Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emlekmas

    tag

    Nekem jelenleg egy alaplapom van benn garanciális vizsgálaton az Iponban, és mivel leveleztem velük néhány fordulót, annyi infót már kaptam, hogy náluk nem jelentkezett az a hiba, ami miatt én viszont nem tudtam használni a gépemet.
    Ettől függetlenül úgy tűnik, hogy Biost upgradeltek nekem.

    Ez viszont megindította a bogarat a fejemben, és elkezdtem azon agyalni, hogy más alkatrész okozhatta-e a nálam előforduló hibajelenséget.
    Arra jutottam, hogy a táp lenne a következő gyanúsítottam.

    Namármost van-e arról tapasztalatotok, hogy ha egy garis táppal mennék vissza, akkor azt is mindenképpen elviszik beszállítói garis vizsgálatra (és megint beletelik újabb hetekbe, mire visszakerül hozzám az alkatrész), vagy rendelkeznek ott a szervízhelyen olyan táp-teszterrel (és azt a garis eseteknél sem félnek használni), amivel ott akár a helyszínen tudnak nekem mondani valami konkrétumot, hogy a táppal érdemes-e elkezdenem a bevizsgálási macerát, vagy szerintük az teljesen tökéletes?

    Nyilván meg kell várnom, hogy először legalább az alaplapot visszakapjam, mert lehet az új biossal már menni fog minden, de érthetően igyekszem úgy szervezni a dolgaimat, hogy lehetőleg minél gyorsabban működőképes gépem legyen, ezért agyalok a következő lépés lehetőségén.
    Ami nekem nehezítés, hogy meló miatt csak hétfőn vagy pénteken tudok menni hozzájuk, azt is csak erősen záróra közelében, ezért nem elhanyagolható, hogy előre rendesen szervezzek mindent.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz bul07 #4904 üzenetére

    Nincs másik gépem odahaza (az is a bajom, hogy otthon lassan 3-ik hete nincs gép). Melóból tudok levelezgetni, mert a szervíz meg csak mailben érhető el, legalábbis a központi Ipon telszámon azt mondták...és én sem találtam hozzájuk közvetlen telefonszámot.
    Itt melóhelyen kaptam annó egy ősrégi kölcsön vga-t (illetve az enyémet itt kipróbálták egy másik gépben, ami akkor éppen darabokban volt), amivel kizártam a vga hibát. Azóta nincs itt bontott gép, ezért ennél többre nincs lehetőségem, tehát a tápot nem tudom sem magamnak odahaza megnézni, sem itt a melóhelyen leellenőriztetni. :O

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz djculture #4907 üzenetére

    Corsair GS600.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz djculture #4909 üzenetére

    Játék közben kifagyott a gép, reset után már nem adott képet. Átdugtam igp-re, ott meg volt kép. VGA-nak lehúztam a 2*6-os tápcsatiját, és 2*molex/6-os átalakítóval kipróbáltam, úgy sem adott semmilyen képet, de igp-re átdugva rögtön látszott, hogy rendben bebootolt a háttérben a windows. A VGA-t behoztam céghez, megnéztük, működött. Hazavittem innen egy ősöreg vga-t (külön tápot nem igényel), és azzal sem ment az otthoni gép, de az IGP még mindig működött.
    Ezért tippeltem első körben az alaplap PCI slotjának hibájára.
    Március 4 óta bent van szervízben, a hét elején kapott tájékoztatás szerint addig egy 560Ti kártyával nézték meg, amivel elsőre adott képet, de azért tettek rá friss biost, illetve az volt a mondás, hogy majd még más kártyával is megnézik. Előbb utóbb csak eljön az igazság pillanata...mondjuk már jó lenne visszakapni, mert már egy hónapja nincs gép odahaza, és nekünk ez volt az egyetlen médiaeszközünk a rádión kívül, úgyhogy a gyerekeknek sincs semmilyen mesenézés azóta. Reménykedem, hogy segített az újabb bios, mert ha a táppal is ennyi macera lesz, az már durva. TV-t meg csak nem akarok venni.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz emlekmas #4916 üzenetére

    Azt persze lehagytam (módosítási idő meg lejárt), hogy a memóriákkal is végigpróbáltam egyesével minden slotban, az eredmény ugyan ez volt. Illetve van egy bootolós memtest progim, azt is ráengedtem IGP alatt, de nem jelzett hibát egyik modulra sem, tehát a memóriát meg ezért zártam ki.
    Lehet mégis a tápot kellett volna először bevinni, vagy egyszerre mindkettőt. Legközelebb (bár remélem nem lesz legközelebb) már rutinosabb leszek.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz 04ahgy #4917 üzenetére

    Őszintén szólva én valami slot körüli kontakthibát tippeltem.
    De ezek szerint akkor még simán lehet a proci is az oka attól, hogy egyébként meg működik.
    Ezek alapján ha visszakapom a lapot, és még mindig nem oké, akkor a táppal együtt a procit is vissza kell vinni... ez egyre borzasztóbb :W , és az adóbevallást is csinálni kellene. :O Még jó, hogy nem mostanában kell leadni.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz 04ahgy #4920 üzenetére

    Alaplap nélkül eléggé nehéz, IGP ide vagy oda :DDD
    De valszeg ez lesz, ha azt visszakapom, addig nem adok be másik alkatrészt, amíg az APEH nem lesz kielégítve. :Y

    [ Szerkesztve ]

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    Nekem az Asrock lapom ma van benn a szervízben pontosan 3 hete. A múlt héten mailban kérdeztem, hogy legalább kb .időpontot tudnak-e mondani, de csak annyi választ kaptam, hogy majd értesítenek... Na jó, de mikor?

    Esetleg lehetne némi jóindulatú közbenjárást kérni az illetékesektől a folyamat meggyorsítását illetően :F ? Azt is megértem, ha nem találtak semmi konkrét hibát, mert simán el tudom képzelni, hogy a biosupgrade megtette a hatását. Csak adják már vissza :R, mert így én sem tudok továbblépni.

    Illetve az továbbra is kérdésem, hogy garis tápot (egy Corsair gs600 lenne a következő gyanúsított, ha a friss biossal sem megy a rendszer) is mindenképpen elkezdenek küldözgetni vizsgálatra, vagy előtte ott helyben is ránéznek valami teszterrel?

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz emlekmas #4971 üzenetére

    Hétfőn, miután az ipon szervíz címére is jeleztem, hogy ha nem találnak egyéb hibát az alaplapomon, akkor előnyösebb lenne, ha 21 nap után visszaadnák, azt a választ kaptam még aznap, hogy másnap majd mehetek érte, amikortól a kollégák majd jelzik az e-mailben az időpontot. Persze megszerveztem, hogy délután tudjak érte menni, és zárás előtt még odaérjek.
    Ma szerda délután van, még vagy 5 percig vagyok gépközelben, ahonnan tudnék levelet olvasni, és jelzés persze azóta sem jött. Holnap meg ha küldenek, vakarózhatok, hogy hogy szervezzem meg megint, hogy el is jussak érte.

    Viszont mivel az utolsó két levél végén kultúráltan írták (de tényleg!), hogy köszönik a türelmet, én eléggé szarul érzem magam, hogy megint kunyizzak az alaplapomért...
    Elég izgalmas az élet így már egy hónapja multimédia nélkül, rengeteget társasjátékozunk a gyerekekkel. Még bírják, de a következő hónap durva lesz.
    Hú, mit fogok én ezért még szívni, amikor a többi alkatrészt is vissza kell vinni, mert megmarad a hibajelenség.... újabb hosszú hónapok fognak lecsorogni...

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz emlekmas #4996 üzenetére

    Találtam :W
    Szöget ütött a fejemben a gyanú, hogy nem csak a 7870-es szériák lehetnek érintettek...
    Ha kiderül, hogy az én Sapphire 7950-nemnek is ez a baja (merthogy a részegységeknek semmi baja külön-külön), miközben ezerrel szívok a garanciázással, hát nem is tudom, mit csinálok. :O
    Balcsuklóbóllazánfődhözbac&jobblábbalmegtapos, vagy valamii hasonló...

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz nubreed #5002 üzenetére

    Ahogy a tapasztalatokat, visszajelzéseket nézem, igazából mindenki a garanciális szervízt ekézi. Valahogy a normál szervízről nem nagyon olvastam itt negatív véleményt (leginkább semmilyet sem) ...vagy legalább is nem rémlik. És a bolttal sincs nagyon probléma. A vásárláskor rendesen jön az sms, e-mail, hogy mikor lehet menni a cuccért. A vásárlós felület meg jól áttekinthető, és jól lehet követni a termékeket. Furcs módon a vásárlós rész ketyeg rendesen.

    Ebben ott a buktató, hogy a vásárló szerintem a garanciális szervízt inkább a kereskedelemhez társítja (legalább is én biztosan), hiszen kifizetett valamit, amiért valaki vállalta a felelősséget, hogy az adott időtartamon belül az eszközt gond nélkül használni tudja. Ehhez képest ugye itt már az is probléma, hogy probléma van a termékkel, ami zavart okoz, hiszen nem tudja az ügyfél használni a terméket, és még szaladgálnia is kell az ügyintézés miatt, meg szerelgetni ki-be a cuccot...időkiesés, plusz telefonok, plusz szervezés, stb...ami nehezen bocsátható meg.
    A sima szervíznél meg mindenki tisztában van vele, hogy ami oda bekerül, arra már semmi garancia, hogy javítható és a jövőben használható lenne (cégek már régen leírták értékvesztéssel, az egyszerű polgár meg reménykedik, hogy talán még minimál javítással hosszabbítható az élettartama olcsón, és nem kell újat vennie), tehát mindenki tudja, hogy csak a jószerencse faktorban lehet bízni. Talán ezért is kevésbé zavaró a tökölés a normál esetben, mert benne van a pakliban, hogy a cucc nem menthető, és az ügyfél kénytelen lesz újat venni úgyis. (nem azt mondom, hogy egy sima szervíznél el lehet engedni a gyeplőt, de annyira nem égető a helyzet. Ott főleg a versenytárs szervízeknél kell jobbnak lenni, hogy termelődjön a bevétel.)

    És ezért is fura számomra, hogy Iponék pont a garanciális szervíz-tevékenységet adják ki külső szervíznek, és hagyják, hogy ennyire nyögvenyelősen működjön. Amikor a garancia kérdéskör felmerül, ott helyből dupla presztízsveszteség lehetőségéről van szó. Egyrészt a termék gyártója irányába, merthát ugye mégiscsak az ő gyárából jött ki az a hibásnak tűnő(!) eszköz, másrészt a kereskedelmet bonyolító cég irányába, merthogy eladták a gázos cuccot.
    Ha mérlegelni kellene, hogy mi adja az Ipon névnek az értékét, akkor szerintem igazából a kereskedelem és a garancia erősen együtt határozza ezt meg. Én legalább is sokkal komolyabban venném ezt a kérdést. Még akkor is, ha éppen erőforrás problémával küzd is a cég, a garanciális szervízháttérnek nagyobb prioritásúnak kellene lennie. Ehhez a külső céggel sokkal komolyabb és feszesebb együttműködési folyamatot kellene kiépíteni a gyorsabb és megbízhatóbb ügyintézés érdekében. Értem ezalatt az óramű pontossággal ketyegő eszközszállítást oda-vissza, illetve akár a fix időközönként AUTOMATIKUS tájékoztatást az ügyfélnek, hogy hogyan halad a termék bevizsgálása. Mondjuk e-mailt 3 naponta, hogy mi van a termék munkalapján. Ez egyértelműen motiválná a külső szervízcéget is, hogy ne üljön a terméken fölöslegesen (mert úgyis mindenki látja, ha csak a töküket vakarják), hanem minél gyorsabban alakítsa ki a szakvéleményét. Adott esetben a motiváció növeléséhez és a határidők betartásához akár kötbért is életbe lehet léptetni (mondjuk 14 nap után naponta a termék eredeti árának 3%-a, ha nincs szakvélemény, - ex-has -) ha már mindenképpen külső céggel akarnak dolgoztatni.
    Az átfutási idő szigorúan alacsonyan tartása meg azért (lenne) fontos, mert ha nagyon hagyják elnyúlni, akkor azokat is elkezdi zavarni, akik egyébként nyugodtan kivárnák a két hetet, amíg méregetik-nézegetik-forgatják a visszavitt terméket. Így fölöslegesen kezdenek az emberek érdeklődni, a kérdéseik megválaszolása miatti folyamat erőforrást köt le, aki innentől nem a szervízzel foglalkozik -> még lassabban haladnak -> még több kérdés -> még több magyarázkodás -> még több feszültség a szervíz és az ügyfél oldaláról is -> ördögi kör, aminek soha nem jó a vége.
    Ha meg belső emberekkel intézik a garanciális szervízt, akkor is meg lehet azt szervezni korrektül, hogy tényleg ügyfélközpontú legyen és óramű pontossággal ketyegjen. Nyilván akkor más módon, más eszközökkel, de azt is meg lehet oldani.
    Én azért szurkolok a cégnek, hogy ne induljanak el a lejtőn azzal, hogy bizalmatlanság és elégedetlenség lengi őket körül a garancia miatt. Sajnos láttam már ilyet, ők a hatodik cég, akiktől rendszeresen hosszabb vásárolok. A korábbi ötből gyakorlatilag egy vegetál még úgy-ahogy.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz emlekmas #4971 üzenetére

    Fejlemény nálam is, szerdán este küldtek levelet, hogy a gari intézés lezárult. Csütörtökre már nem tudtam megoldani, hogy menjek érte, így pénteken hoztam haza az Asrock pro3 lapot.
    A bevizsgálás szerint náluk minden kártyával adott képet, de azért tettek rá friss biost. Ennek megfelelően reménykedtem, hogy hátha az segít, de lelkileg rákészültem, ha mégsem, akkor gyorsan igp-ről rendezem a felgyűlt tennivalókat (főleg az adóbevallást akartam megcsinálni februárban, de jól megszívtam.), és utána akkor az egyéb alkatrészeket is visszaviszem.
    Összeszerelés ezerrel, indítás után tényleg van kép...Bios ellenőrzése ...örülés.
    Aztán a windows indítás közben kifagy (amikor a körbe szaladgáló pöttyöcskéből képre kellene váltania), reboot. És már IGP-ről is. Ennyit arról, hogy hétvégén megcsinálom a sürgős dolgaimat, mielőtt megint beadok valami létfontosságú alkatrészt.

    Most itt van táskában a proci (ésszerűen ő lett a következő gyanúsított), a VGA (bár így, hogy már az igp sem megy, csökken a valószínűsége, hogy ő lenne a hibás), a tápegység (ez meg magas hangon ciripel mint állat álló venti mellett is, és az agyamra megy, de legalább is fejfájást tud okozni egy fél óra alatt), és azért betettem vissza az alaplapot is, biztos ami biztos. Ha már úgysem lesz megint gépem egy hónapig, akár az összes cucc ott lehet náluk nyogodtan. Estére zárás előtt talán beérek vele. Kíváncsi leszek, ez a készlet mennyi idő alatt fut át a rendszeren.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz =HG= #5046 üzenetére

    Hogy ne essek még egyszer ugyan abba a hibába, hogy rosszul mérem fel mi lehet a hibás alkatrész ezért végül beadtam a VGA-t, a tápot és a procit is, illetve újra az alaplapot is, hogy egyben tudják tesztelni.
    Most ismét várakozó állásponton vagyok. Van benne rutin, Január 28 óta nem megy a gépem.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz 04ahgy #5049 üzenetére

    Hűha!
    Mondjuk ezzel már nem kínlódtam, miután először kifagyott menet közben úgy, hogy előtte azért néhány napot gond nélkül üzemelt, és ezután sokadik újraindítási és VGA ki-beszerelési próbára sem adott képet, akkor kezdtem bios resettel (ott biztos visszállt IDE-re, ha ez jellemzője a biosnak reseteléskor), meg újabb próbákkal. Így lett beadva először az alaplap az iponnak.
    Ha most tényleg ezért nem indult el a windows a múlt héten, és a biosupgrade után minden rendben van és fölöslegesen toltam be a cuccot újra gariztatásra, tökönbököm magam :Y .
    De akkor miért fagyott ki és omlott össze január végén :F , amikor nem volt semmi piszkálva, csak rendszeres használatban volt?

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz férfiállat #5099 üzenetére

    Nem akarok vészmadár lenni, de ebben az lesz az igazán kellemetlen, ha kiderül, hogy nem is a VGA volt a hibás, és jönnek az újabb körök. Nekünk jan. 28 óta nincs működő gépünk...

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz emlekmas #5057 üzenetére

    Nekem Márc. 04-én mondtak olyat, mikor a VGA-t, procit, tápot is beadtam az alaplap mellé a második körre, (az alaplap első körben ugye 3 hétig volt benn), hogy most már biztosan pikk-pakk meglesz a hiba.
    Nagy lelkesen rá is néztem a leveleimre a múlt hét pénteken, hogy hátha írtak valamit, de még csend honol a postafiókomban...

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz emlekmas #5160 üzenetére

    Lassan a második körben is kitelik a 15 nap, és eddig megint semmi infót nem kaptam.
    Másfél hónapja működő gép nélkül...

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz 04ahgy #5204 üzenetére

    Jól idézted a soraimat, de nem jól értelmezted. Talán mert nem az elejétől követed, vagy már ott értelmezési hibába estél. Én nem látok benne ellentmondást. Akkor sorban, újból:
    Valóban január huszonvalahanyadikán állt meg a gép. Bocs, de a pontos dátumot nem írtam fel. Ugyanakkor naivan szerettem volna elkerülni azt, hogy nem a jó cuccot adom be, és ezért fölöslegesen dolgoztatom a szervízt, meg fölöslegesen hosszabbítom az átfutási időt, ezért igyekeztem kiszűrni a hibát, mi is lehet az ok, és milyen alkatrészt kellene beadni. A nyomait az alaplapos kérdések és a VGA kérdések topikban szerintem meg is találod :K , ha érdekel.
    (Tény, hogy sok-sok évvel ezelőtt kollégistaként csak szétrobbantottuk a gépet, és mivel vagy 3 másik gép is volt a szobában, a hibás alkatrészt fél óra alatt beazonosítottuk. Ez a lehetőség ma már nincs meg, de amit tudtam, megtettem. Belátom, hogy jelen helyzetben már az első pillanattól nem kellett volna kímélni a garanciális rendszert, hanem mindent visszadobni, hogy keressék ők, hiszen ma már jobbak hozzá a technikai felszereléseik mint nekem, akinek ez az egy gép áll a rendelkezésemre, és szívességeket kell kérnem egy egyszerű vga-kártya teszthez is. Ezt meg ugye nem mindenhol veszik természetesnek a céges informatikusok.)

    Ezek után február elején (asszem 4-én) beadásra került az alaplap, az akkori információk szerint az tűnt a hibásnak. Halkan megjegyzem, hogy előző héten looser módon kifelejtettem a dobozból a hátlapi csillogó panelt, ami miatt ugye nem vették vissza az alaplapot, hiába javasoltam, hogy vegyék már be, úgyis kell még jönnöm, majd beadom, de rádöbbentettek, hogy ők nem szervizelnek, csak átveszik a cuccot. (Igaz, eszembe nem jutott elolvasni az ide vonatkozó leírást, mert ilyen szigorról korábban nem hallottam/tapasztaltam, és nem is értem a lényegét.) A szóval a sikeres leadáskor is a szervízben nálam volt egy papír, amin az előző heti otthoni szívás tapasztalatait táblázatos formában szisztematikusan felvezettem, hogy az alaplapban a saját és a kölcsön kártyával milyen bios beállítások mellett, melyik kimeneten milyen képi eredményt mutat a rendszer. A szervizes nagyot nézett, hogy ilyet még soha nem is csinált nekik senki. Képességeim és műszaki lehetőségeim szerint ennyire futotta. Igazából azért küzdöttem vele, mert akkor még IGP-ről rendesen működött, és reméltem, hogy ha VGA lesz a hibás, akkor IGP-vel van egy használható gépem, amíg megy a VGA ügyintézés. Nem jött be :O Szervizes javasolta, hogy hagyjam ott a papírt, így nekik is gyorsabb lesz a hibakeresés. Otthagytam. Nem lett gyorsabb, ahogy az eredmények mutatják.

    Tehát februárban két hét után kértem tájékoztatást. Azért érdeklődtem, mert az előzmények alapján furcsa volt, hogy senki nem mond semmit két hét után sem, és nem értettem miért húzódik ennyire az ügy. Maguktól egyetlen e-mailt nem írtak. Miután gyanakodtam, hogy akkor talán mégsem az alaplap lesz a hibás (a levélben idézett szervíz-megjegyzés szerint náluk nem jött elő a jelenség)... és ennek a gyanúmnak hangot adtam a levelezésünkben, akkor sem javasolták, hogy visszaadják az alaplapot, és vigyem be a többit/valami mást, ezt a javaslatot nekem kellett előhozni. Így 3 hét után végül visszakaptam az alaplapot, de csak szóban kaptam javaslatot, hogy ha az új biossal sem lesz jó, akkor talán a proci, de tényleg az lesz a legjobb, ha mindent beadok új körben... Aznap péntek este összeraktam a rendszert, kipróbáltam, nem ment, most már IGP-vel sem(!). Hétfőn ment be a VGA/proci/táp/alaplap, és ugyan azzal a hibával. Nem is értem, mi alapján jössz azzal, hogy más hibával adtam be a cuccot. A hiba ugyan az, nem ad rendesen képet a gép. A hibajelenség is ugyan az, annyival rosszabb a helyzet, hogy miután az első körből visszakaptam az alaplapot, már IGP-ről sem tudtam használni. Mondjuk ilyen szempontból tényleg igazad van, ezek szerint más hibával adtam be második körben, hiszen rosszabb lett. És ma ismét itt vagyunk a két hétnél. És eddig semmi hír sehonnan.

    És hogy nem tűnök nyugodtnak? Sajnos közben ömlik rám egy csomó minden, ami miatt nagyon kellene egy működő gép odahaza. Próbálok nyugodt lenni, hiszen tudom, hogy ha január végén beadom az egészet együtt, és nem finomkodok, hogy ne dolgoztassam őket fölöslegesen, akkor talán már túl lennék az egészen. Ez a pokolba vezető út, amit én is próbáltam jó szándékkal kikövezni...és emiatt még jobban megszívtam. :W
    Ezek a tények, a pultnak a vásárlói oldaláról. Akár hogy nézem, lassan csúszok a két hónapja nincs gépem állapot felé.
    Valahol lentebb írtam egy hosszú hsz-t, ezek szerint azt sem (vagy felületesen) olvastad. Arról értekeztem benne, hogy a garanciális szervíz azért izgalmas kérdés, mert az igazából nem a szervíztevékenységhez kapcsolódik, és nem arról szól, hogy valamid elromlott, ami helyett igazából már újat kellene venned, de akad valaki, és megcsinálja, ha tudja. Az arról szól, hogy valaminek működnie illik az adott időtartamon belül. Ezért az sokkal inkább a vásárláshoz kapcsolódik, és hatványozottan kellemetlen a hosszú átfutási idő, mert mint a saját tapasztalataim mutatják, a vásárló is balfaszkodik néha (mint én) minden jószándéka ellenére, és erre rakódik a garanciális ügyintézés átfutási ideje.

    [ Szerkesztve ]

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz lsc #5220 üzenetére

    Ismerős helyzet. Az egyébként nekem is fura, hogy egy céges környezetben nem alapvető elvárás, hogy a külső levelezés végére odabiggyesszék a nevük, hogy mittomén: Teszt Elek, Ipon garanciális labormérnök, vagy Gipsz Jakab, Ipon Atyaúristen.
    Tipikusan a tartsuk bizonytalanságban az ügyfelet, hogy még azt se tudja, hogy kivel levelezik, és nehogy emberi néven meg lehessen szólítani a címzettet! (merthogy a fórumokon divat az anonimitás, de hogy céges környezetben a 21-ik században ...)

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

  • emlekmas

    tag

    válasz emlekmas #5230 üzenetére

    Tegnap kaptam kettő levelet a cégtől, és ezúton jelzem, hogy alaptalan volt a az előző véleményem. Szembesültem vele, hogy a gmail az Ipontól kapott levelek végén az aláírást elrejti. Szürke keretben három szürke pontot tartalmazó ikonnal a levél végén, ami kinyitható, de ilyenkor is szürkével jeleníti meg a sorokat, mintha offtopik lenne (gondolom azért rejti el alapból).
    Szóval ott van az, én meg ok nélkül pampogtam.

    i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

Új hozzászólás Aktív témák