Új hozzászólás Aktív témák
-
graver40
csendes tag
válasz Biznisz Elek #8438 üzenetére
Kíváncsi lennék, ha te lennél a helyemben, akkor is ezt mondanád?
Most komolyan, mondjuk elromlik a mosógéped garanciális időben - teszem azt a programkapcsoló. Elvárod a szerelőtől, hogy garanciában ingyen megjavítsa. Nem érdekel téged, hogy a programkapcsoló most többe kerül, mint amikor vetted a mosógépet.
Nem hasznot akarok, hanem hogy a garanciális cucc működjön, javítsák, vagy cseréljék ingyen.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Biznisz Elek #8440 üzenetére
Ja, csak az nem igaz, hogy nem tudja, mert ott van a polcon. Tehat tudja, csak nem akarja.
-
graver40
csendes tag
válasz Biznisz Elek #8440 üzenetére
"Aztan lehet egy ev mulva megint tonkre megy. Akkoer 20kval olcsobb lesz... Akkor majd ha cseret ajanlanak a penzt fogod kerni...."
Te is tudod - hiszen állítottad, mennyire tisztában vagy a jogaiddal - hogy ilyen esetben, ha javítani tudják, azt kell elfogadni, ha nem javítható, és tudják cserélni, akkor azt, nem kérhetném a visszafizetést. Csak gondolom jól esik nyerészkedőnek beállítani.
-
graver40
csendes tag
válasz Biznisz Elek #8449 üzenetére
Nem, én a megvásárolt, és meghibásodott dolog cseréjét szeretném. Nem másikat, nem jobbat. Nem kapnék pénzt, csak a terméket, amit egyszer már kifizettem.
A jótállás lényege, hogy a gyártó illetve a forgalmazó garantálja, hogy az adott termék a
jótállás ideje alatt működőképes lesz.
Ha ez nem így történik, akkor jön a garancia, ami első körben javítás, ha ez nem megy, akkor a csere. Ha nyerészkedni akarnék, akkor azt az árat kérném, amennyiért most árulják a cuccot.
Amúgy ha most olcsóbb lenne ugyanaz, akkor sem kérnék visszatérítést, csak a cserét. De valószínű akkor cserélnék is.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Biznisz Elek #8443 üzenetére
A polcont kepletesen ertettem.
Az, hogy jol josz ki, nem csak attol fugg, hogy tudod mihez van jogod.
(#8451) graver40: Azt meg megteheted, hogy ha van 2x annyi penzed mint a kartya, akkor mindig megrendeled, majd 14 nap utan elallsz es ekkor 30 nap utan kotelesek visszafizetni szallitasostul. Majd egy hasonlot ismet megrendelsz es elallsz. Es igy vegtelensegig. Lehet rajonnek h olcsobb nekik cserelni
[ Szerkesztve ]
-
graver40
csendes tag
válasz Biznisz Elek #8453 üzenetére
Hát, ha szándékosan kiforgatod a szavaimat...
Te úgy tüntetted fel, mintha nyerészkedni akarnék. Erre írtam, hogy ha azt akarnék, akkor a mostani árát kérném. De erről nincs szó.
Pénz vissza akkor van, ha nem lehet javítani, és nem lehet cserélni, mert nincs olyan termék. De esetünkben van olyan termék, most is rendelhető. Tehát nem arról van szó, hogy mondjuk már nem gyártanak olyat, és ezért lehetetlen cserélni. Hanem arról, hogy most drágább, ezért nem akarják cserélni.
S ez nem kívánságműsor, ez a dolgok törvényes menete. Én sem választhatom, amit akarok az opciók közül, és a bolt se, ami neki a legkedvezőbb. Semmi mást nem várok, csak hogy teljesítse, amit vállalt.[ Szerkesztve ]
-
graver40
csendes tag
válasz Biznisz Elek #8460 üzenetére
De rólam, így ismeretlenül el tudod képzelni. Szíved joga.
Azt azért még megjegyezném, hogy én nem a beszállítóval állok üzleti kapcsolatban, hanem a webshoppal. Nekem nincs közöm ahhoz, hogy ő a beszállítóival hogyan üzletel. Csak szeretném, ha betartaná, amit vállal.
Visszaolvasgattam különben, és nem vagyok egyedi eset, ahogy látom, mások is jártak már hasonlóképpen. -
graver40
csendes tag
válasz Biznisz Elek #8465 üzenetére
Ugyanúgy nem írnak arról sem, amikor olcsóbb lett a termék, és gariban cserélte a bolt, nem a vételárat térítette vissza. Mert biztos volt ilyen is.
Mással se lenne tele az internet, ha mindenki leírná a problémamentes vásárlásait, meg ügyintézéseit. Azon mit vitatnánk meg?
Visszaolvastam, igen, de hogy miért nem akar a bolt cserélni, az csak az ő állításukból derül ki. Hogy amit látunk a webshopban, az másik - drágább - beszállítótól van. Te biztosan tudod, hogy tényleg úgy van, oké.
Értem azt is, hogy amit jelenleg látok a kínálatban, az valójában nincs is.
Inkább az a gyanúm, hogy a webshopok találtak egy kiskaput (nincs árukészlet, minden a beszállítótól függ), amellyel kivédik, hogy netán bukjanak valamennyi pénzt a garancián. Így nyugodtan vállalhatnak bármennyit, az egyszeri vásárló úgyse megy ezért a bíróságra.[ Szerkesztve ]
-
válasz Biznisz Elek #8568 üzenetére
Azonnal ki fogjak cserelni ebben biztos vagyok, es van is nekik abbol amire a cseret szeretnem.
A futarceget telefonon nem lehet elerni, nem veszik fel. E-mail-re ezidaig nem valszoltak.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz Biznisz Elek #8629 üzenetére
Előtte, bankkártyával.
-
ACE-
addikt
válasz Biznisz Elek #8720 üzenetére
Gondolom azért ajánlották fel azt, mert jobban jártak volna, de természetesen a fórumtárs nem fogadta el, mert tudta, ha csere van, a 780Ti megvásárláskori árából feltehetően egy GTX980 is kijön... + egy Rise of The Tomb Raider... Az én 2Gigás GTX770-em ha beszarna idén novemberig, én is jól járnék, mert az árából kapnék (esetleg kis ráfizetéssel) egy GTX970 4Gigást... De az Asus-ok nem nagyon szoktak beszarni.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
őstag
válasz Biznisz Elek #9594 üzenetére
Mert ha kiszednék az uberfost, kevés termék maradna
Mert ha kiszednék az uberfost, megvennék máshol, a haszon másnál landolna.
Itt max a vásárló állítja, hogy uberfos, 7790 ből én nem tudok széria hibás darabokról.[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- PlayStation 5
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Milyen autót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen