Új hozzászólás Aktív témák
-
eneasos
csendes tag
válasz Darth_Revan #3497 üzenetére
izgi
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #3497 üzenetére
Az a probléma a laptoppal, hogy 4 látható jele is van annak, hogy már szét volt szedve. Ezek annyira láthatóak, hogy ha behívnék egy hajléktalant az utcáról, még az is megállapítaná, hogy itt bizony valami nem stimmel.
Legalább e-mailre viszonylag gyorsan válaszoltak és sikerült megegyezni, hogy hétfőn elviszi futár és küldenek egy másikat. Remélem az már tényleg új lesz. Hétvégére kellett volna öcsémnek laptop, most viszont adhatom oda az enyémet én meg barkóbázhatok.
Öcsémmel nem tudom mi a helyzet, de én csalódtam bennük. Egyik válasz emailt nekik én írtam, megemlítettem benne, hogy mégis hogyan kompenzálják ezt a kellemetlenséget, ők meg rögtön rámutattak a forgalmazóra, hogy minden az ő hibája és ők mossák a kezüket, csak az a gond, hogy közvetlen nekünk a bolt okozta a kellemetlenséget, nem a forgalmazó. Egy olyan bolt esetében, ami úgy hirdeti magát, hogy "számítástechnikában elsők vagyunk a Magyar piacon" azért elvárja az ember, hogy ha nem elégedett az ügyfél, akkor azt valahogy kompenzálja. Amikor egyszer egy bolt rossz patront küldött, ingyen küldtek újat+ajándék fotópapírt, sőt még a Tesco-ban is sűrű bocsánatkérések mellett adtak ajándék kupont amikor a vásárolt terméknek nem jó ár volt kitéve. Bár, mit is vár az ember Magyarisztánban?
Na mind1, remélem másodjára nem qrják el. Első vásárlás Ipon-ból, nem a legjobb első tapasztalat.
u.i.: a szerencsétlen aki szétszedte, legalább jól tette volna vissza a hátlapot, akkor később vettük volna észre
-
Kleroo
veterán
válasz Darth_Revan #3499 üzenetére
Küldjenek még egy laptopot? Vagy mit vársz?
Így is jó,hogy van ez a garanciafutár szolgáltatásuk.
A legjobb árakkal operálnak.
Persze tudom,hogy nem a legjobb érzés ez.
Én is szívtam velük,ami iponos személyi probléma lehetett,de hát ez van. Le kell nyelni.Bár az én hajcihőm korrekt záróepizódot kapott,így továbbra is az iponnál vásárolok,ha jók az árak.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz Darth_Revan #3501 üzenetére
Garanciafutár nélkül nem "járna".
Más, noname netes boltoknál várhatnád. kapnád a mailt,hogy oké,küldd vissza,és postázzuk az újat.....Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz Darth_Revan #3504 üzenetére
Bizony bizony
Nekem is volt egy elég idegesítő kálváriám,ahol idegességemben én is mindent elvártam volna....És nem is ingyen úsztam meg.3x mentem be a boltjukhoz,adott termék megszerzéséért,és 4. alkalommal újból baj volt. De utána ingyen kiküldték végre a jó terméket.Ezzel sztornózták nálam a bonyodalmakat. Egy kisebb cég 4.ére is behívott volna,mert hát ez van.....Hodor. Hodor? Hodooor!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Darth_Revan #3506 üzenetére
Mi értelme a tettetett nyájasságnak, ha te magad is tudod, hogy tettetett. A lényeg a lényeg. Szerintem. Úgyis mindenki tudja, hogy az iPon is csak azt a terméket rendeli meg a beszállítótól, amit te az iPontól.
Megtehetnék, hogy minden terméket kinyitnak, de akkor sokkal lassabban kapnád meg az árut, nem mellesleg akkor meg a vevők másik fele reklamálna, hogy bontott a termék.
Most nem azért, de itt a PH! cikk, alul a köszönetnyilváníítás: ezt meg azt a VGA-t az Expert, Ramiris, anyámkínja biztosította a teszthez. Azt a nagyker utána szépen eladja. Az is lehet, hogy pont Te veszed meg, épp az iPonon keresztül. Tehát nem az iPon a hibás, hanem a nagyker. Természetesen egyetértek a panaszoddal, csak azzal a résszel nem, hogy az iPon a nagykerre mutogat. Jelen esetben ugyanis nem mutogat, hanem tényt állít.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Darth_Revan #3508 üzenetére
Kering egy-két ilyen sztori a neten. Nem konkrétan az iPonnal kapcsolatban, de kikereshető. Azt meg nem állítottam, hogy hivatalosan. Hanem hallgatólagosan. Amolyan mindenki tudja, hogy így van, de senki nem tudja bizonyítani.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Bélaaaa
őstag
válasz Darth_Revan #6671 üzenetére
Telefont nem veszik, email-ra szoktak válaszolni.
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
nagyúr
válasz Darth_Revan #8599 üzenetére
Pedig elvileg semmi különbség nincs az EU és nem EU tudása között... csak a szigorúbb környezeti és egyéb előírásoknak megfelelően van gyártva (ill az anyaghasználata).
Szerintem valamit benéztél...
Ugyanaz a hangchip, erősítő stb stb. Minden ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Darth_Revan #8602 üzenetére
Hihetetlen hogy erre külön rá kell kérdezni... erről sehol semmi info.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Darth_Revan #10347 üzenetére
Ez többek között a termékek állapotától függ.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
tlac
nagyúr
válasz Darth_Revan #10459 üzenetére
illetve azért is mert tudjuk, hogy 3 munkanapon belül az eladó köteles cserélni a hibás terméket és elvileg nem teheti meg azt hogy elküldi "bevizsgalasra" hogy az alapján eldöntsék hogy "cserélik vagy javitjak-e"?
úgy tudom a törvény ilyenkor cserét ír elő és nem lehet javítani, de ettől még bevizsgáltathatja és az akár ugyanúgy elhúzódhat
-
L4mie
veterán
válasz Darth_Revan #10461 üzenetére
Üdv. az iponos garanciális ügyintézés miatt a bolttól nagyjából elállók klubjában.
Én a tavalyi vízhűtéses esetem óta plussz baráti körben történt xiaomis eu-s töltős eset óta (megtalálható a topicban) eléggé leredukáltam a vásárlást náluk, beleértve a céges beszerzést is ami tizen x éven keresztül pár millió/év biztos volt, de mint tudjuk ejtenek ránk mert iszonyatos forgalmuk van, így a kisebb ügyfelek elpártolását vállvonással tudomásul veszik. Csak ugye az nem számít, hogy évente 5-10 embernek ajánlok botlot PC, laptop, etc összerakáshoz, rendelek helyettük, rakok össze virtuálisan majd személyesen, családnak barátoknak etc-nek jófejségből meg hobbiból, és szerintem akár itt ph-n sokan vagyunk így, hogy random ismerős megkérdezi, hogy milyen valamit vegyen és hol.
Én sajnálom ezeket az eseteket, és azt is, hogy már nem tudom jó szívvel ajánlani az üzletet, csak úgy, hogy jók az árak csak óvakodjanak a garanciális ügyintézéstől mert lutri.
Ezzel a hozzáállással előbb utóbb beállnak a mistral-bluefish-birdpc-qwerty nyomvonalba mi meg majd vesszük máshol a kütyüket.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Darth_Revan #10459 üzenetére
Vásároltál egy laptopot, majd 3 munkanapon belül visszahoztad garanciális ügyintézésre. Tájékoztattunk, hogy ilyen esetben a rendeltetésszerű használat akadályozásának - tehát hibának meglétéhez köti a jogszabály a továbbiakat. Ezt a gyártó disztribútorának szervizében végezték volna (tlac: miért ne küldhetném el bevizsgálásra? A hiba okát nem vizsgálhatom/ják - legalábbis az elején - de a meglétét igen). Ez nem felelt meg, így a vásárlástól elálltál, mert nem kaptál azonnali cserét. Az, hogy eközben megrendeltél egy másik laptopot, mert úgy gondoltad, hogy erre majd azonnali csereként számíthatsz - de ezzel kapcsolatban velünk előzetesen nem egyeztettél egyébként -, hadd ne legyen a mi hibánk. A megrendelésed független ettől az ügyintézéstől, és ettől szabad készlet nem lesz az üzletben, még akkor sem ha attól elállnál, ezt már megírtuk itt is korábban. Tehát még a mindössze BH (tehát nem jogszabály) alapján gondolt azonnali csere sem megalapozott, ezzel kapcsolatban a BH 15 napos befejezésre való törekvést írt elő (jóval gyorsabban be szoktak fejeződni ezek az ügyintézések, tehát az elállásnál is hamarabb lehet eredmény).
Az, hogy nyár óta 3 nagy értékű Asus laptopot vásároltál és mindegyiktől elálltál kicsit furcsa számomra. Viszont az, hogy mindegyiknek kísértetiesen megegyezik a hibája pl a hangszóró recsegése, amely nem egyezik meg az eddigi Asus notebookkal tapasztaltakkal - pedig jópárat hoztak vissza hozzánk ügyintézésre - már nagyon furcsa, különösen a második laptopod ügyintézésének kimenetele után. Nem gondolok én semmi rosszra, de engedtessék meg, hogy ebben az ügyintézésben a jogszabályoknak megfelelően járjunk el, akár úgy, hogy nem gyakorlunk méltányosságot.
Ha ettől nem vásárolsz tőlünk többet, azt szomorúan veszem tudomásul.
Bár én nem találtam 60e-rel olcsóbban ezt a típust ma meg Mo-n, csak ennek kb. a harmadával, ismét jelezném, hogy nincs termékünk raktáron, tehát maximum a drágán raktározó beszállítónak fog fájni előbb-utóbb, ha túl drága a készülék és ha akar, majd tesz ezzel valamit ha nem vásároljátok meg az ennyivel drágább holmit.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #10468 üzenetére
Az kimaradt, hogy mint írtam is a bizonytalan idő miatt kértem most elállást.
Nem tudom megoldható e, de ha igen akkor akár abban is benne lennék hogy amennyiben 2 héten belül válaszol a szakszerviz, hogy sikerült reprodukálni nekik is a bal oldali hangszóró recsegeset és a kijelző játékok alatti szellemkepes megjelenítését, és nem telik 1 hónapba a "korrigálás" akkor elállástol hajlandó lennék visszalépni. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz Darth_Revan #10468 üzenetére
OK, ha lesz egy kis időm, előkerítem a munkalapot és megírom.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Darth_Revan #10468 üzenetére
Ezt akkor írd meg hivatalosan is az rma@ipon.hu-ra és tájékoztatni fogunk a lehetőségekről ennek fényében.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
lafaty80
őstag
válasz Darth_Revan #10473 üzenetére
Egy gyors kérdésem lenne (bár az oldalon is feltették, de örülnék ha tudnátok itt válaszolni):
https://ipon.hu/shop/termek/hyperx-cloud-pro-gaming-headset-hxhsclsrna/1575115
1 év gyári garancia szerepel az oldalon. pedig ezt kingston 2 évvel adja. Csak elírás, vagy tényleg 1 évvel adjátok?Cuccaim: https://kit.co/lafaty
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus K95VJ, 18,4" FHD, I7-3630QM 8x3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD+1TB HDD, 1GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus R751L, 17,3" FHD, I7-4510U, 8GB DDR3, 1TB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
- IdeaPad 1 15ALC7 15.6" FHD Ryzen 5 5500U 16GB 512GB NVMe SSD (PCIe 4.0) gar
- Asus N73S, 17,3" FHD, I7-2670QM 8x3,10 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD,500GB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus K75VJ, 17,3" HD+, I7-3630QM 8X3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest