Új hozzászólás Aktív témák
-
Darth_Revan
veterán
Öcsémnek ma jött meg a frissen vásárolt új laptop az IPON-ból, sajnos kibontás után már bekapcsolás előtt sikerült találnunk egy, a bolt számára igen ciki problémát.
Telefonon elérhetetlenek 1 órája, remélhetőleg az e-mailt nézik.
Be se kapcsoltuk, dobozában várja a választ az IPON-tól.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #3497 üzenetére
Az a probléma a laptoppal, hogy 4 látható jele is van annak, hogy már szét volt szedve. Ezek annyira láthatóak, hogy ha behívnék egy hajléktalant az utcáról, még az is megállapítaná, hogy itt bizony valami nem stimmel.
Legalább e-mailre viszonylag gyorsan válaszoltak és sikerült megegyezni, hogy hétfőn elviszi futár és küldenek egy másikat. Remélem az már tényleg új lesz. Hétvégére kellett volna öcsémnek laptop, most viszont adhatom oda az enyémet én meg barkóbázhatok.
Öcsémmel nem tudom mi a helyzet, de én csalódtam bennük. Egyik válasz emailt nekik én írtam, megemlítettem benne, hogy mégis hogyan kompenzálják ezt a kellemetlenséget, ők meg rögtön rámutattak a forgalmazóra, hogy minden az ő hibája és ők mossák a kezüket, csak az a gond, hogy közvetlen nekünk a bolt okozta a kellemetlenséget, nem a forgalmazó. Egy olyan bolt esetében, ami úgy hirdeti magát, hogy "számítástechnikában elsők vagyunk a Magyar piacon" azért elvárja az ember, hogy ha nem elégedett az ügyfél, akkor azt valahogy kompenzálja. Amikor egyszer egy bolt rossz patront küldött, ingyen küldtek újat+ajándék fotópapírt, sőt még a Tesco-ban is sűrű bocsánatkérések mellett adtak ajándék kupont amikor a vásárolt terméknek nem jó ár volt kitéve. Bár, mit is vár az ember Magyarisztánban?
Na mind1, remélem másodjára nem qrják el. Első vásárlás Ipon-ból, nem a legjobb első tapasztalat.
u.i.: a szerencsétlen aki szétszedte, legalább jól tette volna vissza a hátlapot, akkor később vettük volna észre
-
Darth_Revan
veterán
"Küldjenek még egy laptopot?"
Azért ezt még az USA-ba se várnák el, nem hogy egy 3.világbeli országban
Komolyabbra fordítva a szót, nem várok én csodát, de remélem legalább mellékelnek a már tényleg új (cserélt) laptop mellé egy, a főnök által aláírt bocsánat kérő levelet, pénzükbe nem kerül és legalább megőrzik a reputációjukat.
A garanciafutár meg alap, az lett volna a szép, ha még nekünk kellett volna fizetni a visszaküldésért
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Hát az elég nagy szégyen
Az egyik érv, ami IPON mellett szólt, az a garancia futár, mivel nem sok más boltnál van ilyen, alapnak számító szolgáltatás.Lehet csak én vagyok naív, de "szerintem" nem kóser, ha a vásárlónak kell fizetni amikor nem az ígért dolgot kapta.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Kérhetnének néhány multitól is tippeket. E-mailben megnyugtatóbb hangnemet is használhatnának.
Pl ilyen esetben azt kellene írniuk, hogy megtesznek mindent a vásárlók igényeinek kielégítésért, de előfordulhatnak hibák, amiért elnézést kérnek és megtesznek mindent, hogy helyrehozzák, nem pedig amit jelenleg is alkalmaznak, hogy "nem a mi hibánk a forgalmazóé, visszaadjuk a pénzt vagy másik laptopot". Végül is lényeget leírták csak nem a legbarátságosabbanAz ügyfelet legkevésbé az érdekli, hogy kinek a hibája, még akkor is ha a forgalmazóé, intézzék el azt egymás között a színfalak mögött, ne pedig úgy próbálja a nevét védeni, hogy MSZP módon mutogat a másikra.
1x nyerném meg a 5ös lottót, olyan pc boltot nyitnék, hogy az ügyfelek szobrot emelnének nekem
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Hogy lehet kapcsolatba lépni az Iponnal? Emailre nem reagálnak, telefont nem veszik fel...
-
Darth_Revan
veterán
Ehez direkt nem jár kupon? Csak mert az EVGA is részt vesz az akcióban és "Vizeséknél" jár ugyanehhez a modellhez.
-
Darth_Revan
veterán
Rohadtul nincs szerencsem alaplap vasarlas teren az Ipon-al...2db Gigabyte alaplapot vettem, de eddig sikerult mind2-t benezni a sracoknak
Eloszor ddr4-es modell helyett ddr3-asat adtak. Itt azonnal adtak is vissza a penzt, holnap viszont viszek vissza egy Gigabyte GA z170x Gaming 7-t, mert a vett es hirdetett Gaming7 helyett veletlenul Gaming 7 EU-t kuldtek, amiben elvileg a Gigabyte szerint nincs DTS es Dolby Digital codec beepitve
Remelem gordulekeny lesz a dolog es azonnal tudok elhozni rogton helybol toluk egy Asus Maximis VIII Hero-t (inkabb ezt rendeltem be, mert tippre nem tudnak ugyse beszerezni Gaming7-t, csak "EU" modellt) -
Darth_Revan
veterán
válasz FollowTheORI #8601 üzenetére
"Please understand that different product may design with different features. GA-Z170X-Gaming 7-EU (rev. 1.0) had confirmed released without Dolby / DTS features, if you need the function of S/PDIF 5.1 channel, you need to purchase the motherboard with the license support of Dolby / DTS; otherwise, you need to purchase the license from vendor directly or other hardware / software solutions. Sorry for the inconvenience."
Tudom, hogy ha van is, akkor minimalis a kulonbseg, de direkt azert vettem itt, mert itt elvileg nem az EU modellt arultak
De ha ez nem lenne akkor meg ott van, hogy Asus-al ellentetben ez nem hajlando a memoriaimat xmp profillal kezelni
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Sajnos hibás termékek kerültek teljesítesre és e miatt elallassal éltem .
Azt mondták 2 héten belül visszautaljak az osszeget, de mi a tapasztalat?
Lehet már pár nap múlva fizetnek vagy kivárják és csak a 14. Napon utalnak ?[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Most jottem el az Ipon-bol, picit keserű szájízzel.
Eddig mindent tőlük vettem de most elgondolkodtam hogy lehet érdemes más bolt után nézni.Vettem egy laptopot tőlük 650.000 Ft-ert. 60.000 Ft-al drágábban (!!) adtak mint a konkurencia, de tőlük vettem mivel eddig elégedett voltam velük es 60k-t nekem megert a megbízhatóság.
Sajnos azonban üzembe helyezés után azonnal észleltem több, rendeltetesszeru használatot akadályozó hibát: recsego hangszóró (bal oldali), illetve játékok alatt szellemkepes kijelző gyors mozgasnal.
1. munkanapon visszavittem, azonban előtte rendeltem egy ugyanilyen gépet azzal a céllal hogy penzvisszafizetes helyett abba legyen beszámítva az ára, tehát meg lenne oldva a csere.
Azért is tettem így , mivel a múltban már oldották meg nekem így hogy 14 napos elállásnal nem pénzt adtak vissza hanem azonnal a helyszínen beszamitottak más rendelésbe, illetve azért is mert tudjuk, hogy 3 munkanapon belül az eladó köteles cserélni a hibás terméket és elvileg nem teheti meg azt hogy elküldi "bevizsgalasra" hogy az alapján eldöntsék hogy "cserélik vagy javitjak-e"?Sajnos azonban úgy tűnik hogy az Ipon-ban feleslegesen van szerviz és gyakorlatilag annyi feladatot látnak el, amit egy áru kiadó is el tudna látni.
Mikor elmondtam a hibát, akkor a szervizes nem ellenőrizte és csak korbenezte a gépet hogy nincs-e rajta sérülés. Ugyan bekapcsolta de még akkor sem ellenőrizte a hangszórót (1 gomb nyomás lett volna), mivel elmondása szerint azt a szakszerviznek kell.A poén viszont az, hogy lényegében volt ott kéznél cserekeszulek, azonban megtagadták a cserét arra hivatkozva hogy az új készülék "más nagykertol van".
Továbbá azt ajanlottak fel, amitől féltem:
1) elküldeni a szakszervizbe és ők döntik el hogy javítják e(!) vagy cserélik. Annyit tudott mondani az Ipon szervizes hogy nem tudja ez mennyi idő, de ne aggódjak , ilyenkor "cserélni szokták".2) vásárlástól elállás
Tehát választhattam hogy ismeretlen idő múlva talán cserélik VAGY fix 2 héten belül visszakapom a vételárat.
Értelemszerűen az elállás mellett dontottem.
Nem akarok dobalozni jogszabályokkal hogy ptk-ban leírtakat hogy sérti az Ipon ezzel a gyakorlattal, mert annyira nem is érdekel , a probléma inkább a bizalommal van.
Tudták volna cserélni, boven meg volt a lehetőség, de nem tették meg mert az nekik kényelmetlenebb lett volna (gondolom több papírmunka).Nem 100.000 Ft-ot hagytam ott eddig, de lehet eljött a váltás ideje.
-
Darth_Revan
veterán
Valoban elvileg cserelni kell.
Tudomasom alapjan torveny ugyan nem irja le konkretan, de Fogyasztovedelmi es biroi joggyakorlas alapjan az elado a csere igenyt nem "huzhatja" olyan lepesekkel, hogy "be kell vizsgalni" ha egyertelmu a hiba (foleg ha van sajat szervizuk), mivel ezzel gyakorlatilag ismeretlen napra, hetre vagy meg tobb idore elhuzhatnak a cseret.De ahogy irtam, nem igazan errol szolt a dolog, igy ne is nagyon menjunk bele
A problema itt hogy tobb papirmunka(?) lett volna a csere (mivel eltero nagykerbol van a hibas keszulek es a helyszinen levo uj keszulek), amit nem vallaltak be, hiaba vagyok visszatero vevo aki 60k extrat fizetett nekik csak ennel az 1 rendelesnel a konkurencia arahoz kepest.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz HUN]Repa #10466 üzenetére
Szia!
Media Markt-ban volt 585.000 Ft-ert kapható, de azóta már véget ért az akció.
Az tény hogy 3 nagy értékű laptoptol is elálltam, de azt tegyük hozzá hogy abból kettő refurbished volt.
Az valóban furcsa hogy az első és harmadiknak is recsegett elég zavaróan a hangszóró és csak annyiban különböztek hogy az elsőnel a jobb oldali, a harmadiknak a bal oldali .
Mindegyik esetben igyekeztem a visszavitel előtt magam korrigálni a hibát, ami boven túlment az átlag felhasználóktól elvárhatóktol szerintem.
Továbbá leadaskor is részletes hibaleirast adtam, youtube videóval(!), hogy a szakszerviz dolgát is konnyitsem.Remélem ezekkel a lépésekkel nem az a vélemény lett megállapítva hogy ezeket a hibákat akár véletlenül, akár szándékosan, de én okoztam .
"már nagyon furcsa, különösen a második laptopod ügyintézésének kimenetele"
Gondolom a refurbished GL503VS-re gondolsz, aminek a tápegysége első bekapcsolaskor úgy zúgott mint egy kave daráló, játék alatt meg kb 30 percig normális volt a VGA teljesítménye, de utánna ossze-vissza kezdett ugrálni az FPS, míg végül megállt kb azon a szinten mintha akkurol menne.
GPU-z-ben nézve a VGA kevesebb feszültséget kapott terhelés alatt hálózatról hasznalva, mint normál esetben kellene. Már nem emlékszem az értékekre, de 1 V körül kellene kapni és helyette 0.6 V körül kapott és ezáltal a mag órajel is kevesebb volt.
BIOS frissítés, Windows újra telepítést, driver csere nem segített.Ebben mi volt a furcsa ? Valamit nagyon benéztem vagy az hogy ennyire belementem a hiba okának felkutatásába és javításának megkísérlésére a visszavitel előtt?
Ha nem titok, írd már le kérlek privátban a szakszerviz véleményét, nagyon kíváncsi vagyok mit állapítottak meg a hiba okának , már csak azért is hogy ha benéztem csúnyán valamit, akkor mi volt az.
Egyedül vBIOS frissítést nem próbáltam mivel irasvedett a Wbond W25Q80 amin van a gép vBIOS-a és hazilag torteno ujrairashoz szét kellett volna szedni a gépet .Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #10468 üzenetére
Az kimaradt, hogy mint írtam is a bizonytalan idő miatt kértem most elállást.
Nem tudom megoldható e, de ha igen akkor akár abban is benne lennék hogy amennyiben 2 héten belül válaszol a szakszerviz, hogy sikerült reprodukálni nekik is a bal oldali hangszóró recsegeset és a kijelző játékok alatti szellemkepes megjelenítését, és nem telik 1 hónapba a "korrigálás" akkor elállástol hajlandó lennék visszalépni. -
Darth_Revan
veterán
Rendben, koszonom.
Email meg ment.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Építő/felújító topik
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- iPhone 11 Pro 64 GB 88% aksival, hibátlan állapot (kártyafüggetlen)
- Dell Latitude 7480,14",FHD,i5-6300U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen