Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    válasz #56573440 #270 üzenetére

    "A zsúfolt japo városokban hogy sikerült a kei vonalnak megerősödni?"

    Pontosan azért, mert minél kisebb egy jármű, annál alkalmasabb a városi közlekedésre. És annál veszélyesebb is, Lásd a motorizált kerékpárokat.

    Nem kell ahhoz kicsinek lennie a járműnek, hogy letartsa a forgalmat. Rakj ki egy 60-as táblát és 300 méterrel utána egy fixre telepített sebességmérő kamerát. Az autósok fele akkor is fékezni fog a kamera előtt, ha csak ötvennel megy. A kemény mag akkor is fékez, ha már 30-al sem halad a sor.

    Ideális méretű városi autó a smart. Szinte akárhol lehet parkolóhelyet találni. Én a munkahelyemen egy E-UP!-ot használok. Kicsit nagyobb, de még jó méret. Nem dudálnak le az útról. Ha dudálnának is nem az én bajom lenne. Annak van problémája aki dudál, nem nekem.

    Amúgy lényegtelen mennyivel lehet menni a városok bevezető szakaszain. Ha akadályozza valami a közlekedést, akkor gyorsan torlódnak fel a járművek. Alacsony forgalom mellett is lesz olyan autós, amelyik a figyelmen kívül hagyja a nagyobb sebességet megengedő táblákat. A SUV -k többsége divat autó, gyenge motorral, hogy bele férjen a szennyezőanyag kibocsájtási normákba.
    Engem inkább ezek az autók tartanak fel. :DD

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák