretném megköszönni a hozzáállást amit az iPON ( HUN]Repa ) tanúsított az ügyintézés során! :R :R :R

Új hozzászólás Aktív témák